2013-06-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotnan
Någon frågade på vilket sätt han var annorlunda. Många tror säkert att det är på något "crazy"-sätt, som om han vore en galning och precis rätt kaliber för det här brottet. Han var lugn, kanske lite slarvig och bohemisk om man vill kalla det så. Han var inte precis som alla andra, sa kanske någon lite skum sak ibland och hade lite annorlunda saker för sig, men absolut inte en "galning". Tvärtom gör hans karaktär att jag har svårare att se honom stycka en människa än om han vore världens svensson, för han var så ovanligt fredlig.

Märktes någon skillnad på honom sista månaderna före allt som hänt? Enligt uppgifter tidigare så hade han inte klarat mönstring, vad jag förstår är det militära en stor del i hans liv. Samt vet du om han umgicks mycket med VB? Kan ha missat om du redan svarat på frågorna.
Citera
2013-06-18, 21:43
Medlem
succubusans avatar
man får ju lite ont i magen.. OM det nu är KJ som har gjort detta..vart fanns VB då? Om han har alibi för en stund i alla fall på kvällen den 4.. mååånga frågor poppar upp.
Citera
2013-06-18, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Glöm det. Jag ignorerar dig istället eftersom du enligt min mening inte vet ett skit mer än det som redan skrivits i tråden.

Låt bli att kommentera då. Finns ingen anledning att vara otrevlig eller påhopp, alla e väl välkomna hit som har nått att bidra med. Speciellt ta bort alla frågetecken som leder till rykten.
Citera
2013-06-18, 21:45
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Men är det något du har hört från KJ:s bror och hans kompis, eller vet du det genom att du tex pratade i telefon med någon där under kvällen och fick VETA att han var där?
Jag frågade kompisen och han gav en jävligt klar bild över precis vad som hände, att han kom och lyssnade ett tag och gav sen någon komplimang över hur kompisen spelade och att han bara svarade med att tacka (han blir jävligt inne när han lirar). En tydlig beskrivning om hur det gick till, och jag litar på honom
Senast redigerad av jotnan 2013-06-18 kl. 21:49.
Citera
2013-06-18, 21:48
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Vet du vilket tidslag KJ kom till lillebror? På ett ungefär.
Vid nio fick jag höra
Citera
2013-06-18, 21:48
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Jag frågade kompisen och han gav en jävligt klar bild över precis vad som hände, att han kom och gav någon komplimang över hur kompisen spelade och att han bara svarade med att tacka (han blir jävligt inne när han lirar). En tydlig beskrivning om hur det gick till, och jag litar på honom

Jaha ok, tack för svaret!
Vet du något om hur han betedde sig när han var där? Låter ju som han betedde sig ganska normalt måste jag säga (enl din info)
Måste vara jobbigt för alla inblandade i detta, hoppas det löser sig snart!
Citera
2013-06-18, 21:49
Medlem
Citat:
Jag frågade kompisen och han gav en jävligt klar bild över precis vad som hände, att han kom och gav någon komplimang över hur kompisen spelade och att han bara svarade med att tacka (han blir jävligt inne när han lirar). En tydlig beskrivning om hur det gick till, och jag litar på honom

Vet man hur han tog sig dit? Skjuts, taxi? Vem körde han. Har han alibi med skjutsen borde ju inte åklagarna ha nått på han alls.
Citera
Medlem
Citat:

Har du någon aning hur han tog sig dit?
Citera
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Vid nio fick jag höra

Tack, om det här stämmer som du just berättat är det väldigt intressant information.
Citera
2013-06-18, 21:50
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
det svider.

Jag misstänker att du inte frågade kompisen hur KJ betedde sig? Om han kanske verkade berusad? eller nåt, exempelvis.
Citera
2013-06-18, 21:50
Medlem
Men om han kom till brorsan vid 21 cirka, som bor bodsvedjan-svartbent ...rätt långt. Hur tog han sig dit? Och varför körde man inte hem VB i samma veva.
Citera
2013-06-18, 21:51
Medlem
Minutvisarens avatar
Citat:
Vem tar jag parti mot? Gynnar det någon att rykten sprids?
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Glöm det. Jag ignorerar dig istället eftersom du enligt min mening inte vet ett skit mer än det som redan skrivits i tråden.

Jotnan har klarat ut att det var till lillebror som KJ gick hem till på kvällen, det tror jag är helt ny information i tråden.

EDIT: Det har ju tidigare spekulerats om det var lillebror eller storebror.
Senast redigerad av Minutvisaren 2013-06-18 kl. 21:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in