2013-06-20, 20:36
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Inte direkt samma sak. Ta och läs judarnas skrifter ur Talmud så förstår du vad jag syftar på
Alla judar står bakom Talmud?
Dock så är de säkerligen mera homogena än vad vi svenskar någonsin kommer att bli.
Citera
2013-06-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Nej, det var inte fördomsfullt sagt. Jag säger som det är.

Det är ganska sjukt att du som jude, har en bild med en psykopatisk mördare bredvid en sd logga. Jag är inte alls förvånad över detta.
Citera
2013-06-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Alla judar står bakom Talmud?
Dock så är de säkerligen mera homogena än vad vi svenskar någonsin kommer att bli.

Well, om alla kristna står bakom Nya Testamentet måtte det vara likadant med judarna då Talmud är judendomens centralskrift
Citera
2013-06-20, 21:25
Medlem
Judar är mest som alla andra människor givetvis. Att tro något annat är ren vidskepelse eller en enorm trångsynthet. Vår svenska judiska befolkning är givetvis en naturlig del av vårt samhälle eftersom dom tillför kunnande och en entreprenadanda som heter duga. Inga Rosengårdsmedborgare precis. Som en välbärgad minoritet i vårt land är det givetvis tacksamt för personer med dålig självförtroende att skylla deras egna tillkortakommande på just svenska judar.
Galningen Hitler gjorde det i Tyskland på sin tid. Men så gick det som det gick. Idag är ju staten Israel en nation men handelsförbindelser och kontakter över hela världen. Så bygger man upp en nation från grunden. Det skapar välstånd för många människor både i och utanför landets gränser. Så givetvis har inte judarna förstört, bara byggt. Ja i Gaza var dom nog lite för hårdhänta men sånt händer ibland tyvärr.
Citera
2013-06-20, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Det är klart att det är fruktansvärt med sexuella övergrepp. Själv vägrar jag utöva sexuella utsvävningar och gå till prostituerade går emot allt jag står för som människa fast du betraktar mig ju inte som människa, jag är bara jude. Frågan handlar inte om det, frågan handlar om att sådana som du inte ens kan föreställa sig att judar är vanliga människor och inte några intriganta monster.

Vilket idiotiskt goddag yxskaft-inlägg. Först och främst så svarade du inte på mina frågor:

Citat:
Det här är en märklig kommentar. Låt oss ta en titt på mina länkar:

Judar mördar libaneser:

https://www.flashback.org/sp43166175

Judar mördar palestinier:

https://www.flashback.org/sp43195344

Här postade jag utdrag från Amnesty Internationals hemsida där det står om Israels krigsförbrytelser mot civila araber. Är det ”antisemitism”?

Och så har vi följande länk:

Judar kidnappar östeuropeiska kvinnor och för dem till Israel där de våldtas av judar varje dag:

https://www.flashback.org/sp43563606

Här postade jag videos och utdrag ur artiklar från judiska källor. Tycker du att det är fel av mig att posta dessa fakta?

Och så har vi följande länk:

Judar antastar barn:

https://www.flashback.org/sp43758287

Här postade jag utdrag ur diverse artiklar (främst judiska) som handlar om pedofili bland ortodoxa judar, och jag kom med följande kommentarer:

Här har vi en judisk ”människorättsaktivist” som tycker om att titta på videos i vilka små barn blir våldtagna, och ”prominenta” judar försvarar honom.

Alla ”vet” att katolska präster är pedofiler, men nästan ingen känner till alla dessa rabbiner som antastat små barn. Vad tror ni att det beror på, kära läsare? Kan det ha att göra med det faktum att judar kontrollerar en mycket stor del av den västerländska median?

Jag tycker att dessa kommentarer är väsentliga. Vad anser övriga Flashback-användare?

Jag frågade dig om du har problem med att jag postar dessa fakta, som till stor del kommer från judiska nyhetssajter, och du svarar med klumpiga halmgubbar. Du skriver till exempel ”du betraktar mig ju inte som människa”. Nu har jag faktiskt aldrig sagt att judar inte är människor; detta är något som du hittat på för att få läsarnas sympatier eftersom du är för korkad för att bemöta riktiga argument.
Citera
2013-06-21, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Så bygger man upp en nation från grunden.

Visst, för det är ju inte så att de fått allting från västländerna:

Israel aid remains untouched in 2014 US budget proposal
Citat:
Under 2014 budget proposal submitted by U.S. President Barack Obama to Congress on Wednesday, Israel would receive $3.4 billion in total military aid, including $220 million for the Iron Dome anti-rocket system.
http://www.israelhayom.com/site/newsletter_article.php?id=8527

Citat:
Ja i Gaza var dom nog lite för hårdhänta men sånt händer ibland tyvärr.

