Citat:
Ursprungligen postat av
NoEasyWayOut
Det hade varit en icke-fråga om vi inte hade haft den sinnessjuka import av mena som vi har idag.
Jag känner lite samma sak. Sen ska man heller inte kalla de överdrivet svartmuskiga grekerna, jugoslaverna, spanjorerna eller italienarna för greker, jugoslaver, spanjorer eller italienare. De är icke-vita rasbastarder. För övrigt anser jag att hela södra Europa behöver nordifieras aningen. När detta väl skett är inomeuropeisk migration ett icke-problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
NoEasyWayOut
Några europer hit eller dit gör ingen skillnad då jag ser de flesta av dem kan räknas som vita mer eller mindre. Mycket mer än mindre i vilket fall. Sverige ska vara öppet för vita européer men vi behöver för den delen inte ta hit hundratusen spanjorer eller greker då de idag i ärlighetens namn inte är så vita som oss i söder.
Jag antar att du menar "som oss i norr" och jag håller helt med. Sen har migration emellan europeiska länder aldrig varit så omfattande som t ex MENA-invasionen vi ser idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
NoEasyWayOut
Hurvida de ska få ha ledarpositioner så har jag inte tagit ställning till det.
Det är helt klart en svår fråga. Jag tycker att om man t ex är halvpolack/halvsvensk, ser sig själv och uppfattas av andra som svensk är att betrakta som fullvärdig svensk och bör få inneha en ledarpost inom ett nationalistiskt parti. Svårare är det däremot om det t ex är en helspanjor som identifierar sig själv som spansk, även om denna person ser helt vit ut. Då kanske han kan bli "hederssvensk" om han nu är lojal mot riket i övrigt. Det Stortyska riket hade ju japaner som var hedersarier.