2013-05-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenball
hur starkt tror du 150mg 5-MAPB kickar på någon som väger 50-80 kilo?

Det var ett jävla stort spann med 50-80 kg!
Men börja med 100mg håller jag med om hursomhelst.
Citera
2013-06-07, 15:05
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Hjälper det att ta magnesiumtabletter nu tro? Har liggandes, så dumt som fan att jag inte tog några innan ruset

Skit samma ,slänger i mig en sådan tablett så får vi se om det hjälper.

Tänkte chilla med detta ruset fram till 03, sedan ska jag prova att röka lite 5f-abb48 och se om vi kan få lite mer fart på tankarna.

Lev väl, käre vän!

Förresten, är inte denna låten och videon äckligt fet? http://www.youtube.com/watch?v=sXJXLq1lN7U

Jag blir helt varm av den videon och låten!!

Edit

Nu blir det ut och röka rökmix och bli helt paj! Vi ses på andra sidan, vänner!

Edit 2

FAN!!! Höll på att fylla en cigarett med pulver 5f-akb48. Tror ni inte att jag tappar den jävla pulverpåsen och allt jävla pulver åker ut på golvet FAAN!

Men som tur väl har jag 20 gram mix kvar, så jag fick rulla en istället för att röka från en färdig cigarett med pulver. Nåväl, det fungerar också, men FUCK, nu kan jag ju inte röka mer pulver...
Fet låt!

Ska trappa ut min jävla Mitrazipin och köra 6-APB! OCH tro mig, 6-APB knullar, alla olika E och MDMA + att 5-MAPB inte ens är i närheten av vad 6-apb är
Citera
2013-06-22, 22:27
Medlem
Siris123s avatar
Dåligt med nya rapporter om denna, sitter på ett gäng orangea pellets. Men vågar inte ta dom. Är dom Inge bra eller?
Citera
2013-06-22, 22:30
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siris123
Dåligt med nya rapporter om denna, sitter på ett gäng orangea pellets. Men vågar inte ta dom. Är dom Inge bra eller?
Tyckte den va helt fantastisk så kör på! Körde 100mg oralt och fyllde på med 40-50mg i snoken mitt i peaken, det va magi och oförklarliga ting. Som sagt, bara att testa, kan vara det bästa du någonsin kört!

//SyNatt
Citera
2013-06-22, 23:26
Medlem
De orangea från kemi.terna Var grymma. Kör på! Det som såldes i pulver var utan tvekan nått annat, mådde Skit och smakade helt annorlunda.
Citera
2013-06-30, 20:52
Medlem
Siris123s avatar
Droppa 1,5 pellets från en uk-shop precis. Har inte läst om nån som har kört nåt från dom. Är ganska van vid sånt här, men är det någon som har kört och vill dela erfarenheter?
Citera
2013-06-30, 22:15
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siris123
Droppa 1,5 pellets från en uk-shop precis. Har inte läst om nån som har kört nåt från dom. Är ganska van vid sånt här, men är det någon som har kört och vill dela erfarenheter?
Är det orangea/gula pellets med brytskåra? Antar att de flesta inrikesshopparna köper in sina grejer från UK faktiskt. Då är det förmodligen samma som jag provade.. Köpte i och flr sig untikes, D***r. Körde samma dos som dig och jag var svinfull innan dessutom. De slog på efter 30 minuter. Vart rätt speedad, mycket svett, bodyload och milda psykadeliska effekter. Ingen vidare eufori. Lätt eufori skulle jag säga. Själva ruset höll i sig 5-6 timmar med lång efterstimulans. Sedan var det omöjligt för mig att sova, under AT:en fick jag lite skumma hallisar. AT:n va hård och jag va seg i flera dagar.

Det va inget för mig i alla fall.. Många verkar dock gilla 5-MAPB. En jag känner väldigt bra tyckte det var otroligt trevligt med 100mg(en pellet) och gräs till det. Vad är din åsikt??

