2013-06-21, 19:24
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Satt och läste lite i tråden om Carolin Stenvall, där hävdar en sverigegrabben att han ska ha läst VBs obduktionsprotokoll och att VBs kropp ska ha blivit bränd på vissa delar samt att det ska ha varit gjort på ett väldigt rätt sätt.
Är det nåt vi hört tidigare? Har läst någonstans att vissa mjukdelar ska vara borta på kroppen men inte brända.
https://www.flashback.org/t745310p1433

sverigegrabben skrev att VB's kropp, eller delar av den, ska ha blivit bränd "på ett väldigt rått sätt" INTE "på ett väldigt rätt sätt"

Om dessa upplysningar är rigtiga eller ej, är ju omöjligt at veta.
Citera
2013-06-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
sverigegrabben skrev att VB's kropp, eller delar av den, ska ha blivit bränd "på ett väldigt rått sätt" INTE "på ett väldigt rätt sätt"

Om dessa upplysningar är rigtiga eller ej, är ju omöjligt at veta.
Jag vet, jag var för snabb där. Jag skrev fel och påpekade det senare i tråden Jag tror att det va ett troll, men man kan ju inte så noga veta. Man vill ju gärna ha fram nåt nytt
Citera
2013-06-21, 20:04
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Jag mår så fruktansvärt illa av att titta på schlangekr*fts sida. Tänk att skaparen av sidan bor i Boden ganska nära fyndplatsen, och dessutom fotograferat den.

http://schlangekraft.tumblr.com/post/47575284033/aftermath-1994

Nej, nu ska jag försöka glömma allt detta och åka på midsommarfirande...

Edit tillägg:
Amatöranalys av personen bakom schlangenkraft:
- Lite av en enstöring men ändå narcissistiska drag
- Lider troligen av psykisk ohälsa/sjukskriven/arbetslös
- Man 22-35
- Lyssnar på black/death metal
- Har hög intelligens
- Kontrollmänniska, försiktig med alkohol och vägrar medicinera mot sin psyk. sjukdom
- Föraktar polis, militär och samhället

Dessutom: fakta är att han bor i Boden, någon/några km från fyndplatsen. Han ingår i ett världsomspännande satanistnätverk som byter foton och filmer med varandra (innehållande styckade kroppar, våldtäkter, nekrofili etc). Plus negativ mot icke ariska personer.

Vad är oddsen att ett (troligtvis) rituellt styckmord innefattande skändning av kroppen, skulle ske i närheten av hans hem, i lilla Boden?

Kan KJ verkligen vara hjärnan bakom detta (ev rituella) styckmord? Finns det några satanister i KJ´s krets som känner/känner till honom. Offras KJ? Är KJ medgärningsman i detta eller är han bara "framed"?

Ja denna schlangekr*fts är värkligen vidrig.

Jag har nu hittat en man i Boden som:

Har initialerna JFE
Är ca 23 år
Bor i Sävast (sydliga Boden där VB's telefon pingade sist, som jag förstår det)
Är seriös heavy satanist
Likes boken The Necronomicon på sin facebook
(The Necronomicon utgavs av Schlangekraft Inc. /Barnes Graphics, Inc. 1977,
men det finns även andra connections mellan namnet/begreppet Schlangekraft och The Necronomicon )
Spelar själv i lokalt dödsmetal band vid namn Et*rnal D*sk *=e,u
Är Facebook vänn med:
KJ's bror DJ
Vict*r Ol*fsson *=o,o (som har ocult symbol tattuerat på överkroppen)
JFE's flickvänn IKJ (ca 21 år) framstår som att hon ochså är satanist.
IKJ är skriven på address ca 800 meter från fyndplats1
IKJ är Facebook vänn med:
DJ KJ's bror
J*séphine J*hansson *=o,o (satanist som VB på FB postade "söt")
R*bin L*if Åkess*n *o,e,o (fräl*aren *=s)
IKJ's bror F Karlss*n *=o är facebook vänn med:
MK (plåt*lagaren *=s)och HE (han som slog hål i sin panna samma natt som VB försvann)

Det kan finnas många fler facebook vänner av interesse, jag har bara inte haft tid att checka mer en det här.

Så om denna satanist/dödsmetalsångaren, med interesse för den oculta boken "The Necronomicon", och tydliga kopplingar til andra interessanta personer i Boden, skulle kunde vara identisk med den vidriga Boden innevånare "schlangekr*fts", ja..det vet jag naturligtvis inte.
Senast redigerad av Theforeigner 2013-06-21 kl. 20:07.
Citera
2013-06-21, 20:22
Medlem
Chirpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkoping83
En del i utredningen har på känn och liksom "vet" att KJ är oskyldig pga en del omständigheter som inte är officiella, en del har kanske sina misstankar som pekar på att han är skyldig, men ett erkännande är inte att vänta. Framförallt inte om han är oskyldig som en del saker tyder på.

Men vad trevligt. Mr Potatohead igen.
Vilka är sakerna som tyder på att han är oskyldig då? Du som vet.
Citera
2013-06-21, 20:23
Medlem
Citat:

Har initialerna JFE
Är ca 23 år
Är seriös heavy satanist
men det finns även andra connections mellan namnet/begreppet Schlangekraft och The Necronomicon )
Är Facebook vänn med:
KJ's bror DJ
JFE's flickvänn IKJ (ca 21 år) framstår som att hon ochså är satanist.
DJ KJ's bror
MK (plåt*lagaren *=s)och HE (han som slog hål i sin panna samma natt som VB försvann)

Det kan finnas många fler facebook vänner av interesse, jag har bara inte haft tid att checka mer en det här.

