Citat:
Ursprungligen postat av
Skogsrök
Näe vet du vad jag är inte som Näslund på det viset att jag ber till gud eller jobbar gratis, man behöver liksom inte förlita sig till guds nåd om en har en rejäl månadslön serru...
Ibland lyckas du jäkligt bra
Citat:
Ursprungligen postat av
Tiltovic
Känner igen det där, modoiter! Här i Örebro fick man höra lite allt möjligt från motståndarsupportrar när Aulin förlängde sitt kontrakt, trots anbud från ES. Att det var den klubben han känt sig mest uppskattad i någonsin och att han trivdes oerhört bra här spelade ju såklart ingen roll...
Nu är det ju inte riktigt likadant med Hensick då han ännu inte spelat i Modo, men att det fanns anledningar utöver lönen som avgjorde tvekar jag inte på. Det sticker i ögonen på folk när en bra spelare väljer en annan klubb helt enkelt!
Du tror inte att eran rikeman öppnade kappsäcken då? Var väl inte så många fler än Luleå som jagade honom heller? Kan ha fel där, men kommer bara ihåg att Luleås namn nämndes och man betalar ju inte direkt några stora löner till spelarna som får chansen från allsvenskan.
Sedan är det ju som du är inne på lite svårt att jämföra en spelare som har spelat i klubben med en spelare som inte har satt sin fot där.
Det som stack i ögonen på folk var väl mest att modoiter var tvungna att springa in direkt och förklara att han inte valde klubben för pengarna.