Citat:
Ursprungligen postat av
Siris123
Droppa 1,5 pellets från en uk-shop precis. Har inte läst om nån som har kört nåt från dom. Är ganska van vid sånt här, men är det någon som har kört och vill dela erfarenheter?
Är det orangea/gula pellets med brytskåra? Antar att de flesta inrikesshopparna köper in sina grejer från UK faktiskt. Då är det förmodligen samma som jag provade.. Köpte i och flr sig untikes, D***r. Körde samma dos som dig och jag var svinfull innan dessutom. De slog på efter 30 minuter. Vart rätt speedad, mycket svett, bodyload och milda psykadeliska effekter. Ingen vidare eufori. Lätt eufori skulle jag säga. Själva ruset höll i sig 5-6 timmar med lång efterstimulans. Sedan var det omöjligt för mig att sova, under AT:en fick jag lite skumma hallisar. AT:n va hård och jag va seg i flera dagar.
Det va inget för mig i alla fall.. Många verkar dock gilla 5-MAPB. En jag känner väldigt bra tyckte det var otroligt trevligt med 100mg(en pellet) och gräs till det. Vad är din åsikt??
Själv har jag en fråga till er som testat både 5-MAPB och 6-MAPB. Hur skiljer de sig i effekt?
Mvh