2013-12-04, 10:12
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajkastarn
Ja jag är också förvånad. Settman är ju också rätt trist av sig men jag kan ändå förstå att de väljer att ha med honom i programmet....

När det var dags för nästa avsnitt sa de själva att de tyckte att de är alldeles för långsamma på att spela in och ville riva av det så snabbt som möjligt. Det var som sagt avsnittet med Johanna Westman, där känns inspelningen rätt lik det färdiga programmet, dvs rätt lite klipptes bort.

Tack för insider-info! Kan du inte ge oss lite mer detaljer om saker som klipptes bort under säsongen och andra saker som kan vara kul att höra?
Citera
2013-12-04, 16:52
Medlem
codeclouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Det var fan 10 år sen Grattis Världen sändes, det har kommit 2 snart 3 ungar in i bilden och en sjuhelvetes massa annat. Jag har valt att helt och hållet släppa gamla Filip och Fredrik, det var så pass länge sen så de har blivit andra personer nu, man får skilja på det tycker jag innan man börjar gapa om att de ska göra saker som de då.

Men släpper man gamla F&F så finns det ju inget bra kvar med dom alls.
Citera
2013-12-04, 19:11
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codecloud
Men släpper man gamla F&F så finns det ju inget bra kvar med dom alls.

Fick en tankeställare av detta. Undrar hur man skulle uppleva F&F om man "upptäckte dem" för ett par år sedan. Ett par folkliga tramspellar som reser runt och skojar med "vanligt folk" eller har pladdriga talkshows.

Tyvär har de ju mognat och inget radarpar har lyckats ta vid där ursäkta röran/grattis världen slutade. Erik o Mackan gjorde ett tappert försök men de är för sävliga och småkorkade för att det ska fungera.
Citera
2016-02-27, 17:19
Medlem
Bodickers avatar
Vad heter tjejen som lär dem dansa runt granen i avsnitt 10? Sexigaste jag sett på länge. Måte fan börja dansa, så man kan träffa en sån donna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in