Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-06-15, 21:15
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag kollade upp ett klipp med er älskade partiledare och blev rätt chockad :

http://www.youtube.com/watch?v=aY-MRq-7iUQ

1:53: Maj 1973, Sverige hade då en statsskuld på 42,9 miljarder kronor... Det kan tyckas inte en helt oansenlig summa pengar .. Men om vi jämför idag!
2:07: 40 år senare! Ja, om jag berättar om vår statsskuld kommer ni knappt tro era ögon.. öron!
2:18: 1200 miljarder svenska kronor..

Här stoppade jag bandet. Är karln seriös? Inflation någon? Han jämför alltså absoluta nivåer 1973, med absoluta nivåer 2013. Kan ni bekräfta att detta är sant? I så fall är det en av det mest extremt löjeväckande talen en politiker har hållit, även om det är ett 0,01% parti.

Du bortser ju från kontexten som handlar om att Sverige inte är ett så välbärgat land som det ibland kan framställas som. Jag råder alla att lyssna på hela talet, enstaka stycken ger sällan en rättvis bild av en helhet.

Gällande inflationen så är den naturligtvis inte ointressant i sammanhanget men den ändrar inte på det faktum att vi lånat till oss skulden, att inflationen automatiskt skulle utöka skulden tror jag knappast.

Nu till något annat: Almedalsveckan börjar ju närma sig så smått och det kan vara värt att påminna om att SvP ska vara med där. Några flashbackare som ska delta i aktiviteterna?
Citera
2013-06-15, 22:09
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Det hade varit en icke-fråga om vi inte hade haft den sinnessjuka import av mena som vi har idag.

Några europer hit eller dit gör ingen skillnad då jag ser de flesta av dem kan räknas som vita mer eller mindre. Mycket mer än mindre i vilket fall. Sverige ska vara öppet för vita européer men vi behöver för den delen inte ta hit hundratusen spanjorer eller greker då de idag i ärlighetens namn inte är så vita som oss i norr. En gräns på hur många vita icke-svenskar som får bli svenska medborgare måste finnas. En kvot för varje land på hur många.

Punkt för punkt med hänsyn till vad jag skrev ovan.
•Får dessa medlemmar inneha ansvarsposter inom partiet? Osäker.
•Måste de åka hem vid ett nationalistiskt maktövertagande? Nej.
•Om inte, måste de assimileras helt och börja kalla sig svenskar? De är svenskar om de identifierar sig som det men deras genetiska arv kvarstår vad de än kallar sig och det är ju inget att hymla om.
•Eller kan de stanna kvar och behålla sin icke-svenska identitet? Ja.
•Får de inneha maktpositioner i samhället? Beror på. Ja säger jag rent spontant.
•Får de gifta sig och skaffa barn med svenskar? Ja.
Senast redigerad av NoEasyWayOut 2013-06-15 kl. 22:44.
Citera
2013-06-15, 22:18
Medlem
patriot8s avatar
Inom Motståndsrörelsen kan icke-Svenskar bli stödmedlemmar.
Att poängtera är att det inte bara är Svenskar som är emot det Zionistiska vansinnet, dock kommer rasfrämlingar givetvis aldrig bli Svenskar. De som söker sig till rörelser likt Motståndsrörelsen vet detta, och de delar samma världsåskådning och har sin kärlek i första hand till sitt eget folk, sitt eget land som de inte vill se gå under, vilket de kommer om Zion fortsätter.

Det är för mig en självklarhet att ens eget folk är det som står en närmast, med det sagt så behöver man inte vara fientligt inställd till andra.
I en sådan situation som vi idag står inför är det en elit som hotar samtliga av mänsklighetens folk, då känns det ytterst naturligt att man tillsamans bekämpar dessa och försvarar sina länder. För att sedan kunna leva i harmoni i folkgemenskap var och en för sig i sitt eget land. Utan Zionistiskt inflytande i försök att få goyim att blandas upp, och slutligen uppnå världsherravälde och införa slaveri på goyim.
Citera
2013-06-15, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut
Det hade varit en icke-fråga om vi inte hade haft den sinnessjuka import av mena som vi har idag.
Jag känner lite samma sak. Sen ska man heller inte kalla de överdrivet svartmuskiga grekerna, jugoslaverna, spanjorerna eller italienarna för greker, jugoslaver, spanjorer eller italienare. De är icke-vita rasbastarder. För övrigt anser jag att hela södra Europa behöver nordifieras aningen. När detta väl skett är inomeuropeisk migration ett icke-problem.

