2013-06-20, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Det må vara en märklig kommentar, men faktum är att ni judekritiker inte är mottagliga för nyktra perspektiv på judar eftersom enligt er så har vi endast dåliga sidor. Vi är enligt er vad man inom litteraturen kallar "ärketyper", det vill säga; man har endast EN egenskap (endast god, endast ond, endast vacker, endast ful och så vidare) ärketyper används ofta inom det traditionella sagoberättandet.

Det där var faktiskt fördomsfullt sagt!

Jag kan uppskatta saker som judar har gjort och judar som jag har träffat. Men det som är dåligt överväger det som är bra med att ha judar här. Som kollektiv skapar judar personer som har varit ledande i det som kanske kommer att bli Europas undergång, och det är inte första gången allvarliga politiska attacker sker mot oss från judiskt håll.
Citera
2013-06-20, 00:39
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Det där var faktiskt fördomsfullt sagt!

Jag kan uppskatta saker som judar har gjort och judar som jag har träffat. Men det som är dåligt överväger det som är bra med att ha judar här. Som kollektiv skapar judar personer som har varit ledande i det som kanske kommer att bli Europas undergång, och det är inte första gången allvarliga politiska attacker sker mot oss från judiskt håll.

Nej, det var inte fördomsfullt sagt. Jag säger som det är.
Citera
2013-06-20, 00:43
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Jag rapporterar det som jag ser. Jag är inte speciellt förtjust i det faktum att judar mördar civila araber till höger och vänster, att de kidnappar östeuropeiska kvinnor och för dem till Israel där de våldtas av judar varje dag etc.

Du kommenterade inte detta utan fortsatte att babbla om hur judar också är ”människor av kött och blod” etc. (Fjodorov sammanfattade det på ett utmärkt sätt.)

Men det är okej, för jag väntade mig inget annat. Jag använder endast dina inlägg för att få ut budskapet till läsarna.

Förtjust!!! det är exakt vad du är. Varenda gång du och dina gelikar hör något negativt om judar så hoppar ni upp och ner som små barn som får lördagsgodis.
Citera
2013-06-20, 00:58
Medlem
rex144s avatar
det är kanske en nidbild men judar har en tendens till gränsöverskridande vad gäller sexualitet,

den judiska presidenten dömdes för flera våldtäkter, och ni minns den franske ekonomen och presidentkandidaten som attackerade en svart städerska på ett hotell?

judarna förstör moralen?
Citera
2013-06-20, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Förtjust!!! det är exakt vad du är. Varenda gång du och dina gelikar hör något negativt om judar så hoppar ni upp och ner som små barn som får lördagsgodis.

Det stämmer inte alls. Så här ser de östeuropeiska sexslavarnas vardag ut:

Like traders in a cattle market, the traffickers inspect the "goods" and bid for the women they want to buy. "[The woman] is made to stand naked in the middle of a room," a female trafficker told Maariv. "[The traffickers] touch her breast, her ass....They check her tongue, her teeth, to see if she's healthy. They touch her private parts....

brothel owners made them work seven days a week and an average of 13 hours a day. They had to work during their periods, using diaphragms to prevent blood from leaking.

Jag blir inte alls glad när jag läser detta. Det är anmärkningsvärt att du inte kan föreställa dig att det finns folk som tycker att detta är avskyvärt. Det säger en hel del om dig (fast jag är givetvis inte förvånad).
Citera
2013-06-20, 06:22
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Det stämmer inte alls. Så här ser de östeuropeiska sexslavarnas vardag ut:

Like traders in a cattle market, the traffickers inspect the "goods" and bid for the women they want to buy. "[The woman] is made to stand naked in the middle of a room," a female trafficker told Maariv. "[The traffickers] touch her breast, her ass....They check her tongue, her teeth, to see if she's healthy. They touch her private parts....

brothel owners made them work seven days a week and an average of 13 hours a day. They had to work during their periods, using diaphragms to prevent blood from leaking.

Jag blir inte alls glad när jag läser detta. Det är anmärkningsvärt att du inte kan föreställa dig att det finns folk som tycker att detta är avskyvärt. Det säger en hel del om dig (fast jag är givetvis inte förvånad).

