2013-06-20, 00:15
Medlem
Intressant ändå summorna rörande Carroll och hans tilltänkta lön hos Hammers. Känns fortfarande något övervärderad men han har ju inte dragit skam över sig under lånetiden och om tilltron till honom finns där så varför inte...får ändå känslan av att han hellre velat antingen stanna i pool eller gå tillbaks till Magpies?
2013-06-20, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
@SjogrenPatrik: Telegraph, Daily Mail och Mirror överens: Higuain är klar för Arsenal. Påstås kosta mellan 220-260 miljoner och får 1,3 miljoner/vecka.
Bra deal om det nu är sant. Klart mycket mera prisvärd än Rooney samt bättre än Jovetic IMO. Jag både tror och hoppas att han gör succe
2013-06-20, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Capello nobbar PSG pga av att de endast erbjuder honom 1 årskontrakt? 1 år, är det nån som kan förklara varför de inte erbjuder ett flerårskontrakt. Det kan väl inte vara att dom är sugna å Wenger? Den gubben har ju inte vunnit nåt på 100 år och stjärnorna flyr laget, är det så man vill ha det. Hoppas att Capello - PSG lagt ut rökridå till man löst problemet med ryssarna.

Jo, Nassers dröm är att Wenger tar över klubben. Så jag förväntar mig att flera av stjärnorna lämnar under sommaren då väldigt få tränare vill skriva på ettårskontrakt. Och varför skulle spelare som Silva och Zlatan vilja spela för en medelmåttig tränare?

Såvida inte Nasser har en överenskommelse med Wenger så beter sig han fullkomligt idiotiskt just nu.
2013-06-20, 02:20
Medlem
Ollitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salamon
Bra deal om det nu är sant. Klart mycket mera prisvärd än Rooney samt bättre än Jovetic IMO. Jag både tror och hoppas att han gör succe

Håller helt med dig. Jag tror och hoppas att Higuain är den striker som Arsenal behöver för att kunna ta ett steg uppåt. Jag är inte killen med superkoll på la liga, men jag vill minnas att han för bara några säsonger sedan var med och fightades i skytteligatoppen, en striker som vilket lag som helst hade velat ha på topp.
Han verkar ju inte haft en lika bra säsong senast, men grabben verkar ju ha det i sig i alla fall. Om inte annat så ska man ju komma ihåg att han slagits mot Benzema om en startplats i RM, en spelare som håller riktigt hög klass.
Nu håller jag tummarna för att det tidningarna skriverär sanning. Om inte annat så är det väl en liten signal utåt att man ändå vill satsa när man tar in en striker av Higuains kaliber.
2013-06-20, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollito
Håller helt med dig. Jag tror och hoppas att Higuain är den striker som Arsenal behöver för att kunna ta ett steg uppåt. Jag är inte killen med superkoll på la liga, men jag vill minnas att han för bara några säsonger sedan var med och fightades i skytteligatoppen, en striker som vilket lag som helst hade velat ha på topp.
Han verkar ju inte haft en lika bra säsong senast, men grabben verkar ju ha det i sig i alla fall. Om inte annat så ska man ju komma ihåg att han slagits mot Benzema om en startplats i RM, en spelare som håller riktigt hög klass.
Nu håller jag tummarna för att det tidningarna skriverär sanning. Om inte annat så är det väl en liten signal utåt att man ändå vill satsa när man tar in en striker av Higuains kaliber.

Higuains stora problem har varit att han underpresterat grovt i CL. Säkert därför RM vill sälja och ingen av dom största klubbarna är intresserade. Med det sagt tror jag att det är en toppenvärvning för PL och kanske får Wenger fart på europeiska målskyttet också?
2013-06-20, 02:52
Medlem
Ollitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av das-boot
Higuains stora problem har varit att han underpresterat grovt i CL. Säkert därför RM vill sälja och ingen av dom största klubbarna är intresserade. Med det sagt tror jag att det är en toppenvärvning för PL och kanske får Wenger fart på europeiska målskyttet också?

Man kan ju hoppas att Wenger kan trolla lite, men du har helt rätt i det du säger att han inte överpresterat i CL. Men som Arsenal fan kan jag känna att vi börjar med PL innan vi tar oss an CL (huehuehue).
2013-06-20, 06:15
Avslutad
Finns det en hemsida som sammanfattar de (största) värvningarna under sommarens Silly Season?

Befinner mig just nu i Australien och kan inte hålla mig uppdaterad hela tiden.

Alternativt att någon snäll själ citerar mig och skriver ner det här. Den enda värvningen jag känner till är Neymar till Barcelona. Higuain klar för Arsenal såg jag precis nu också, utöver det vet jag ingenting (förutom rykten).
2013-06-20, 07:44
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Finns det en hemsida som sammanfattar de (största) värvningarna under sommarens Silly Season?

Befinner mig just nu i Australien och kan inte hålla mig uppdaterad hela tiden.

Alternativt att någon snäll själ citerar mig och skriver ner det här. Den enda värvningen jag känner till är Neymar till Barcelona. Higuain klar för Arsenal såg jag precis nu också, utöver det vet jag ingenting (förutom rykten).

Såg på aftonbladets sillyblogg så hade de listat upp de största bekräftade övergångarna längst ner. Tror jag såg det igår, på telefon dock.
2013-06-20, 09:56
Medlem
Valvantos avatar
Thiago ryktas vara næra United nu. Hoppas hoppas! Rena rånet før dom pengarna och kvaliteten. Exakt den spelare vi behøver
2013-06-20, 10:28
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Thiago ryktas vara næra United nu. Hoppas hoppas! Rena rånet før dom pengarna och kvaliteten. Exakt den spelare vi behøver

Absolut han har onekligen potential att utvecklas till något stort. Känns som att han kan få den speltid han behöver i United med. Får se om man behåller Nani isf.
2013-06-20, 10:34
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto

Vart hittar du de ryktena? Är han en Xavi-typ eller kan han bäst liknas vid någon annan?
2013-06-20, 10:38
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Vart hittar du de ryktena? Är han en Xavi-typ eller kan han bäst liknas vid någon annan?

Antar att du missade när något Barca-fan beskrev honom: Ronaldinho+Xavi+Iniesta= Thiago.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in