2013-06-11, 18:40
Medlem
När man uppgraderat Instagram till det senaste så är det fortfarande kvar sökhistoriken fast man rensat? Alttså om jag söker på tillexempel "handuk" så är det fortfarande kvar, men det syns inte när man bara trycker på Sök funktinen "taggar" utan jag måste skriva H först så kommer det upp, vad är det frågan om?
Citera
2013-06-12, 21:52
Medlem
Började med en ny hashtag igår, men idag slutade den funka. Bilderna visas inte i tagfeeden, men bildräknaren på samma sida ökar som vanligt.

Skiten kan ha att göra med att jag laddade upp typ 10 bilder på kort tid och taggade för att testa diverse.

Men isåfall att banna hela skiten utan ngn förvarning känns ju lite väl.

Någon som har kunskap i frågan?

Har lyckats maila Instagram, får se om något svar kommer.
Citera
2013-06-12, 22:36
Medlem
Manboiiis avatar
Finns säkert massor av just denna fråga men orkar inte leta..

Jag som har privat användare på Instagram. Om jag taggar en bild med tex #röv, kan alla som inte följer mig se denna bild om de går in på haschtagen #röv?
Citera
2013-06-16, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurmopp
Hej! Som rubriken lyder undrar jag om det finns några hemsidor där man kan köpa instagram följare, samt att det ska vara säkert. Inget bluffmakeri! Någon som har testat? Kostnader?

MvH skurmopp

Kolla www.giggad.com som är på svenska.
Citera
2013-06-20, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nejdetbliringet
När man uppgraderat Instagram till det senaste så är det fortfarande kvar sökhistoriken fast man rensat? Alttså om jag söker på tillexempel "handuk" så är det fortfarande kvar, men det syns inte när man bara trycker på Sök funktinen "taggar" utan jag måste skriva H först så kommer det upp, vad är det frågan om?
nåååån?
Citera
2013-06-20, 14:46
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
HJÄLP!

Hur i hela helsike registrerar man sig på Instagram från DATORN? (Har MacBook Pro)

Säg inte att det inte går, allt går bara man vet hur. Right?

Ps, menar nu alltså registrera sig, inte bara åtkomst till befintligt konto -för jag har inget.

Jag har även en samsung smart-tv, och har försökt där med, men inte lyckats...

Har också laddat ner instagram-appen till iTunes på Mac´n men det går ju inte att öppna den...?
Tänkte ifall man kunde använda Safari Browser - Utvecklare - Användaragent - iPhone/iPad etc, men jag kommer inte till någon sida på instagram där jag kan registrera mig som ny användare, endast Logga In vilket ju fungerar dåligt när man inte redan HAR ett konto
Senast redigerad av Sophisticatedcutiepie 2013-06-20 kl. 14:53.
Citera
2013-06-20, 14:49
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie
HJÄLP!

Hur i hela helsike registrerar man sig på Instagram från DATORN? (Har MacBook Pro)

Säg inte att det inte går, allt går bara man vet hur. Right?

Ps, menar nu alltså registrera sig, inte bara åtkomst till befintligt konto -för jag har inget.

För att registrera ett konto så måste du använda dig av appen, du kan inte registrera dig via webbsidan
Citera
2013-06-20, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
För att registrera ett konto så måste du använda dig av appen, du kan inte registrera dig via webbsidan

Uppdaterade mitt inlägg angående appen. Har laddat ner den i iTunes.....går ej att öppna dock.
Citera
2013-06-20, 21:48
Medlem
Instagram ska tydligen ha lanserat en video funktion likt Vine.

Någon som har den, eller måste man uppdatera instagram eller ladda ned något?
Citera
2013-06-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Instagram ska tydligen ha lanserat en video funktion likt Vine.

Någon som har den, eller måste man uppdatera instagram eller ladda ned något?

Hur menar du nu?
Citera
2013-06-20, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie
Hur menar du nu?

Ja. Jag hittar inte någon funktion på min Instagram app som har med "Video" att göra.

Men jag kanske är för tidigt ute? Idag torsdag skulle en Vine funktion byggas in i Instagram på något sätt. 15 sekunders videos. Kanske kommer någon uppdatering senare ikväll?

Konstigt, för jag har redan sett folk i usa använda den och kopplat den till Facebook.
Citera
2013-06-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Ja. Jag hittar inte någon funktion på min Instagram app som har med "Video" att göra.

Men jag kanske är för tidigt ute? Idag torsdag skulle en Vine funktion byggas in i Instagram på något sätt. 15 sekunders videos. Kanske kommer någon uppdatering senare ikväll?

Konstigt, för jag har redan sett folk i usa använda den och kopplat den till Facebook.

Hmmm....okej om du får någon uppdatering senare så ge gärna mer info.

Hur funkar det för övrigt, kan man registrera sig på Instagram via Facebook med dator?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in