Det är klart att det är fruktansvärt med sexuella övergrepp. Själv vägrar jag utöva sexuella utsvävningar och gå till prostituerade går emot allt jag står för som människa fast du betraktar mig ju inte som människa, jag är bara jude. Frågan handlar inte om det, frågan handlar om att sådana som du inte ens kan föreställa sig att judar är vanliga människor och inte några intriganta monster.
Senast redigerad av thewellovedone 2013-06-20 kl. 06:30.
Citera
2013-06-20, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRRRRIST
En vis man skrev en gång:

"Tycker det är så jävla paradoxalt att judarna lyckats genom gemensam aktion ödelägga hela västvärlden.

Enligt wikipedia så utgör judar endast 13 miljoner av jordens invånare men ändå styr de otroligt mycket av världspolitiken och världsekonomin. Genom olika organisationer, politiskt inflytande, media osv. osv. allt för att splittra och härska.

Ändå mer eller mindre dikterar de världspolitiken. Men jag tror definitivt att folk håller på att vakna upp och inse att det största hotet mot världen är judarna och deras agenda.

I USA där de mer eller mindre har monopol på all makt över samhället utgör de "iallafall" 1,8 procent av befolkningen så mer än globalt sett men ändå försvinnande lite."

Hur kommer folk att reagera när Europa som exempel blir mer likt Ryssland, där fattiga verkligen är fattiga och kineser reser hit för att knulla med våra tjejer som alla är dekadenta horor?

Tyvärr, det där händer redan. I Amsterdams Red Light är det massa asiater köper urvackra ryskor som bla står i fönstren. Vidrigt! Jag pratade med en holländare med det där som sa att det var en person som han sa namnet på (som jag glömt) som stod bakom en står del av handeln. Gissa vart spåren ledde?
Citera
2013-06-20, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
det är kanske en nidbild men judar har en tendens till gränsöverskridande vad gäller sexualitet,

den judiska presidenten dömdes för flera våldtäkter, och ni minns den franske ekonomen och presidentkandidaten som attackerade en svart städerska på ett hotell?

judarna förstör moralen?
Och jag har alltid hört att alla Araber är bögar. Bekanta som kört långtradare i MÖ bekräftar detta faktiskt. Kanske därför araber är klädda i nattlinne.
Citera
2013-06-20, 19:18
Medlem
vonmansteins avatar
Borde inte rubriken vara Sionisterna som förstörde världen? Långt ifrån alla judar är sionister. Annie Frank sa väl typ; - Judar måste sluta vara judar å vara människor istället, sedan har vi ju Norman Finkelstein. Men sedan finns det säkerligen en anledning till att vissa folkgrupper blir föraktade...
Citera
2013-06-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Borde inte rubriken vara Sionisterna som förstörde världen? Långt ifrån alla judar är sionister. Annie Frank sa väl typ; - Judar måste sluta vara judar å vara människor istället, sedan har vi ju Norman Finkelstein. Men sedan finns det säkerligen en anledning till att vissa folkgrupper blir föraktade...

Det handlar inte om sionismen. Vad det handlar om är att judarnas lära kommer ifrån en talmudisk tradition som förpestat mänskligheten sedan 3000 år tillbaka. Likväl finns det icke-sionister som förpestar samhället med satanistiska handlingar.

Precis som den förre detta juden Benjamin Freedman sade:

"I call them Jews to you, because they are known as Jews. I don't call them Jews. I refer to them as so-called Jews, because I know what they are.
Citera
2013-06-20, 19:52
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Det handlar inte om sionismen. Vad det handlar om är att judarnas lära kommer ifrån en talmudisk tradition som förpestat mänskligheten sedan 3000 år tillbaka. Likväl finns det icke-sionister som förpestar samhället med satanistiska handlingar.

Precis som den förre detta juden Benjamin Freedman sade:

"I call them Jews to you, because they are known as Jews. I don't call them Jews. I refer to them as so-called Jews, because I know what they are.
Jag tror dock det handlar om sionismen, med samma retorik skulle jag kunna hävda att dryga 90% av sveriges befolkning är för massinvandringen....
Citera
2013-06-20, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Jag tror dock det handlar om sionismen, med samma retorik skulle jag kunna hävda att dryga 90% av sveriges befolkning är för massinvandringen....

Inte direkt samma sak. Ta och läs judarnas skrifter ur Talmud så förstår du vad jag syftar på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in