2013-06-20, 01:23
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Fortfarande inte grammet.
Vad jag märkt så kör de flesta här 500mg e5d, varför inte?
Efter två mycket tappra försök så missar du helt och hållet mina retoriska frågor, så jag serverar dig det väl på ett silverfat då.

Du har inget syfte med att öka dosen, och du har heller inte skrivit ut några mål som skulle göra det lättare för oss att bedöma situationen (trots att det är DU som skall avgöra vilka doser du skall ligga på, inte vi). Inte heller har du gett oss någon information om hur din första kur gick.

Men jag kan väl svara på din fråga, trots att jag vet att det inte kommer ge dig några som helst svar eller någon matnyttig info; Jag hade hoppat på 500 direkt istället för att höja med 50. Sedan hade jag dubblat dosen. Känns det bättre nu, och har du fått ett lättare beslut? Nä, tänkte inte det heller.
Citera
2013-06-20, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Efter två mycket tappra försök så missar du helt och hållet mina retoriska frågor, så jag serverar dig det väl på ett silverfat då.

Du har inget syfte med att öka dosen, och du har heller inte skrivit ut några mål som skulle göra det lättare för oss att bedöma situationen (trots att det är DU som skall avgöra vilka doser du skall ligga på, inte vi). Inte heller har du gett oss någon information om hur din första kur gick.

Men jag kan väl svara på din fråga, trots att jag vet att det inte kommer ge dig några som helst svar eller någon matnyttig info; Jag hade hoppat på 500 direkt istället för att höja med 50. Sedan hade jag dubblat dosen. Känns det bättre nu, och har du fått ett lättare beslut? Nä, tänkte inte det heller.

Om du vill veta hur min förra kur gick så kolla min rapport, nu satsar jag på volym och styrka innan det är dags för deff, ber om ursäkt att jag glömde skriva detta. Ville inte heller starta nån konflikt.

Men ja det va en ganska dum fråga, ville mest ha svar om jag skulle lägga in adex för att förhindra att lägga på mej för mkt vätska. Tänkte 0,5 eod. Hade känningar förra kuren men kunde vara nojja.

Ber om ursäkt om jag förstörde din kväll
Citera
2013-06-20, 12:47
Medlem
passar 45iu hgh rör i insulin pens?

som topic säger skulle jag ville veta om en 45iu hgh rör skulle pass ai tex en nordipen 4 eller en av dom andra som vanligt används till insulin?
Citera
2013-06-20, 13:39
Medlem
Vad snackar du om? Insulinpen används inte till HGH.

Och om du menar om en nordipen 45IE passar en nordipen 30 IE så nej det gör den inte!

Dock kan du ju köpa enkla insulinpumpar och fylla dem med HGH då spelar det ingen roll vilket HGH eller vilka IE/ml du har, allt räknas om baserat på hur du blandar upp det om det inte är i färdigblandad form redan, då får du bara anv dig utav enkel matematik så ser du doseringen iaf.
Citera
2013-06-20, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TravezHilton
Vad snackar du om? Insulinpen används inte till HGH.

Och om du menar om en nordipen 45IE passar en nordipen 30 IE så nej det gör den inte!

Dock kan du ju köpa enkla insulinpumpar och fylla dem med HGH då spelar det ingen roll vilket HGH eller vilka IE/ml du har, allt räknas om baserat på hur du blandar upp det om det inte är i färdigblandad form redan, då får du bara anv dig utav enkel matematik så ser du doseringen iaf.

det är färdigtblandat från novo nordisk, jag frågar om man kan använda insulinpens for att jag sitter i fängelse och det skulle underlätta att inte skulle ha massa pumpar och skit liggandes, en sån pen och kanylar till en vecka är lättare att gömma i kylen än att skulle gömma massa pumpar och sånt med

men om don rören inte passar i ja då kvittar det ju

men det kanske går att bara fylla en enkelt punpa och sen dosera från den och bara byta nålen varje gång? det händer inget av att det ligger i pumpen eller?
Citera
2013-06-20, 14:35
Medlem
Jävla dyr fängelsekur

Ja du kan ju fylla upp det färdigblandade i en pump och sedan köra insulinnål till det, inga problem.

Du måste dock ha det i kylen annars förstörs det och blir inte det svårt i ett fängelse?
Citera
2013-06-20, 14:41
Medlem
vad har hänt med hb, kan någon pma mig...
Citera
2013-06-20, 14:49
Medlem
Strias avatar
körde nyss in ca 1ml 250 testo e i låret

Tjena, för ca 1 timme sen så efter väldigt mycket ångest så tryckte jag in en spruta i låret, drog tillbaka för att kolla om jag fick blodsvar, fick några små luftbubblor, så tryckte jag in testot därefter fick grov dödsångest för att det är bara sån jag är, kände lite energi i kroppen i formen av värme, vart lite svettig osv men inget farligt utöver min ångest, börjat känna lite lätt smärta vid lillfingret som när man har gjort illa handen på något sätt men det har jag ju inte gjort, kanske är att tillägga att det är ifrån d pharma, kommer jag att få mer värk, är det bara ett sammanträffande eller kan man få dylika bieffekter?
Citera
2013-06-20, 14:55
Medlem
Du kommer dö.

Hälsa herren vid pärleporten.
Citera
2013-06-20, 14:58
Medlem
Strias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungen_84
Du kommer dö.

Hälsa herren vid pärleporten.

pls no

men jag skulle uppskatta seriösa svar
Senast redigerad av Stria 2013-06-20 kl. 15:00.
Citera
2013-06-20, 15:05
Medlem
Gymmes avatar
Panikångest.

Hade liknande på mina första stick. Lugn TS.
Citera
2013-06-20, 15:14
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stria
Tjena, för ca 1 timme sen så efter väldigt mycket ångest så tryckte jag in en spruta i låret, drog tillbaka för att kolla om jag fick blodsvar, fick några små luftbubblor, så tryckte jag in testot därefter fick grov dödsångest för att det är bara sån jag är, kände lite energi i kroppen i formen av värme, vart lite svettig osv men inget farligt utöver min ångest, börjat känna lite lätt smärta vid lillfingret som när man har gjort illa handen på något sätt men det har jag ju inte gjort, kanske är att tillägga att det är ifrån d pharma, kommer jag att få mer värk, är det bara ett sammanträffande eller kan man få dylika bieffekter?

Hur bekant är du med att sticka? Låter som du kan ha ett svagt psyke, eller något eller bara att du tänker för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in