2013-06-17, 00:21
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aboutme
Man kan tro det, men så är det inte. Hon verkar mest vara en lugn tjej som hellre joggar och läser en bok på helgerna.

Ja en bok sitter bra efter en rejäl ONS.
Citera
2013-06-17, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
Ja en bok sitter bra efter en rejäl ONS.

Så lite koll har man som granne för att veta om hon är partypingla och ons material eller inte. Den bitten är vi över, hon är inte ons material.
Citera
2013-06-17, 00:35
Medlem
Citat:
Så lite koll har man som granne för att veta om hon är partypingla och ons material eller inte. Den bitten är vi över, hon är inte ons material.

Såklart hon inte går på krogen, tror du hon får det eller?
Citera
2013-06-17, 00:40
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagnen

Skitmånga blattehoror går på krogen.
Citera
2013-06-17, 00:46
Medlem
Citat:

Inte blattehoran TS är granne med, hon verkar ju bara läsa böcker i solen?
Citera
2013-06-17, 00:48
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Inte blattehoran TS är granne med, hon verkar ju bara läsa böcker i solen?

Hahaha, om det bara vore så väl. Kvinnor är listiga som ormar. De gör grejer bakom ryggen på oss som skulle chocka oss om vi bara visste. Sedan läser de en bok.
Citera
2013-06-17, 00:51
Medlem
Citat:

Citat:

Om hon får bo ensam får hon väl göra vad som helst av familjen, va tror du idiot?
De gångerna han sett henne på krogen har hon mest suttit där och druckit och pratat med vänner. Förstå att hon helt enkelt inte är nån ons material eller sånt, han har redan småstalkat och kollat läget genom dörrskiten. Hon är inte ons material på nåt sätt. Om ni inte har tips angående ts kan lämna tråden, tack. Han vet att hon inte är en hora, därför är det inte det som ni ska diskutera här.
Citera
2013-06-17, 01:02
Bannlyst
Citat:
Hej!

Har en kompis som börjat bli nyfiken på en MENA-brutta som bor i samma port, hur kan han ragga upp henne? Enligt honom, så verkar hon vara trevlig och flickvänsmaterial. Hon brukar sitta utanför å sola, men han är inte tillräckligt modig/social för att passa på medans hon är där. Hur ska han uppvakta annars? Han bor på andra våningen å hon på trejde våningen om det kan va viktigt av praktiska skäl.

Själv dejtar jag en MENA-brutta för tillfället så omöjligt kan det inte va.

Det händer inte. Men jag har träffat några länderna i de områdena, från Georgien till Tunisen och ner till Somalia. Persiska tjejer är frigjorda, och kommer ofta från välbeställda familjer. De är väl enklast, i alla avseenden, vad jag vet. Jävligt kåta, måste vara av psykologiska skäl...
Den Georgiske tjejen var det hennes storebror som tog upp, att hon tyckte om mig verkligen, fastän vi bara setts en gång. Jättesöt. Tänkte inte så mycket på det, förrän han sen bjöd hem mig i samband med en bagatell, vilket jag blev fundersam på. Tänkte att det kanske är en fälla. Men det var det inte, han visade sitt hem och sin syster, och hon tindrade med ögonen.
Nu råkar jag känna en en nära släkting till honom från förr, från tiden när man var som värst. Båda tillhör eliten i syndikat med mycket allvarlig brottslighet, båda skjutna, den ene i kriget i mot Ryssland, den andre här. Det blev en blodig hämnd.
Så vitt jag vet från andra MENA-kamrater så arrangeras alltid allt sånt här, fast på olika nivåer, och man jämför varandras familjer. Och någon familj tycker alltid att de har "förlorat" ekonomiskt på saken. Helst ska familjerna vara jämnrika s a s. Annars kommer detta alltid att vara en grej.
Att jag som svensk kunde bli aktuell var absurt. Med tanke på att han vet vem jag är. Men jag tror jag blev "okejad" eller "rekommenderad" av Georgierna. Om det var tjejens önskemål vet jag inte, för jag fick aldrig tala helt ostört med henne. Men de blickarna "hungrade".
Hursomhelst så tror jag hon såg upp till mig, och sina män i sin släkt, då jag hade vissa likheter med hennes släktingar. Vi är rätt lika, nästan samma fysiska prestanda, osv. Även psykologiskt. Och bakgrunden. Enda skillnaden är att jag nästan helt har gått över till andra sidan, till skillnad från dem.

Själv har jag nog aldrig sett en snygg arabtjej. Jag gillar inte dem. Irakier, kan lika väl skjutas. Afghaner, ska man inte befatta sig med, då de är medeltida.

