2013-06-19, 13:10
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etten
jag fick också detta spel, men jag spelar bara Omaha hos SvS..
men har ännu inte fått några pengar.

Vi vänder på steken, skulle vi få pengar tillbaka hos pokerstars, Unibet, betsson etc
om dom skulle bli drabbade, jag tror mer på att dom skulle mörka detta.

Så för en gång skull en stor eloge till svenskaspel...

Jag har faktiskt fått tillbaka från pokerstars en gång också, då också pga fusk. Fick bara 10 dollar men alltid något =)
Citera
2013-06-19, 13:11
Medlem
Karlxgustafs avatar
Fick 22kr, räcker till att spela selma ikväll.
Citera
2013-06-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nord88
Så fruktansvärt jävla sjukt att de betalar ut pengar till alla som har förlorat, dessa botar har såklart även förlorat en massa pengar till andra spelare. En bra bot har förmodligen en edge på microstakes men den är knappast större än en vinnande spelares, det enda som är bra med en bot är ju att du kan få in sådana stora volymer.

Hatten av till "fuskarna" för att de lyckades designa vinnande botar för att ta pengar av dåliga spelare. Det borde självklart släppas fritt, möter hellre än bot än en vinnande reg. Framförallt vore det kul att se hur högt upp botarna kan gå innan de blir totalt slaktade. Stod på Aftonbladet att några har torskat över 5k till dessa botar, har de lyckats designa vinnande botar för så pass höga nivåer så är det otroligt imponerande.

Vilken sinnessjuk tur alla "drabbade" har haft. Först får man chansen att spela mot en medioker spelare - en pokerbot - och om man antingen blir utspelad eller springer dåligt så får man tillbaka sina förlorade pengar, vinner man får man behålla vinsten. Är det dessutom så att de drabbades resultat mot varje alias som varit styrt av en bot räknas för sig så är det så sjukt att jag saknar ord. Säg att någon ligger plus mot fem botar och back mot fem av dem och så återbetalar SvS de pengarna som de har förlorat mot de fem botarna.

De betalar tillbaka nettoresultatet mot samtliga bot-ar. Ligger man lika mycket totalt plus mot vissa av dem som man ligger totalt back mot resten så får man noll kr tillbaka.
Citera
2013-06-19, 14:36
Avslutad
Svenska STÖLD var ju tvungna att betala någonting tillbaka då de ju har beslagtagit "fuskarnas" pengar, och det skulle ju se extremt märkligt ut om de skulle behålla dessa pengar själva.
Dock så finns det ju ingen som helst möjlighet för spelarna själva att kontrollera hur mycket man har förlorat, utan man får lita helt på Svenska STÖLD.

Personligen så litar jag inte på ett spelbolag som räknar avbrutna matcher som färdigspelade (se Svenska spel tråden) eller som annulerar ett spel i EFTERHAND med motiveringen att oddsen var upp och nervända (Se deras eget forum)
Spelaren i fråga fick alltså inte ens det andra oddset utan fick endast insatsen tillbaka, efter att utgången var klar.
De som gjorde förlorande spel fick knappast några pengar tillbaks.

Nej, Svenska STÖLD är det största skitet som finns. De gör som de behagar med Lotteriinspektionens goda minne. Lotteriinspektionen har bara en enda uppgift, och det är att bevara monopolet till vilket pris som helst.
Den som tror något annat är verkligen naiv och korkad...
Citera
2013-06-19, 14:59
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Svenska STÖLD var ju tvungna att betala någonting tillbaka då de ju har beslagtagit "fuskarnas" pengar, och det skulle ju se extremt märkligt ut om de skulle behålla dessa pengar själva.
Dock så finns det ju ingen som helst möjlighet för spelarna själva att kontrollera hur mycket man har förlorat, utan man får lita helt på Svenska STÖLD.

Personligen så litar jag inte på ett spelbolag som räknar avbrutna matcher som färdigspelade (se Svenska spel tråden) eller som annulerar ett spel i EFTERHAND med motiveringen att oddsen var upp och nervända (Se deras eget forum)
Spelaren i fråga fick alltså inte ens det andra oddset utan fick endast insatsen tillbaka, efter att utgången var klar.
De som gjorde förlorande spel fick knappast några pengar tillbaks.

Nej, Svenska STÖLD är det största skitet som finns. De gör som de behagar med Lotteriinspektionens goda minne. Lotteriinspektionen har bara en enda uppgift, och det är att bevara monopolet till vilket pris som helst.
Den som tror något annat är verkligen naiv och korkad...

+1 Monopolet är största skurken av de alla, även i detta fall!!
Citera
2013-06-19, 15:50
Medlem
0.70 öre, booom!
Citera
2013-06-19, 15:58
Medlem
igl0s avatar
I denna tråden ligger vi på typ 3 tusen vart faaaan är miljonerna
Citera
2013-06-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
I denna tråden ligger vi på typ 3 tusen vart faaaan är miljonerna

Kan det vara för att det är 25300 spelare som är drabbade och att de flesta inte är medlemmar här eller ens tittat på dessa sidor? Räkna istället ut snittet i denna tråd och jämför det med de 150 kr/person som snittet för samtliga drabbade är.
Citera
2013-06-19, 16:16
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Kan det vara för att det är 25300 spelare som är drabbade och att de flesta inte är medlemmar här eller ens tittat på dessa sidor? Räkna istället ut snittet i denna tråd och jämför det med de 150 kr/person som snittet för samtliga drabbade är.

Hört talas om ordet ironi ?
Citera
2013-06-19, 16:30
Medlem
D3adMau5s avatar
480kr fick jag.
Citera
2013-06-19, 17:08
Medlem
Piotr66s avatar
Kunde ju inte bara låta bli att logga in för att se vad jag fick tillbaka.
Den facila summan var... tada... 1kr.
Najs

P
Citera
2013-06-19, 17:10
Medlem
154:- pix här! blir en strykare till helgen då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in