Citat:
Ursprungligen postat av
Aboutme
Hej!
Har en kompis som börjat bli nyfiken på en MENA-brutta som bor i samma port, hur kan han ragga upp henne? Enligt honom, så verkar hon vara trevlig och flickvänsmaterial. Hon brukar sitta utanför å sola, men han är inte tillräckligt modig/social för att passa på medans hon är där. Hur ska han uppvakta annars? Han bor på andra våningen å hon på trejde våningen om det kan va viktigt av praktiska skäl.
Själv dejtar jag en MENA-brutta för tillfället så omöjligt kan det inte va.
Det händer inte. Men jag har träffat några länderna i de områdena, från Georgien till Tunisen och ner till Somalia. Persiska tjejer är frigjorda, och kommer ofta från välbeställda familjer. De är väl enklast, i alla avseenden, vad jag vet. Jävligt kåta, måste vara av psykologiska skäl...
Den Georgiske tjejen var det hennes storebror som tog upp, att hon tyckte om mig verkligen, fastän vi bara setts en gång. Jättesöt. Tänkte inte så mycket på det, förrän han sen bjöd hem mig i samband med en bagatell, vilket jag blev fundersam på. Tänkte att det kanske är en fälla. Men det var det inte, han visade sitt hem och sin syster, och hon tindrade med ögonen.
Nu råkar jag känna en en nära släkting till honom från förr, från tiden när man var som värst. Båda tillhör eliten i syndikat med mycket allvarlig brottslighet, båda skjutna, den ene i kriget i mot Ryssland, den andre här. Det blev en blodig hämnd.
Så vitt jag vet från andra MENA-kamrater så arrangeras alltid allt sånt här, fast på olika nivåer, och man jämför varandras familjer. Och någon familj tycker alltid att de har "förlorat" ekonomiskt på saken. Helst ska familjerna vara jämnrika s a s. Annars kommer detta alltid att vara en grej.
Att jag som svensk kunde bli aktuell var absurt. Med tanke på att han vet vem jag är. Men jag tror jag blev "okejad" eller "rekommenderad" av Georgierna. Om det var tjejens önskemål vet jag inte, för jag fick aldrig tala helt ostört med henne. Men de blickarna "hungrade".
Hursomhelst så tror jag hon såg upp till mig, och sina män i sin släkt, då jag hade vissa likheter med hennes släktingar. Vi är rätt lika, nästan samma fysiska prestanda, osv. Även psykologiskt. Och bakgrunden. Enda skillnaden är att jag nästan helt har gått över till andra sidan, till skillnad från dem.
Själv har jag nog aldrig sett en snygg arabtjej. Jag gillar inte dem. Irakier, kan lika väl skjutas. Afghaner, ska man inte befatta sig med, då de är medeltida.
Gissar att TS är en mes. Så lägg ner direkt.