Trodde faktiskt inte att oxascand skrevs ut åt höger och vänster, och speciellt inte för flygrädsla
Själv lider jag av borderline, social fobi, och panikångest, men på min psykmottagning har läkarna slutat skriva ut oxascand för att nån jävla praktfitta börjat missbruka skiten, och istället ger oss töntmedicinen atarax.
Lite offtopic, ursäkta.
Av mina erfarenheter tycker jag att 15mg låter lite mycket för flygrädsla, 10mg borde räcka. Men vad vet jag, jag är ingen utbildad läkare