Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Du, jag har redan påpekat detsamma, hur lätt är det. Du svarade inte på frågan. Gör det i stället. Är det någon, så är personen störd på samma sätt som KJ, antingen funktionsmässigt eller intressemässigt.
Citat:
Jag svarade att jag inte tror att det finns några medhjälpare, och jag tror inte heller att något är "arrangerat" av medlem(mar) i någon satanssekt, eller att något mystiskt sällskap har velat framföra ett diffust budskap.
Ursprungligen postat av Cinnabar
Säg då att det inte är KJ som "arrangerat" det här, vad kan medhjälparen ha velat visa?
Tror att allt är mt:s verk, och det kan inte uteslutas att han ev. kan ha lattjat lite med sitt döda offer; experimenterat med kroppen på samma sätt som han ständigt tycks ha varit på jakt efter egna innovationer och kickar, typ skottsäker kamouflageväst till sin sedermera mystiskt avlidna hund, i brist på sysselsättning färgat sitt ena ben grönt, utprova nya säkerhetsavstånd så att en kamrat varit nära att få ett skott i munnen, osv. Mt verkar självsvåldig och verkar ha velat tänja gränserna så långt det bara går - vilket säkert triggat honom. Han har levt för att döda, om än på låtsas, men synes hela tiden ha velat gå över gränsen, vilket han sökt dölja i skämtets form. Han klarar inte av ett vanligt liv utan hjälp och bistånd. Av någon outgrundlig anledning har han lyckats kravla sig igenom grundskolan, och synes sedan ha försökt att leva upp till sin egen grandiosa självbild vari givetvis ingår att han är en fullfjädrad krigare med rätt att döda sina fiender. - Och en fiende blir man så fort man säger eller gör något som går mt emot, eller stör hans ego på annat sätt.
Airsoftarna håller sin latexkniv i ena handen, knackar på varandras axlar och säger: “Knivdödad” eller ”Utslagen”. Några regelrätta knivar är inte tillåtna under spelen. Men under skämtets täckmantel vill mt gärna slingra sig undan spelreglerna:
"is it ok to bring a 30 cm pink latex dildo and use as a knife?
/.../
just for saying that I´m going to sneek up behinde you and poke you in the butt with my pink dildo"
F.ö. tillåts riktiga knivar i ett bälte eller i en ryggsäck. – Hur ska man annars kunna tälja pinnar till lägerelden, eller skära upp ravioliburken:
https://anonfiles.com/file/6eb3ec978...357b56b63f52ec
https://anonfiles.com/file/218692364...8b0b5407cedb43
Med detta sagt tror jag att mt var ensam med VB när han på kvällen den 4 maj fick en obetvinglig lust att dra fram sin raviolikniv.