”...lite för hårdhänta...”

In the 22-day Israeli military offensive (Operation “Cast Lead”) in Gaza between 27 December 2008 and 18 January 2009 some 1,400 Palestinians were killed, including some 300 children, and large areas of Gaza were razed to the ground, leaving many thousands homeless and the already dire economy in ruins.

Hundreds of civilians were killed in attacks carried out using high-precision weapons – bombs and missiles from F-16 combat aircraft and sophisticated unmanned drones, and tank shells. Others, including women and children, were shot at short range when posing no threat to the lives of the Israeli soldiers. Others still were killed in indiscriminate attacks with weapons which cannot be accurately aimed, such as mortars and artillery shells, and white phosphorus was fired indiscriminately over densely populated residential areas, causing severe and fatal burn injuries as well as setting homes, schools and hospitals ablaze. Medical personnel and facilities also came under attack from the Israeli army and their work was hindered.

http://www.amnesty.ie/node/1482

Ja, ”sånt händer ibland tyvärr”.
Citera
2013-06-21, 01:06
Medlem
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=z6KLFrye9Xk

Här är ett privat videoklipp på den psykopatiske premiärministern Benjamin Netanyahu år 2001 där han förklarar hur han saboterade Oslo processen och hur Amerika är ett enkelt objekt dvs att judarna styr landet ("man behöver inte tänka på det").
Citera
2013-06-21, 02:35
Bannlyst
Paul Stanley i KISS verkar vara en jävligt schysst person (Gene Simmons har jag inte mycket övers för). Bob Dylan verkar också jävligt trevlig. Jerry Seinfeldt gillar jag också. Mer som ståuppkomiker än TV-stjärna. Steven Spielbergs alla filmer som ET, Indiana Jones, Hajen m m. Ska ni dra alla judar över en kam så får ni dra dessa personer också. Jävla tjockskallar, ser ni inte skillnad på en jude och en sionist? Vakna, tänk, förstå!
Citera
2013-06-21, 15:59
Medlem
Ja inte är det judarna som förpestar världen den saken är klar. Bara att öppna ögonen och kliva in i verkligheten så ser man var eländet i världen finns. Givetvis skadar det inte att ha en sund och klar blick för verklighetens olika skeenden. Men är man osäker i sig själv så är det ju tryggt att skylla på någon annan. Så ser man alltid en förlorare. Det där med att spotta i nävarna och kavla upp ärmarna verkar vara bortglömt idag. Men så skapades staten Israel vad jag förstår och har läst.
Citera
2013-06-22, 11:36
Medlem
TRRRRISTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Ja inte är det judarna som förpestar världen den saken är klar. Bara att öppna ögonen och kliva in i verkligheten så ser man var eländet i världen finns. Givetvis skadar det inte att ha en sund och klar blick för verklighetens olika skeenden. Men är man osäker i sig själv så är det ju tryggt att skylla på någon annan. Så ser man alltid en förlorare. Det där med att spotta i nävarna och kavla upp ärmarna verkar vara bortglömt idag. Men så skapades staten Israel vad jag förstår och har läst.

Dina slutsatser är ganska magiska.

Det är absolut judar som förpestar världen idag på alla sätt och vis. Förutom att försöka tvinga in vita samhällen i judisk marxism genom judisk media så dumpar judar enorma mängder avfall och gifter i våra hav, de skjuter in toxiner och gifter i våra vattenkällor via "fracking" och bränner olika sorters giftiga sopor för att försmutsa våran luft. Allt i namn av profit så klart.

Sen ska vi inte glömma det vita folkmordet judarna filat på i nästan 200 år nu.
Citera
2013-06-22, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRRRRIST

Det är absolut judar som förpestar världen idag på alla sätt och vis. Förutom att försöka tvinga in vita samhällen i judisk marxism genom judisk media så dumpar judar enorma mängder avfall och gifter i våra hav, de skjuter in toxiner och gifter i våra vattenkällor via "fracking" och bränner olika sorters giftiga sopor för att försmutsa våran luft. Allt i namn av profit så klart.

Ditt judehat är inte riktigt normalt. Att diskutera med en som har en sådan vidrig människosyn är
meningslöst.
Citera
2013-06-22, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TRRRRIST

Smutsigare folk finns inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in