Gissar att TS är en mes. Så lägg ner direkt.
Citera
2013-06-17, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Det händer inte. Men jag har träffat några länderna i de områdena, från Georgien till Tunisen och ner till Somalia. Persiska tjejer är frigjorda, och kommer ofta från välbeställda familjer. De är väl enklast, i alla avseenden, vad jag vet. Jävligt kåta, måste vara av psykologiska skäl...
Den Georgiske tjejen var det hennes storebror som tog upp, att hon tyckte om mig verkligen, fastän vi bara setts en gång. Jättesöt. Tänkte inte så mycket på det, förrän han sen bjöd hem mig i samband med en bagatell, vilket jag blev fundersam på. Tänkte att det kanske är en fälla. Men det var det inte, han visade sitt hem och sin syster, och hon tindrade med ögonen.
Nu råkar jag känna en en nära släkting till honom från förr, från tiden när man var som värst. Båda tillhör eliten i syndikat med mycket allvarlig brottslighet, båda skjutna, den ene i kriget i mot Ryssland, den andre här. Det blev en blodig hämnd.
Så vitt jag vet från andra MENA-kamrater så arrangeras alltid allt sånt här, fast på olika nivåer, och man jämför varandras familjer. Och någon familj tycker alltid att de har "förlorat" ekonomiskt på saken. Helst ska familjerna vara jämnrika s a s. Annars kommer detta alltid att vara en grej.
Att jag som svensk kunde bli aktuell var absurt. Med tanke på att han vet vem jag är. Men jag tror jag blev "okejad" eller "rekommenderad" av Georgierna. Om det var tjejens önskemål vet jag inte, för jag fick aldrig tala helt ostört med henne. Men de blickarna "hungrade".
Hursomhelst så tror jag hon såg upp till mig, och sina män i sin släkt, då jag hade vissa likheter med hennes släktingar. Vi är rätt lika, nästan samma fysiska prestanda, osv. Även psykologiskt. Och bakgrunden. Enda skillnaden är att jag nästan helt har gått över till andra sidan, till skillnad från dem.

Själv har jag nog aldrig sett en snygg arabtjej. Jag gillar inte dem. Irakier, kan lika väl skjutas. Afghaner, ska man inte befatta sig med, då de är medeltida.

Gissar att TS är en mes. Så lägg ner direkt.

Va du är efterbliven, min dejt är från Irak å härligare får du leta. Du har inte sett snygga arabtjejer för att du valt det. Jag å mina polare vill ha MENA-tjejer i första hand. Om hon var medeltid hade hon t.ex. inte bott ensam?
Senast redigerad av Aboutme 2013-06-17 kl. 01:15.
Citera
2013-06-17, 01:44
Medlem
apeofspaces avatar
Citat:
Va du är efterbliven, min dejt är från Irak å härligare får du leta. Du har inte sett snygga arabtjejer för att du valt det. Jag å mina polare vill ha MENA-tjejer i första hand. Om hon var medeltid hade hon t.ex. inte bott ensam?

är det kört om de har slöja ? Måste man käka middag med familjen och eller nåt ?
Citera
2013-06-17, 01:50
Bannlyst
Citat:

Det kan jag inte hålla med om. Jag tycker de ser för jävliga ut. I min stad finns det många wannabe-gangsters av araber, men när det kommer till kritan så avlivar albanerna dem, och andra dem. De är helt oorganiserade, gapar och viftar. Tjejerna är likadana. Fy fan vad dem ser ut. Har ALDRIG haft en tanke på en sån. Hellre en afghan eller zigenare. Tunisier, algerier, nigerianer, georgier, iranier, och turkar är alla bättre. Även folk från dagestan, azerbadjan, turkministan är bra. Kurder är också äckliga. Men värst är irakierna. Ett sånt pack. De borde alla in i Auswitz. Största misstaget det här landet har gjort.
Rätt kul hur albanerna skjuter dem en efter en av dem i min stad. Polisen sparar inte heller på ammunitionen, senast igår sköt dem mot två araber och tog dem. Haha. Bra vapen och mod är allt vettu. Irakierna vad fan tillför de? Kom inte och säg att det jävla packet har snygga tjejer, din orm. Tacka vet jag balkan, svenskar, finnar, danskar och amerikanare och ryssar. Om det ska vara något.
Irak, jag spyr fan på tjejer därifrån.
Citera
2013-06-17, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apeofspace
är det kört om de har slöja ? Måste man käka middag med familjen och eller nåt ?

Om hennes mamma har slöja så har det oftast inte nån betydelse, för slöja är inte så religiöst för de själva. En svärmor med slöja kan i princip va som vilken annan svärmor som helst. Men om även tjejen har slöja kan det skicka andra signaler. Min dejt klär sig precis som våra svenska tjejer och hon har varit tydlig med att jag inte ska träffa familjen innan vi är är klara med att vi vill vara ihop, för att "aboutme" inte ska tro att han måste godkännas av familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in