2013-06-16, 19:20
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Har inte skrivit något om jakt. Rasta sina hundar är väl vanligt att man gör där och att det säkert många som kollar runt i området. Frågade efter källa på att de två är syskon. TF o JF. Var kommer det ifrån?
Härifrån:
Citat:
Ursprungligen postat av vassruggen
Enligt Sveriges Befolkning 1990 bodde familjen Fo*sell med barnen Jo*kim och T*erese på Ugglegatan 4 C år 1990
Citera
2013-06-16, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
-95 ser inte ut så i baken. Den på nsd-bilden är nyare.
Om det är passaten längst bort så fanns det en liknande på en av kj s vänner sida på FB kolla runt lite där när en silver BMW var aktuell och en liknande denna dök upp fotad ganska nära bakifrån
Citera
2013-06-16, 19:23
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ägare 2004-08-28 -- 2013-04-05

En pippi viskade just att han är kompis med MK.

Gäller det pickuppen som stod vid röda huset med reg nr ARY 101?

I nat blev det upplyst att JT ägde den bilen, är det felaktigt?
Citera
2013-06-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
De faller kanske inom kategorin: smörknivar.
Vi har hamnat i ett stenröse och måste vända alla stenar. Om Bodens invånare hade skött sig bättre..

Bodens innevånare borde inte mörda och ej heller varandra utan hålla sig till vanliga vardagliga sysslor så hade inte tråden funnits.

Visst skall man vända på alla möjliga stenar men man bör då ta fakta först och utgå från det. Det är inte för oskull man häktat mtGM, knappast för han råkar bo i bodsvedjan, råkar vara ex till VB, råkar förmodligen ej heller kunna ge alibi för tiden efter 21.00 den 4 maj. råkar ha haft mobil kontakt samma dag med offret, knappast för att hon försvann från jordens yta just vid deras möte.
Resten av upphittande mm är ju väl känt.

mtGm har gjort misstag som kommer fälla honom om han nekar i sten, tekniskt bevisning och vittnes bevisning om hans rörelser.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Gäller det pickuppen som stod vid röda huset med reg nr ARY 101?

I nat blev det upplyst att JT ägde den bilen, är det felaktigt?
JF köpte den 2013-04-15.
Citera
Medlem
Myztifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Jag fick ett PM med ett fotocollage på KJ:s hänthet. Titta själva:

https://anonfiles.com/file/33af9ec4bd8ee68e164c9e1d0dbf2f25

När det gäller hur man håller i ett vapen är det inte avgörande om man är vänster eller högerhänt, jag är själv vänsterhänt och kan inte göra en anläggning på vänster sida utan att verkligen tänka efter. Däremot är jag väldigt vänsterhänt med penna, när jag spelar tennis, pingis eller liknande. Även när jag tar en skruvmejsel eller hammare, så glöm att dra några slutsatser om han är höger eller vänster beroende på anläggning, gissar att detta ha att göra med att de flesta vapen är för högerskyttar och vi vänsterhänta helt enkelt får anpassa oss.

Hitta en bild när han håller i en penna, då blir det lättare.
Citera
2013-06-16, 19:27
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej. Pippin viskade att HE är kompis med MK, på Facebook lade just pippin till.

Helt klart intressant varför HE inte sökte vård direkt för sin skada i huvudet, den han enligt uppgift ådrog sig när han föll mot ett dörrhandtag. Det stämmer kanske, men man kan väl också tänka sig att man slår sig i huvudet när man försöker ta sig in igenom ett litet fönster.
Citera
2013-06-16, 19:29
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Helt klart intressant varför HE inte sökte vård direkt för sin skada i huvudet, den han enligt uppgift ådrog sig när han föll mot ett dörrhandtag. Det stämmer kanske, men man kan väl också tänka sig att man slår sig i huvudet när man försöker ta sig in igenom ett litet fönster.
Då får vi väl hoppas att det kom lite blod på karmen, och att farbror Björk såg det när han var där och tittade.
Citera
2013-06-16, 19:31
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Var personen INNE i ödehuset 13/5?

Jag har två olika pm:are som skrivit nästan likvärdig info om denna myndighetsperson. En pm säger att denna person varit i huset medan den andra pm:aren skriver att myndighetsperson tittat in i huset. Återkommer om jag får något förtydligande.
Citera
2013-06-16, 19:32
Avslutad
Vet Mycke Väl Ven J.f är Och Skulle Inte Tro Att Han är Inblandad I Detta...olika Sammanträffande Eller Inte..så Dax Att Söka åt Andra Håll!
Citera
2013-06-16, 19:41
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carita76
Vet Mycke Väl Ven J.f är Och Skulle Inte Tro Att Han är Inblandad I Detta...olika Sammanträffande Eller Inte..så Dax Att Söka åt Andra Håll!

Så trodde man nog inte om KJ heller innan?
Å du sluta skriv med storbokstav i varje ord . är du flummig eller?
Citera
2013-06-16, 19:42
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Har inte skrivit något om jakt. Rasta sina hundar är väl vanligt att man gör där och att det säkert många som kollar runt i området. Frågade efter källa på att de två är syskon. TF o JF. Var kommer det ifrån?
Du föreslog hundrastning, som jag inte tycker stämmer med den långa tid pickupen stod vid huset. Därför spånade jag om jakt, vilket stämmer bättre om man vill sätta sig på pass i god tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in