Citat:
Ursprungligen postat av
Cinnabar
Betyder det att MB var "ledig" en stund på eftermiddagen? Jag förstår inte vad för slags kontakt MB och VB hade denna dag, men VB har sms-at MB. Eller om det var KJ som messade MB...?
VB har smsat MB en hel del. Dock så tror jag inte just den aktuella dagen/ kvällen.
Men såklart inget som jag kan avgöra, är ju en möjlighet. Men jag tror inte det, för jag har då bara fått dennuppfattningen från karatelaget" att VB var förtjust i MB, sökte mkt bekräftelse hos honom och kutade mkt bakom han. Han tyckte mest det var jobbigt speciellt där ett tag då hon var i gång som mest med att smsa o ringa han. Det har han tillochmed sagt till en av de andra instruktörerna för "länge" sen
(Ca 6 månader sen)...
Men "problemet" har alltid vart att VB aldrig vart konkret med hennes avsikter att halv stalka MB, vilket gjorde det ohyggligt jobbigt för MB att "nobba/ dissa" henne,, eftersom MB också förstått att VB var en känslig, speciell och troligen utsatt" tjej (mobbad)..
Menar ingenstans att MB är oskyldig vad gäller att besvara flirten från VB. Det vet jag inget om. Inte heller någon i karatelaget..
Men VB kunde ringa till karatelagets medlemmar o vara upprörd o fråga om varför MB inte svarar i telefon och om MB är arg på henne.
Vilket resp medlemmar ringt till MB för att kolla vad som pågår, vilket MB har svarat att han INTE BEGRIPER hur VB kan tro att han är arg och att han svarar inte i telefon därför att han helt enkelt jobbat och att han säger att han har typ 50 sms och 15 missade samtal från VB på bara någon timme..
Säger som sagt inte att MB är något helgon. Men JAG VET. Från innersta kretsen att VB var mkt angelägen om bekräftelse och uppmärksamhet från MB. Men som sagt mkt svårhanterlig situation då VB inte uttalat sig el visat konkret vad hennes avsikter är, vilket det är svårt att be en
- "alldeles för pratsugen" tjej att dra åt helvete..
Get it ?!