Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-06-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Ja, fast du är ju precis en sån där som bara är ute efter att sabotera.
Så varför ens ta något du säger på allvar?
Vad saboterar jag? Bara för jag tycker Skillt är en fjant så saboterar jag väl inget?
Citera
2013-06-20, 17:52
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Sedan detta med att hänga ut privatpersoner och enskilda brottslingar brukar sällan ge så mycket. Vad ska det tjäna till? Då är det bättre att fokusera på det viktiga och kampen, eller offentliga personer.

Exakt. Vi kan ta itu med brottsligheten när vi återtagit makten. Nu gäller det att bygga upp ett organisationsmaskineri som obevekligt kan rulla framåt.
Citera
2013-06-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Vad saboterar jag? Bara för jag tycker Skillt är en fjant så saboterar jag väl inget?

Mig veterligen är du någon form av anti-vit vänsterextremist.
Du kommer ju aldrig att stödja SvP vare sig med eller utan herr Skillt.

Så vad du anser om partiet är fullständigt ointressant.
Citera
2013-06-20, 18:03
Medlem
NirvanAs avatar
Visst är pedofili sjukligt och destruktivt i samhället men jag tycker ändå inströmningen av främlingar och rasblandningen är större hot och bör prioriteras. Skillt o co verkar dock se det här med pedofili och sätta dit pedofiler som det allra viktigaste... Är med i nätverk "stoppa pedofilerna" osv.
Citera
2013-06-20, 18:09
Medlem
Citat:
Mig veterligen är du någon form av anti-vit vänsterextremist.
Du kommer ju aldrig att stödja SvP vare sig med eller utan herr Skillt.

Så vad du anser om partiet är fullständigt ointressant.
Tur att du vet så lite då. Du verkar vara en fjortis utan någon som helst egen tankeförmåga. Du kommer att stödja SvP oavsett hur många som får lida fast de är oskyldiga.
Citera
2013-06-20, 21:37
Bannlyst
http://expo.se/2013/nazist-doms-i-stor-utpressningsharva_5983.html

Nå, kommer Jack Motander att bli utesluten?
Citera
2013-06-20, 21:50
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz

Det får du kolla med partistyrelsen eller hans överställda ledare som det står i stadgarna att man ska göra.

§ 3 Medlemskap
F)
3)
Citat:
Kritik mellan medlemmar skall riktas på så sätt att problemen kan åtgärdas. Kritik mot enskild person eller representant skall i första hand rapporteras till berörd persons överställda ledare, i andra hand till partiledningen och ej genom öppen kritik då det ej löser problemen.
Citera
2013-06-20, 21:52
Medlem
Citat:

Jävligt pinsamt att inte realisten skrivit nått om det där dom var ju jävligt snabba med att skriva om SMR killen som är misstänkt för knivskärningen i vallentuna.

Pinsamt är det också att Jack ens är kvar i partiet han är ju inte direkt av bra virke den pojken. Vilket domen bevisar, hela familjen går ihop för att pressa peddosar på stålar allt för egen ekonomisk vinning det är rätt talande.

Realisten/SVP som annars är rätt pigga på att hänga ut pedofiler (även frikända) bör väl se extra allvarligt på detta då Jack med familj lät pedofiler gå fria emot betalning.
Vilket är både vedervärdigt och fruktansvärt omoraliskt.
Citera
2013-06-20, 22:12
Medlem
Kommer SvP delta i Europaparlamentsvalet?
Citera
2013-06-20, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Det får du kolla med partistyrelsen eller hans överställda ledare som det står i stadgarna att man ska göra.

§ 3 Medlemskap
F)
3)

Har för mig att Dan Eriksson eller liknande uttalat sig om att eventuell uteslutning sker först om han blir dömd. Ska bli intressant hur som helst ! hur reagerar ni andra medlemmar på att han faktiskt fortfarande finns kvar i partiet?
Citera
2013-06-21, 00:22
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Har för mig att Dan Eriksson eller liknande uttalat sig om att eventuell uteslutning sker först om han blir dömd. Ska bli intressant hur som helst ! hur reagerar ni andra medlemmar på att han faktiskt fortfarande finns kvar i partiet?

Bryr mig inte. Att rädda den vita rasen är viktigare än allt annat.
Citera
2013-06-21, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beardz
Bryr mig inte. Att rädda den vita rasen är viktigare än allt annat.

Då förstår du dig inte på PR, vilket är en viktig del i politiskt arbete. Det som är kruxet är ju HUR man ska gå till väga för att rädda den vita människan och då är det en ganska dålig idé att inte bry sig om vad som händer i den rörelse som ska försöka lösa den uppgiften.

Helt sanslöst vilka människor nationalismen verkar locka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in