2013-06-19, 16:20
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Carroll klar för West Ham: http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-complete-andy-carroll-sale

Kul för honom och Liverpool. Han spelade bra i West Ham i många stunder och kan säkerligen fortsätta vara bra där. De behöver ju en ersättare till Cole.
2013-06-19, 16:47
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IrateBlackMan
Undrar hur pass mycket de får betala isf, Shakhtar är ju kända för att vara hårda förhandlare. Fernandinho kostade City jävligt mycket och jag har för mig att de har sålt ytterligare en spelare,
typ Willian?
Han har en buy-out klasul på 20mill pund. Ryktas om att Liverpool har bjudit det och att dom håller på att förhandla.
2013-06-19, 16:55
Medlem
Disbeliefs avatar
Vad är det med Coentrao då om ryktena stämmer att han vill tillbaks till Benfica.

Är det hemlängtan då eller? Han är ju född 88 ju.
2013-06-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disbelief
Vad är det med Coentrao då om ryktena stämmer att han vill tillbaks till Benfica.

Om jag inte minns fel så plockades han väll dit av Mourinho och har fått spela mycket pga det (och att han är portugis) då Marcelo imo är en bättre vänsterback. Coentrao brukar ju ofta även spela bra i landslaget så det kanske vill till att han känner sig hemma. Men om någon klubb är i behov av en bra vänsterback så borde han gå att få för ett hyfsat pris sett till kvalitén han ändå håller. Madrid behöver ju hur som inte två så bra och relativt unga vänsterbackar så någon av dom lär ju säljas i sommar.
2013-06-19, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Han har en buy-out klasul på 20mill pund. Ryktas om att Liverpool har bjudit det och att dom håller på att förhandla.

Såpass låg?

Fan vad trist att både Shakhtar och Dortmund blir damsugna på spelare.
2013-06-19, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Såpass låg?

Fan vad trist att både Shakhtar och Dortmund blir damsugna på spelare.

Men är/var inte han på väg till Dortmund med eller täcker Eriksen upp det? Eller är han så pass galen att han väljer Englands sjunde bästa lag framför tvåan i BL och ett av Europas bästa lag?
2013-06-19, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Men är/var inte han på väg till Dortmund med eller täcker Eriksen upp det? Eller är han så pass galen att han väljer Englands sjunde bästa lag framför tvåan i BL och ett av Europas bästa lag?

Jag har inte hört att Dortmund vill/velat ha Mkhitaryan, finns nog inga konkreta bud. Liverpool är konstigt nog det enda laget som är intresserade, då kommer han troligen gå ditt(om klausulen är såpass låg).
2013-06-19, 17:26
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Jag har inte hört att Dortmund vill/velat ha Mkhitaryan, finns nog inga konkreta bud. Liverpool är konstigt nog det enda laget som är intresserade, då kommer han troligen gå ditt(om klausulen är såpass låg).

Hade gärna sett honom i Arsenal annars, vinna skytteligan i Ukraina med 25 mål som mittfältare är ju inte dåligt direkt. Det man sett av honom i CL så har han ju varit stundtals lysande.
2013-06-19, 17:36
Medlem
kratans avatar
Späder på ryktena angående Bale enligt "En Confidencial" så var Real Madrids president Florentino Pérez i London i måndags för att påbörja förhandlingarna med Spurs.

Mvh!
2013-06-19, 17:38
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disbelief

Grejen med Coentrao är att han inte känner sig välkommen i Real. Bifogar en artikel http://realmadriidcf.blogg.se/2013/may/fabio-coentrao-det-verkar-som-att-alla-vill-att-jag-lamnar-klubben.html
2013-06-19, 17:59
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:

Fast det är ingen utköpsklausul som det ryktades om först utan bara en klausul som gör att Shaktar måste sätta sig och förhandla. Vet inte hur sånt fungerar men ett fast pris har han tydligen inte. Mycket kan hända ännu.
2013-06-19, 18:23
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Carroll blev då den flopp många trodde att han skulle bli. Med "rätt" spelsystem hade han kunnat göra mycket nytta men nu blev det som det blev. Kan nog göra stor nytta för West Ham.

Citat:
The Liverpool Echo skriver dock att Henrikh Mkhitaryans potentiella övergång troligtvis kommer att ta längre tid att genomföra. Han är ett så kallat ”ambitious target”, då flertalet andra storklubbar också drar i honom. På måndagen flög Mkhitaryan till Ukraina för ett framtidssnack med Shakhtar Donetsk.
Får väl se vart han hamnar till slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in