2013-06-22, 20:35
Medlem
cannabis-slampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThatCoolGuy77
Det är precis så man bör göra. Dock så är jag lite blyg utav mig. Jag har aldrig riktigt haft problem med att få kontakt med någon de flesta gångerna då de brukar komma fram och prata med en, dock säljer de aldrig sub. Jag ser rätt ung ut (Ja, jag är över 18...) så det brukar alltid vara hasch de tror jag letar efter.

Har inte egentligen haft tid att jaga efter någon som säljer sub, så får jag inge napp efter ca 20 minuter så sticker jag.

Hur är det med civilare förresten? Får dem typ låtsas sälja? Om vi säger att jag går fram till en civilare och frågar efter sub, har dem rätt att ta in mig då?
Det är ju självklart att det är närmaste subway jag söker.

Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Brottsprovokation är fortfarande olagligt i detta land, så nej.

Om du går fram till en civilpolis och frågar efter droger så får du skylla dig själv.
Brottsprovokation kan det inte vara tal om eftersom det kräver att polisen går fram till dig och frågar om du vill köpa eller sälja.
Citera
2013-06-22, 20:40
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis-slampa
Om du går fram till en civilpolis och frågar efter droger så får du skylla dig själv.
Brottsprovokation kan det inte vara tal om eftersom det kräver att polisen går fram till dig och frågar om du vill köpa eller sälja.
Om polisen säger "ja" så begår dom ett brott, men å andra sidan så måste dom förse dig med en vara för att det ska vara ett brott.
Det är inte förbjudet att fråga efter droger, bara köpa använda, köpa och sälja.
Citera
2013-06-23, 10:28
Medlem
johnthedickholmess avatar
det är inte brottsprovokation om Polisen frågar, vet du va man kan få tag i...

det göt de hela tiden
Citera
2013-06-28, 22:07
Medlem
Skanna med ögonen. Titta inte ner, kolla alla du kan i ögonen, om du knarkar vet du va du letar efter. De strår 60% av tiden runt BK området.

Kolla på alla, sööööök ögonkontakt, hittar du nån som behåller, BLINKA och nicka lite, dom fattar exakt vad du vill, annars är det fel. Stanna inte (sluta inte röra på benen) fortsätt att gå, ditt mål är att komma en bit bort från allt, frågar han säg bara KOM, inget mer, bara kom, följ mig mannan brukar funka Efter 15-25m förbi BK säg exakt vad du vill ha, Pris, Drog, DU styr allt.

3g brunt 300, han kommer säga, NEJ NEJ mannen inte bra, inte funka. Säg om samma sak igen, bryt inte ögonkontakt, säger han nej igen, upp till dig, ta hans pris eller gtfo. Gå direkt tillbak till grabbarna han va med förut. Top 10 min på plattan sen stick.

Detta funkar för mig, är ung, vit, blond, svenne unge. Kom ihåg, du styr, du betalar, vik dig inte.
Kan tillägga att min pulls ligger på 150+ under hela denna process. Andas inte ut när du har det i handen, det är då det jobbiga kan börja. In i munnen eller i handen redo att kasta.
Du ska vara nervös inte kaxig. En bra affär för mig tar 2 min från utgången mot plattan, och använder mig oftast av 10 ord top. Även efter 100 gånger ska du betrakta allt som första gången, du ska vara rädd.

Grönt finns, men sällan, brunt alltid, stess, heroin, subb, det mesta, men allt är i klass 5/10

Skulle bara skriva en rad med är så jäkla tweakad att jag kan inte sluta
Citera
2013-07-19, 12:35
Medlem
Business som vanligt på plattan nu? Var ett tag sen jag handlade där, tänkte dra dit på måndag runt 11.30. Borde ha bra chans att hitta Sub då? Har för mig att det oftast brukar finnas innan kl 12.00 på vardagar, efter det brukar det blir svårare. Men var som sagt ett tag sen jag var där senast.
Citera
2013-07-22, 09:51
Medlem
telepatis avatar
Business as usal!
Citera
2013-08-02, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ledig11
Business som vanligt på plattan nu? Var ett tag sen jag handlade där, tänkte dra dit på måndag runt 11.30. Borde ha bra chans att hitta Sub då? Har för mig att det oftast brukar finnas innan kl 12.00 på vardagar, efter det brukar det blir svårare. Men var som sagt ett tag sen jag var där senast.

