2013-06-20, 17:09
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Det händer ju trots allt ett antal fall med dödlig utgång varje år, trots regler och bestämmelser.

Vet någon om KJ eller VB höll på med BDSM ? Borde inte vara okänt om det är så.
Citera
2013-06-20, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kanske finns en person/personer i Kj:s bekantskapskrets som gillar BDSM och som ville ha lite kul och gjorde KJ sällskap. Eller om KJ hade dolda fantasier som han till slut fick chans att leva ut och det spårade ur!

Ja, eller en äldre man som inte får det av frugan men av älskarinnan!
Citera
2013-06-20, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Jag tror teorin spricker redan på första antagandet. Jag tror inte VB besökte KJ i hans hem e. m./kvällen den 4 maj över huvud taget. Vi har bara KJ:s utsaga o detta, inga vittnen uppger sig ha sett Vatchareeya komma dit eller lämna bostaden. Tror det är bogus.
och om det stämmer som du säger, att VB aldrig var hemma hos KJ, skulle KJ själv vara den som sms:at från VB:s mobil kl 18:40, från sin bostad? skulle han då redan hunnit utföra mordet mellan 16:00 och 18:40, och sen kommit hem?
Citera
2013-06-20, 17:12
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
hahah tjaa.. så kan man juh också se på saken!
var bara något som jag funderade över.. men det är sant.. men det brukar oftast finnas en personlig relation om det är fler än 3 hugg...

men är det någon fler än jag som hört att kroppsdelarna bara kan ha legat vid/i ödehuset i ca max 24h?
blir tokig, jag VET att jag har läst det eller hört det någonstans, men försöker desperat leta källan men kommer inte fram till något.
är det bara jag som hört det?

Kanske i samband att någons hund markerat den 20:e men inte den 18:e. Eller hur det var ..
Citera
2013-06-20, 17:12
Medlem
bosvens avatar
http://www.jakto.se/jakt/jakttillbehoer/yxorsaagarspadarknivar/oevriga/spadehacka-7061.html?utm_source=shopello&utm_medium=click&utm _campaign=shopello-click

Finns dessa typer av vikbara spadar som KJ kanske lånat av sin kompis?Dock av egen erfarenhet är dom odugliga till det mesta utom vika ihop,gräva eller hugga är dom för rangliga för och ska inte jämföras med armens Klas tex,
Citera
2013-06-20, 17:15
Medlem
Citat:
Kanske i samband att någons hund markerat den 20:e men inte den 18:e. Eller hur det var ..

nej har inte hört det i samband med det. hörde det långt innan jag fick veta om hunden
Citera
2013-06-20, 17:15
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gileas
och om det stämmer som du säger, att VB aldrig var hemma hos KJ, skulle KJ själv vara den som sms:at från VB:s mobil kl 18:40, från sin bostad? skulle han då redan hunnit utföra mordet mellan 16:00 och 18:40, och sen kommit hem?

Är det absolut nödvändigt att han måste ha messat med VB:s mobil från sin bostad då ?
Citera
2013-06-20, 17:18
Medlem
Citat:
Är det absolut nödvändigt att han måste ha messat med VB:s mobil från sin bostad då ?

att VB:s mobil sänt signal i eller i närheten av KJ:s bostad 18:40 står ju med i sammanfattningen.
Citera
2013-06-20, 17:19
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
nej har inte hört det i samband med det. hörde det långt innan jag fick veta om hunden

Oki. Säkert nån härinne som kommer på det där med tiden de kan ha legat. (max 24h ?).
Citera
2013-06-20, 17:24
Medlem
Citat:
Allt det här har redan avhandlats tidigare i tråden. Sök i tråden på frågor ni har innan ni ställer frågor som redan är avhandlade. Snälla!
Så man måste söka på allt man ev vill snattra om? Kan ju dyka upp nya teorier liksom.
Är väl mycket som diskuteras om o om o om igen...
Men ber så heeemskt mycket om ursäkt om denna fråga störde dig
Citera
2013-06-20, 17:30
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ja, eller en äldre man som inte får det av frugan men av älskarinnan!

Älskarinnor brukar kosta. Då är du inne på att VB eventuellt kan ha ställt upp på BDSM av något slag mot ersättning ?
Citera
2013-06-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Skändningen har skett efter de dödande huggen, om händerna skulle avslöja något annat låter jag vara osagt. De saknas. De övriga 7 huggen är av ytligare slag och gjorda efter de dödande. Stod i någon tidning någonstans.

Detta har jag helt missat var finns den uppgiften att finna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in