Själv har jag en fråga till er som testat både 5-MAPB och 6-MAPB. Hur skiljer de sig i effekt?

Mvh
Citera
2013-07-01, 23:55
Medlem
EttNypons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Tyckte den va helt fantastisk så kör på! Körde 100mg oralt och fyllde på med 40-50mg i snoken mitt i peaken, det va magi och oförklarliga ting. Som sagt, bara att testa, kan vara det bästa du någonsin kört!

//SyNatt

Körde på precis samma dos som du, 100 mg oralt och 50 mg i nesan när det kickade. Det var helt perfekt mycket tyckte både jag och mina kompisar!

Vi hade tänkt gå på krogen men när det slog förstod vi att det inte var att tänka på så vi satt hemma hela kvällen men hade det väldigt mysigt ändå.

Pupill i badrumsbelysning:

http://tinypic.com/view.php?pic=m9y6fb&s=5
Citera
2013-07-02, 01:49
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttNypon
Körde på precis samma dos som du, 100 mg oralt och 50 mg i nesan när det kickade. Det var helt perfekt mycket tyckte både jag och mina kompisar!

Vi hade tänkt gå på krogen men när det slog förstod vi att det inte var att tänka på så vi satt hemma hela kvällen men hade det väldigt mysigt ändå.

Pupill i badrumsbelysning:

http://tinypic.com/view.php?pic=m9y6fb&s=5

5-mapb är riktigt trevligt för hemmakvällar . Synd att den klassas snart bara..
Citera
2013-07-03, 21:15
Medlem
Siris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Är det orangea/gula pellets med brytskåra? Antar att de flesta inrikesshopparna köper in sina grejer från UK faktiskt. Då är det förmodligen samma som jag provade.. Köpte i och flr sig untikes, D***r. Körde samma dos som dig och jag var svinfull innan dessutom. De slog på efter 30 minuter. Vart rätt speedad, mycket svett, bodyload och milda psykadeliska effekter. Ingen vidare eufori. Lätt eufori skulle jag säga. Själva ruset höll i sig 5-6 timmar med lång efterstimulans. Sedan var det omöjligt för mig att sova, under AT:en fick jag lite skumma hallisar. AT:n va hård och jag va seg i flera dagar.

Det va inget för mig i alla fall.. Många verkar dock gilla 5-MAPB. En jag känner väldigt bra tyckte det var otroligt trevligt med 100mg(en pellet) och gräs till det. Vad är din åsikt??

Själv har jag en fråga till er som testat både 5-MAPB och 6-MAPB. Hur skiljer de sig i effekt?

Mvh

Det var orangea pellets med texten 5mapb på. Ingen brytskåra. Tyckte dom va kanon! Väntade dock i 1,5 timmar innan det började hända nåt. Fyllde på med en halv pellet till innan det kicka in. Totalt alltså två pellets. Utvärderingen då: eufori fanns där hela tiden, man biter ihop nåt för jävulskt, och slickar sig om läpparna(helt sjukt). Sexet är fantastiskt!!!! Tjejen körde samma dos! 6h av ren kemisk kärlek!
Citera
2013-07-14, 08:45
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
5-mapb är riktigt trevligt för hemmakvällar . Synd att den klassas snart bara..

Det stod på drugnews,http://drugnews.nu/article.asp?id=7950 att 5-MAPB skulle klassas som hälsofarlig och sen kom denna narkotikaklassning som träder i kraft på de andra substanserna. Så frågan är när klassningen kommer egentligen.
Citera
2013-07-14, 14:35
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Det stod på drugnews,http://drugnews.nu/article.asp?id=7950 att 5-MAPB skulle klassas som hälsofarlig och sen kom denna narkotikaklassning som träder i kraft på de andra substanserna. Så frågan är när klassningen kommer egentligen.

Den kommer klassas som någonting den 1 augusti. Om det är hälsofarligt eller narkotikaklassning vet jag inte. Men vilken det än är så kommer det bli svårare att hitta 5-MAPB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in