2013-06-18, 19:51
Medlem
fick brev jag med men anatar att det handla om några kr som jag får tebax

tycker det är ganska sjukt att det funkar... man blir ju sugen på att botta själv juh för det verkar löna sig en del.. haha
Citera
2013-06-18, 19:54
Medlem
Andy Flags avatar
Heh, fick ett brev från svs igår men öppnade det aldrig eftersom det bara brukar vara påminnelser om att mina ruttna flerveckorsspel har gått ut. Hittade brevet i pappershögen och visst fan ska jag få stålars också
Citera
2013-06-18, 20:02
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Jag fick också brev idag. Spelar bara MTT 20-50kr....samt sit-and-go dubblar 20-50kr. Fick 97kr när jag loggade in på min klient. hatten av att de försöker se vilka som drabbats och faktiskt betalar tillbaka.

haha sorry....fel av mig....har inte sett några pengar
Citera
2013-06-18, 20:08
Bannlyst
Alltså, kan mitt brev vara försenat? Jag spelar mycket poker på dessa nivåer och bör ha mött någon av dessa spelare och jag har inte fått något brev från svs.
Citera
2013-06-18, 20:13
Medlem
ettens avatar
jag fick också detta spel, men jag spelar bara Omaha hos SvS..
men har ännu inte fått några pengar.

Vi vänder på steken, skulle vi få pengar tillbaka hos pokerstars, Unibet, betsson etc
om dom skulle bli drabbade, jag tror mer på att dom skulle mörka detta.

Så för en gång skull en stor eloge till svenskaspel...
Citera
2013-06-18, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etten
jag fick också detta spel, men jag spelar bara Omaha hos SvS..
men har ännu inte fått några pengar.

Vi vänder på steken, skulle vi få pengar tillbaka hos pokerstars, Unibet, betsson etc
om dom skulle bli drabbade, jag tror mer på att dom skulle mörka detta.

Så för en gång skull en stor eloge till svenskaspel...

Fel. I alla fall Stars har betalat tillbaka SnG-insatser i de fall som collusion har upptäckts.
Citera
2013-06-18, 21:00
Medlem
Cincinnatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Alltså, kan mitt brev vara försenat? Jag spelar mycket poker på dessa nivåer och bör ha mött någon av dessa spelare och jag har inte fått något brev från svs.

Nej, finns inte en chans i helvetet att brevet är försenat.
Citera
2013-06-18, 21:21
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nord88
Så fruktansvärt jävla sjukt att de betalar ut pengar till alla som har förlorat, dessa botar har såklart även förlorat en massa pengar till andra spelare. En bra bot har förmodligen en edge på microstakes men den är knappast större än en vinnande spelares, det enda som är bra med en bot är ju att du kan få in sådana stora volymer.

Hatten av till "fuskarna" för att de lyckades designa vinnande botar för att ta pengar av dåliga spelare. Det borde självklart släppas fritt, möter hellre än bot än en vinnande reg. Framförallt vore det kul att se hur högt upp botarna kan gå innan de blir totalt slaktade. Stod på Aftonbladet att några har torskat över 5k till dessa botar, har de lyckats designa vinnande botar för så pass höga nivåer så är det otroligt imponerande.

Vilken sinnessjuk tur alla "drabbade" har haft. Först får man chansen att spela mot en medioker spelare - en pokerbot - och om man antingen blir utspelad eller springer dåligt så får man tillbaka sina förlorade pengar, vinner man får man behålla vinsten. Är det dessutom så att de drabbades resultat mot varje alias som varit styrt av en bot räknas för sig så är det så sjukt att jag saknar ord. Säg att någon ligger plus mot fem botar och back mot fem av dem och så återbetalar SvS de pengarna som de har förlorat mot de fem botarna.

Reklam, endast för reklamen gör dom detta. lugna ner dig nu.
Citera
2013-06-18, 21:49
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Reklam, endast för reklamen gör dom detta. lugna ner dig nu.

Kan så vara, men enligt mig är detta beteende unikt för Svenska Spel. Skulle bli oerhört förvånad om ETT ENDA annat online-spelbolag skulle göra samma sak, att överhuvudtaget få ut sina pengar från dessa giriga jävlar är ju ett företag i sig.

Måste erkänna att jag verkar vara drabbad, vet inte än hur mycket jag får tillbaka. Känns sådär att ha blivit utmanövrerad av en bot.
Citera
2013-06-18, 22:05
Medlem
SithBoboSiths avatar
Ju sämre spelare man är, ju mer pengar lär man få tillbaka, bra spelare lär ju inte ha förlorat mot program.

Jag har fått brev men tvivlar på att jag får mer än högst fem kronor.
Citera
2013-06-18, 22:15
Medlem
Fick brev jag med.
Citera
2013-06-18, 22:15
Medlem
0ldMans avatar
Hoppas man kan få tillbaka några kronor då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in