F&F's gäst felsatsning i ett nötskal, dom utgår ifrån sin ytliga exotism utav fjärrkulturer sedan visar det sig att just denne person råkade sakna innehållet dom hoppades på, inte för att det säger något om negrer..men det visade sig ju snabbt att Elton John negern iaf var lika okontrollerbar som en dvärgsnauser eller ett barn i en TV studio
Noterade att Fredrik såg ytterst obekväm ut i kroppsspråket och ville inte ställa några further questions efter att Big Brother var färdig med sin första och sista tirad, det kändes ohyfsad av F/F att inte ta konsekvensen av sitt vurmande för färgstarka personer och låta honom komma till tals i sammanfattningen om vad dansbandet (inte) betytt. Det enda som fanns i F&F sinne var avsluta fort!! så vi får skuffa ut honom ur studion(Deutgen dvs

)
Edward Bloms sambo, såg inte hon betydligt yngre ut än honom tyckte ni?, jag kände mig missunnsam plötsligt, däremot var det ju ingen sensation att han valt en kvinna med en liknande fysik som han själv.
Var det någon annan? som noterade förresten att hon hade ett identiskt leende med den avlidne 80tals porrstjärnan Trinity Loren, våga inte ifrågasätta mig där!