Så om denna satanist/dödsmetalsångaren, med interesse för den oculta boken "The Necronomicon", och tydliga kopplingar til andra interessanta personer i Boden, skulle kunde vara identisk med den vidriga Boden innevånare "schlangekr*fts", ja..det vet jag naturligtvis inte.

"Är seriös heavy satanist" - Skojar du med mig? Din okunskap är skrattretande.
Senast redigerad av Doitmystyle 2013-06-21 kl. 20:30.
Citera
2013-06-21, 20:37
Medlem
highfives avatar
Här får ni lite spännande läsning inför midsommarnatten. Så här skrev min pm:are den 26/5 och syftade på KJ och eventet Fallen Angel 11 maj 2013:

"Några från vår sida som känner honom berättade dock att han hade haft hybris på facebook och påstått att han skulle vara Commander över motståndarsidan trots att så ej stämde."

Här kan man även läsa att den Arth*r Pf'*ff (u a) faktiskt var commander på eventet 2011. KJ filmade genomgången inför eventet. Filmen finns på Al*xander Bostr*m fejja (e ö)

http://www.zoominfo.com/#!search/profile/person?personId=1265403124&targetid=profile

AP kan nog vara en rätt karismatisk personlighet. Inte helt omöjligt att KJ kan haft honom som någon sorts förebild ända sen eventet 2011. KJ hade även en kristen syn (åtminstone haft). Så här skriver AP på sin blogg om Gud, Satan, Lucifer, Fallen Angel, krig och annat.

http://whiteace.hyves.nl/blog/46545652/Have_you_been_in_a_war/zSDv/

OM det är så att de haft någon sorts kontakt samtidigt som KJ började tappa sitt fotfäste/psykotisk, så tror jag att AP´s råd kan bidragit till någon sorts ritual och att VB var syndabocken för allt ont i KJ´s förvirrade värld.
Citera
2013-06-21, 20:40
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doitmystyle

Jaha du känner altså JFE interessant !

Så vad skulle DU betäckna honnom som, om inte satanist?
Citera
2013-06-21, 20:45
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Här får ni lite spännande läsning inför midsommarnatten. Så här skrev min pm:are den 26/5 och syftade på KJ och eventet Fallen Angel 11 maj 2013:

"Några från vår sida som känner honom berättade dock att han hade haft hybris på facebook och påstått att han skulle vara Commander över motståndarsidan trots att så ej stämde."

Här kan man även läsa att den Arth*r Pf'*ff (u a) faktiskt var commander på eventet 2011. KJ filmade genomgången inför eventet. Filmen finns på Al*xander Bostr*m fejja (e ö)

http://www.zoominfo.com/#!search/profile/person?personId=1265403124&targetid=profile

AP kan nog vara en rätt karismatisk personlighet. Inte helt omöjligt att KJ kan haft honom som någon sorts förebild ända sen eventet 2011. KJ hade även en kristen syn (åtminstone haft). Så här skriver AP på sin blogg om Gud, Satan, Lucifer, Fallen Angel, krig och annat.

http://whiteace.hyves.nl/blog/46545652/Have_you_been_in_a_war/zSDv/

OM det är så att de haft någon sorts kontakt samtidigt som KJ började tappa sitt fotfäste/psykotisk, så tror jag att AP´s råd kan bidragit till någon sorts ritual och att VB var syndabocken för allt ont i KJ´s förvirrade värld.

(mitt fetande)

Det är ingen här på Flashback som vet om KJ någonsin har varit psykotisk, eller har tappat fotfästet.
Citera
2013-06-21, 20:56
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkoping83
En del i utredningen har på känn och liksom "vet" att KJ är oskyldig pga en del omständigheter som inte är officiella, en del har kanske sina misstankar som pekar på att han är skyldig, men ett erkännande är inte att vänta. Framförallt inte om han är oskyldig som en del saker tyder på.

Vilka "saker" menar du tyder på att KJ är oskyldig ?
Citera
2013-06-21, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doitmystyle

schlangekraft:

A king and his men have traveled so far north that no daylight can be seen. To the terra nullius area North Bothnia. Here they get attacked by the pure guardian creatures that inhabit it’s vast forests.

kolla bilden hen lade upp den 7:e maj
http://schlangekraft.tumblr.com/image/49883887475

Den här killen/tjejen är TOTALT skruvad..... och om man läser hens kommentarer dessutom Nazist!
Senast redigerad av dapravda 2013-06-21 kl. 21:27.
Citera
2013-06-21, 21:09
Medlem
Citat:
Jaha du känner altså JFE interessant !

Så vad skulle DU betäckna honnom som, om inte satanist?

Teddybjörnen Fredriksson.
Citera
2013-06-21, 21:34
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:

Har initialerna JFE
Är ca 23 år
Är seriös heavy satanist
Är Facebook vänn med:
KJ's bror DJ
En av JFE's polare som spelar i samma dödsmetal band som JFE, med initialer CN, han och hans
flickvänn IKJ (ca 21 år) framstår som att ochså dom är satanister.
DJ KJ's bror

OBS delvis fel info av mig!!!

IKJ är INTE flickvänn med JFE
IKJ är flickvänn till CN som är en av dom andra som spelar i samma dödsmetal band som JFE.

Jag ska rätta till det i min originala post SO SORRY
Senast redigerad av Theforeigner 2013-06-21 kl. 21:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in