Sitter precis och njuter av en Ugly Duck "Hopfest" IPA, och har druckigt några Ugly Duck´s innan och tycker deras Amarillo & Citra IPA är svingrym, speciellt på tapp! Även den här, Hopfest, var en riktigt trevlig skapelse med väldigt mycket frukt och humle.. Precis så jag vill ha det för tillfället
Vad tycker ni andra om Ugly duck, har ni fått möjligheten att prova? och vad isf?