Citat:
Ursprungligen postat av
ME077
Jag mår så fruktansvärt illa av att titta på schlangekr*fts sida. Tänk att skaparen av sidan bor i Boden ganska nära fyndplatsen, och dessutom fotograferat den.
http://schlangekraft.tumblr.com/post/47575284033/aftermath-1994
Nej, nu ska jag försöka glömma allt detta och åka på midsommarfirande...
Edit tillägg:
Amatöranalys av personen bakom schlangenkraft:
- Lite av en enstöring men ändå narcissistiska drag
- Lider troligen av psykisk ohälsa/sjukskriven/arbetslös
- Man 22-35
- Lyssnar på black/death metal
- Har hög intelligens
- Kontrollmänniska, försiktig med alkohol och vägrar medicinera mot sin psyk. sjukdom
- Föraktar polis, militär och samhället
Dessutom: fakta är att han bor i Boden, någon/några km från fyndplatsen. Han ingår i ett världsomspännande satanistnätverk som byter foton och filmer med varandra (innehållande styckade kroppar, våldtäkter, nekrofili etc). Plus negativ mot icke ariska personer.
Vad är oddsen att ett (troligtvis) rituellt styckmord innefattande skändning av kroppen, skulle ske i närheten av hans hem, i lilla Boden?
Kan KJ verkligen vara hjärnan bakom detta (ev rituella) styckmord? Finns det några satanister i KJ´s krets som känner/känner till honom. Offras KJ? Är KJ medgärningsman i detta eller är han bara "framed"?
Ja denna schlangekr*fts är värkligen vidrig.
Jag har nu hittat en man i Boden som:
Har initialerna JFE
Är ca 23 år
Bor i Sävast (sydliga Boden där VB's telefon pingade sist, som jag förstår det)
Är seriös heavy satanist
Likes boken The Necronomicon på sin facebook
(The Necronomicon utgavs av
Schlangekraft Inc. /Barnes Graphics, Inc. 1977,
men det finns även andra connections mellan namnet/begreppet Schlangekraft och The Necronomicon )
Spelar själv i lokalt dödsmetal band vid namn Et*rnal D*sk *=e,u
Är Facebook vänn med:
KJ's bror DJ
Vict*r Ol*fsson *=o,o (som har ocult symbol tattuerat på överkroppen)
JFE's flickvänn IKJ (ca 21 år) framstår som att hon ochså är satanist.
IKJ är skriven på address ca 800 meter från fyndplats1
IKJ är Facebook vänn med:
DJ KJ's bror
J*séphine J*hansson *=o,o (satanist som VB på FB postade "söt")
R*bin L*if Åkess*n *o,e,o (fräl*aren *=s)
IKJ's bror F Karlss*n *=o är facebook vänn med:
MK (plåt*lagaren *=s)och HE (han som slog hål i sin panna samma natt som VB försvann)
Det kan finnas många fler facebook vänner av interesse, jag har bara inte haft tid att checka mer en det här.
Så om denna satanist/dödsmetalsångaren, med interesse för den oculta boken "The Necronomicon", och tydliga kopplingar til andra interessanta personer i Boden, skulle kunde vara identisk med den vidriga Boden innevånare "schlangekr*fts", ja..det vet jag naturligtvis inte.