2013-06-19, 00:02
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Givetvis… Så fort någon startar en judetråd så dyker judeförsvararna upp med sina idiotiska klichéer.

Så här skrev jag i en annan tråd:

Jag kan lägga till följande:

Judar antastar barn:

https://www.flashback.org/sp43758287

Judar försöker få folk med politiskt inkorrekta åsikter avskedade/fängslade:

https://www.flashback.org/sp43222600

Jag hoppas du inser att judarna vill att denna information skall komma ut, och att du enbart hjälper dem i deras sak genom att publicera detta? Men du kanske är jude själv?
Citera
2013-06-19, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Idel länkar till gamla inlägg. Har du inte någonting nytt att tillföra diskussionen?

Den här länken var ny:

Judar antastar barn:

https://www.flashback.org/sp43758287

Och jag kan försäkra dig att även de övriga länkarna är on topic.
Citera
2013-06-19, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRRRRIST
Frågan är INTE : vem som har skrivet "Protokollerna"...
utan: vem som tillämpar dem!

Läs själv, jämför med verkligheten och gör en egen bedömning!

Frågan är inte vem som har skrivit protokollet utan frågan är vem som tillämpar den. Fantastiskt citat av geniet Henry Ford.

Eller som Adolf Hitler sade:

"To what extent the whole existence of this people is based on a continuous lie is shown incomparably by the Protocols of the Wise Men of Zion, so infinitely hated by the Jews. They are based on a forgery, the press moans and screams once every week: the best proof that they are authentic.

The important thing is that with positively terrifying certainty they reveal the nature and activity of the Jewish people and expose their inner contexts as well as their ultimate final aims."
Senast redigerad av Kamora 2013-06-19 kl. 00:18.
Citera
2013-06-19, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Jag hoppas du inser att judarna vill att denna information skall komma ut, och att du enbart hjälper dem i deras sak genom att publicera detta? Men du kanske är jude själv?

Så här skriver bernad_law:

Citat:
Problemet är bara att det är Juden som ligger bakom allt vad du tycker, säger och tänker. Du tror att du motverkar Juden med ditt prat om renrasighet, men det är exakt vad den semitiska fan vill att du ska tro.

Verkligheten är att du bara är en bricka i judens spel, en ovetande sabbatsgoym som tror han kämpar för den ariska rasen men är bara en ytterligare underhuggare till Sion.

Det är uppenbart att det rör sig om ett troll. Det kryllar av troll på Flashback.
Citera
2013-06-19, 00:23
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Så här skriver bernad_law:

Det är uppenbart att det rör sig om ett troll. Det kryllar av troll på Flashback.

Anklagar du mig för trolleri? Varför då, om man får fråga?

Klarar du inte att inse den enkla sanningen att du är ett redskap för Världsjudendomens sinnessjuka planer, och försöker skjuta budbäraren? Ohederlig debatt-teknik, på min ära.

Antingen är du jude eller så slåss du desperat för att få smaka smulorna från Judens bord.
Citera
2013-06-19, 00:32
Medlem
thewellovedones avatar
När jag som jude läser judekritikernas kommentarer så undrar jag om judekritikerna verkligen inser att det är människor av kött och blod de pratar om? Trrrrist och folkklorist talar om oss på samma sätt som man beskriver tomtar och troll i den berömda sagoboken "Bland tomtar och troll"
Citera
2013-06-19, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
När jag som jude läser judekritikernas kommentarer så undrar jag om judekritikerna verkligen inser att det är människor av kött och blod de pratar om? Trrrrist och folkklorist talar om oss på samma sätt som man beskriver tomtar och troll i den berömda sagoboken "Bland tomtar och troll"

Du har alltså en folkmördare och en SD logga som avatar. Blir man förvånad över att du är jude?

Citera
2013-06-19, 00:40
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Du har alltså en folkmördare och en SD logga som avatar. Blir man förvånad över att du är jude?

Vad har min avatar med saken att göra? För övrigt så ska du inte inbilla mig att du sörger de kulturmarxister som mördades på Utöya så mycket som ett ögonblick.
Senast redigerad av thewellovedone 2013-06-19 kl. 00:45.
Citera
2013-06-19, 01:24
Medlem
rex144s avatar
tänk om araber i Sverige var hälften så smarta som judar?

då hade de tagit över Sverige 10 gånger snabbare

men på tal om judar så har de en tendens att när en jude får fotfästet nånstans så efter en tid kryllar det av judar där, de tar över,

de som förstörde världen mest var alla de som byggde upp kommunismen i Sovjet,
Trotskij... Dzierzynskij... Beria... Molotov... I can go on and on

men de utmärkte sig även i nazityskand, höga poster inom miitären, dock var det en marginell roll,
fast ändå inte alls obetydlig
Citera
2013-06-19, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultimatkontakt
När tyskarna påstod sig vara genetiskt överlägsna andra så var det rasistiskt...men i judarnas fall så är det avundsjuka ifall man inte tycker att de är överlägsnare.

Sen så borde du studera USAs slavhandenlshistoria...judarna hade hand om en sån stor del av slavhandeln att det inte var någon idé att ha slavmarknaden öppen på judiska högtider, då var marknaden stängd.

Att väldigt många judar jobbar t.ex. inom media visar inte annat än nepotism...inte minst inom svensk media, inte deras IQ, det märker man när Flashbacks användare är bättre på att granska än svenska medierna.

T.ex. Einstein är känd för att ha stulit sin idé när han jobbade på patentverket ifrån en indisk man som ville få sin idé patenterad.

Jag gav endast en logisk förklaring till varför judar har lyckats bra här i världen trots sin utsatta tillvaro. Jag tror inte att många judar går runt och skryter om att de har högst IQ-genomsnitt av alla raser och borde styra världen. Jag försöker inte glorifiera judar eller någon annan ras för den delen. Det finns praktarsel bland alla folkgrupper men att generalisera att alla judar är opålilitliga, giriga osv är att argumentera på skolgårdsnivå (vi är klass 8A och därför är vi bättre och hatar klass 8B).
Citera
2013-06-19, 01:49
Bannlyst
Jag kommer alltid förtydliga det här.

Det är en jävla skillnad på ortodoxa judar och sionister. Behövs ingen förklaring, va?
http://www.youtube.com/watch?v=3dSHl3C9kgY

Ahmadinejad kunde träffa ortodoxa judar i New York. Tveksamt om sionisterna hade gått med på det.
http://www.youtube.com/watch?v=q_XAeqtY7Sk

I judaismen är de ortodoxa de som är de fredligare. Inte i alla fall, det finns vissa rabbiner i USA som är helt rabiata och stödjer sionisternas agenda men det kanske handlar om 1-2% av dem. I nästan alla fall så vill de ortodoxa leva i samförstånd med oss kristna och med muslimerna i vår del av världen.

Jag fick allt det här förklarat för mig av min lärarinna i samhällskunskap på gymnasiet. Hon var judinna, hade bott i Israel ett par år men orkade inte bo kvar där eftersom hon inte kunde stå bakom politiken.
Citera
2013-06-19, 02:12
Medlem
rex144s avatar
Einstain skulle stulit idén om relativismen? hehe

han jobbade på den rätt länge, det är hans 100%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem