2013-06-11, 20:08
Medlem
Varför är fotboll så poppis i Sverige för? Zlatan är knappast vår störste idrottare, enbart i NHL har vi ett 10 tal som varit större rent prestation och profilsmässigt, och då finns det ju otroligt många andra sporter också där vi har haft framträdande idrottare.

Vad har vi vunnit som bäst i fotboll? VM brons? 2006 vann landslaget i ishockey VM och OS guld samma år.
Citera
2013-06-11, 20:45
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Varför är fotboll så poppis i Sverige för? Zlatan är knappast vår störste idrottare, enbart i NHL har vi ett 10 tal som varit större rent prestation och profilsmässigt, och då finns det ju otroligt många andra sporter också där vi har haft framträdande idrottare.

Vad har vi vunnit som bäst i fotboll? VM brons? 2006 vann landslaget i ishockey VM och OS guld samma år.

Att de valde ut Zlatan är nog för att han är lite unik för svensk fotboll. Som du säger så finns det ganska många inom hockey som är minst lika bra, men att det finns inte bara en utan flera gör att dessa inte blir lika unika.

Jag håller med dig när det gäller fotbollens popularitet i Sverige. Även om fotboll är en mycket större sport runtom i världen är det ju faktiskt i hockey som vårt landslag faktiskt är bra.
Citera
2013-06-13, 21:01
Medlem
Herr Bökbergs avatar
F&F's gäst felsatsning i ett nötskal, dom utgår ifrån sin ytliga exotism utav fjärrkulturer sedan visar det sig att just denne person råkade sakna innehållet dom hoppades på, inte för att det säger något om negrer..men det visade sig ju snabbt att Elton John negern iaf var lika okontrollerbar som en dvärgsnauser eller ett barn i en TV studio

Noterade att Fredrik såg ytterst obekväm ut i kroppsspråket och ville inte ställa några further questions efter att Big Brother var färdig med sin första och sista tirad, det kändes ohyfsad av F/F att inte ta konsekvensen av sitt vurmande för färgstarka personer och låta honom komma till tals i sammanfattningen om vad dansbandet (inte) betytt. Det enda som fanns i F&F sinne var avsluta fort!! så vi får skuffa ut honom ur studion(Deutgen dvs)

Edward Bloms sambo, såg inte hon betydligt yngre ut än honom tyckte ni?, jag kände mig missunnsam plötsligt, däremot var det ju ingen sensation att han valt en kvinna med en liknande fysik som han själv.

Var det någon annan? som noterade förresten att hon hade ett identiskt leende med den avlidne 80tals porrstjärnan Trinity Loren, våga inte ifrågasätta mig där!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2013-06-13 kl. 21:24.
Citera
2013-06-13, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
t enda som fanns i F&F sinne var avsluta fort!! så vi får skuffa ut honom ur studion(Deutgen dvs)

Edward Bloms sambo, såg inte hon betydligt yngre ut än honom tyckte ni?, jag kände mig missunnsam plötsligt, däremot var det ju ingen sensation att han valt en kvinna med en liknande fysik som han själv

Hon är 41 och han 43 i år, tycker inte hon såg så ung ut heller, men är väl fettet som gör att hon inte har några rynkor kanske...
Men förstår inte vad hon gjorde där, pratade ju bara om Edward och hur deras relation är, när ämnet var svenska köttbullar.
Citera
2013-06-20, 03:26
Bannlyst
Jävlar ett FFprogram och bara 16 sidor på FB! Rekord?
Har inte själv sett detta men är det en kalkon?
Citera
2013-06-20, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Jävlar ett FFprogram och bara 16 sidor på FB! Rekord?
Har inte själv sett detta men är det en kalkon?

Det var väl helt okej men inte mer än så. Som vanligt när F&F ska göra studioprogram så ska det hetsas igenom allt vilket då gör att man inte hinner fästa sig vid ett enda ämne, varje gång något känns intressant så är det dags att gå vidare i programmet.

När F&F numera ska göra "knasiga" saker på stan som att klä ut sig till stora hot shots o.s.v, är det bara jag som får uppfattningen av att det är två gamla fumliga pappor som försöker göra något så knasigt och galet som möjligt (vilket, inser jag nu, det faktiskt också är haha). Det känns som att de inte riktigt inser att de är för gamla för att göra sådant nu för tiden, det blir liksom inte Ursäkta Röran-känsla över deras spex längre. Häng med i er ålderdom F&F!
Citera
2013-06-20, 11:29
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkruset
Det var väl helt okej men inte mer än så. Som vanligt när F&F ska göra studioprogram så ska det hetsas igenom allt vilket då gör att man inte hinner fästa sig vid ett enda ämne, varje gång något känns intressant så är det dags att gå vidare i programmet.

När F&F numera ska göra "knasiga" saker på stan som att klä ut sig till stora hot shots o.s.v, är det bara jag som får uppfattningen av att det är två gamla fumliga pappor som försöker göra något så knasigt och galet som möjligt (vilket, inser jag nu, det faktiskt också är haha). Det känns som att de inte riktigt inser att de är för gamla för att göra sådant nu för tiden, det blir liksom inte Ursäkta Röran-känsla över deras spex längre. Häng med i er ålderdom F&F!
Hela deras ironiska hä hä humor är så mycket 00 tal att det bli pinsamt, de är lika aktuella och heta som Kryzz eller Nöjesmassakern.
Deras storhetstid har kommit och gått.
Citera
2013-06-24, 03:04
Bannlyst
Avsnittet där de diskuterar sexturism och SD, suck vilket jävla bottennapp.
Varför är Filip så jävla PK? Man vill ju bara smälla till honom
Citera
2013-06-24, 14:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Avsnittet där de diskuterar sexturism och SD, suck vilket jävla bottennapp.
Varför är Filip så jävla PK? Man vill ju bara smälla till honom

Det är väl snarare hans som inte är PK skulle jag vilja säga. Att tycka SD är idioter och att rasism är fel har inget med PK att göra även om SD-anghängare gärna vill få det till det.
Citera
2013-09-30, 19:03
Medlem
utopisknakenhets avatar
säsongspremiär ikväll ! ska ni kolla?
Citera
2013-09-30, 19:49
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utopisknakenhet
säsongspremiär ikväll ! ska ni kolla?

Självklart, roliga gäster ikväll.
Citera
2013-09-30, 20:21
Medlem
MrBraxs avatar
ah fan detta hade jag glömt bort, bara sett tre avsnitt.
blir att köra maraton!

tycker dock det är lite trist att f&f ska avbryta gästerna hela tiden, det ska gå så snabbt så snabbt
Senast redigerad av MrBrax 2013-09-30 kl. 20:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in