Det skulle jag med gärna vilja höra lite om? Stämmer tiden? Mins för ett par år sedan, att ena snubben sa samma sak till mig, innan 12.00 så finns det alltid ett par stycken, svårare efter den tid jag kom dit (14-15 tiden)

Funderar att åka dit nämligen, men hade helst hittat en med större mängder på en gång, vad är chansen att man har en sådan tur på säg!?

omöjligt skulle jag tro.

någon som har koll gällande sub och plattan nu mera över sommaren ?
Citera
2013-08-03, 02:01
Bannlyst
Ingen som har svar på tal ? Gällande subutex och plattan ?
Citera
2013-09-01, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seectuseempra
Ingen som har svar på tal ? Gällande subutex och plattan ?

Ja, detta stämmer, men det har varit helt dött på plattan på sistone. Fattar ingenting. Dessutom har de börjat stå väktare där. Helt omöjligt att få tag på sub och slippa bli uppmärksammad.

Var ska man vända sig i stället? Exakt vid vilken adress ger de ut sub och vilka dagar? Jag vet att det är Capio Maria som ger ut, men vilken av dem?! Finns ju tre bara på söder: https://maps.google.se/maps?q=maria+beroendemottagning&bav=on.2,or.r_cp.r _qf.&bvm=bv.51495398,d.Yms,pv.xjs.s.en_US.M4-36_38X9A.O&biw=1578&bih=712&um=1&ie=UTF-8&hl=sv&sa=N&tab=wl

Svara gärna på frågan om tid och dag också. Detta är ytterst viktigt. Är desperat.
Citera
2013-09-05, 23:16
Medlem
Bumpar denna tråd.

Hur ser det ut på dagens platta?

mvh
Citera
2013-09-08, 11:05
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest
Ja, detta stämmer, men det har varit helt dött på plattan på sistone. Fattar ingenting. Dessutom har de börjat stå väktare där. Helt omöjligt att få tag på sub och slippa bli uppmärksammad.

Var ska man vända sig i stället? Exakt vid vilken adress ger de ut sub och vilka dagar? Jag vet att det är Capio Maria som ger ut, men vilken av dem?! Finns ju tre bara på söder: https://maps.google.se/maps?q=maria+beroendemottagning&bav=on.2,or.r_cp.r _qf.&bvm=bv.51495398,d.Yms,pv.xjs.s.en_US.M4-36_38X9A.O&biw=1578&bih=712&um=1&ie=UTF-8&hl=sv&sa=N&tab=wl

Svara gärna på frågan om tid och dag också. Detta är ytterst viktigt. Är desperat.

Spring fan inte utanför motaningarna och jaga sub, ni sabbar ju för de som går där.
Citera
2013-09-10, 02:32
Bannlyst
Drog ner till plattan senast för 2mån sen cirka efter senast jag skrev här. Det var som första gången (detta va min andra) Hitta en direkt, en av pakistanierna. Som jag faktiskt idag tro det eller ej, är mycket god vän med den mannen som hjälpte mig. Han är idag en av mina bättre leverantörer på sub,röka,amfetamin,lsd och då är det bara stora mängder vi pratar om och det är leveranser ofta där ifrån, både via brev och live.. Så det gäller att man har sinnet med sig helt enkelt och är en bra affärs inriktad person (om man som mig söker större mängder)

Gäller bar att man varit med i spelet ett tag då ser man vilka man ska fråga och inte.. Och det där med väktare som någon skrev?! Vakten stod 10meter bort ifrån oss senast vi var där ingen brydde sig om han och inte han om oss..När man väl kommer till action så kan inte en väktare göra mer än ringa polisen.

Så skulle man fråga mig angående plattan så skulle jag säga att där hittar man verkligen det man söker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in