Citat:
Några europer hit eller dit gör ingen skillnad då jag ser de flesta av dem kan räknas som vita mer eller mindre. Mycket mer än mindre i vilket fall. Sverige ska vara öppet för vita européer men vi behöver för den delen inte ta hit hundratusen spanjorer eller greker då de idag i ärlighetens namn inte är så vita som oss i söder.
Jag antar att du menar "som oss i norr" och jag håller helt med. Sen har migration emellan europeiska länder aldrig varit så omfattande som t ex MENA-invasionen vi ser idag.

Citat:
Hurvida de ska få ha ledarpositioner så har jag inte tagit ställning till det.
Det är helt klart en svår fråga. Jag tycker att om man t ex är halvpolack/halvsvensk, ser sig själv och uppfattas av andra som svensk är att betrakta som fullvärdig svensk och bör få inneha en ledarpost inom ett nationalistiskt parti. Svårare är det däremot om det t ex är en helspanjor som identifierar sig själv som spansk, även om denna person ser helt vit ut. Då kanske han kan bli "hederssvensk" om han nu är lojal mot riket i övrigt. Det Stortyska riket hade ju japaner som var hedersarier.
Citera
2013-06-15, 22:30
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veles
Jag känner lite samma sak. Sen ska man heller inte kalla de överdrivet svartmuskiga grekerna, jugoslaverna, spanjorerna eller italienarna för greker, jugoslaver, spanjorer eller italienare. De är icke-vita rasbastarder. För övrigt anser jag att hela södra Europa behöver nordifieras aningen. När detta väl skett är inomeuropeisk migration ett icke-problem.
Ja. Håller med. Därför behövs en kvot för hur stor invandring vi får ha beroende på vilket europeiskt land.

Citat:
Jag antar att du menar "som oss i norr" och jag håller helt med. Sen har migration emellan europeiska länder aldrig varit så omfattande som t ex MENA-invasionen vi ser idag.
haha ja jag är trött nu.

Citat:
Det är helt klart en svår fråga. Jag tycker att om man t ex är halvpolack/halvsvensk, ser sig själv och uppfattas av andra som svensk är att betrakta som fullvärdig svensk och bör få inneha en ledarpost inom ett nationalistiskt parti. Svårare är det däremot om det t ex är en helspanjor som identifierar sig själv som spansk, även om denna person ser helt vit ut. Då kanske han kan bli "hederssvensk" om han nu är lojal mot riket i övrigt. Det Stortyska riket hade ju japaner som var hedersarier.
Ändrade min post och svarade på dina punktfrågor.
Senast redigerad av NoEasyWayOut 2013-06-15 kl. 22:43.
Citera
2013-06-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Inom Motståndsrörelsen kan icke-Svenskar bli stödmedlemmar.
Att poängtera är att det inte bara är Svenskar som är emot det Zionistiska vansinnet, dock kommer rasfrämlingar givetvis aldrig bli Svenskar. De som söker sig till rörelser likt Motståndsrörelsen vet detta, och de delar samma världsåskådning och har sin kärlek i första hand till sitt eget folk, sitt eget land som de inte vill se gå under, vilket de kommer om Zion fortsätter.

Det är för mig en självklarhet att ens eget folk är det som står en närmast, med det sagt så behöver man inte vara fientligt inställd till andra.
I en sådan situation som vi idag står inför är det en elit som hotar samtliga av mänsklighetens folk, då känns det ytterst naturligt att man tillsamans bekämpar dessa och försvarar sina länder. För att sedan kunna leva i harmoni i folkgemenskap var och en för sig i sitt eget land. Utan Zionistiskt inflytande i försök att få goyim att blandas upp, och slutligen uppnå världsherravälde och införa slaveri på goyim.
Jag syftar specifikt på Vita icke-Svenskar i Sverige och inte icke-Vita Rasfrämlingar som tagit sig hit med bananbåten.
Citera
2013-06-15, 22:41
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Det är lite känsligt att dra t.ex. alla Greker eller Spanjorer över en kam som inte-så-vita då det är ganska blandat. Grekland ligger nära Turkiet och har en viss uppblandning med dessa. Italien och Spanien har nära till Afrika och har således en del av sin befolkning uppblandad med dessa. Inget att hymla med.
Citera
2013-06-15, 22:45
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veles
Jag syftar specifikt på Vita icke-Svenskar i Sverige och inte icke-Vita Rasfrämlingar som tagit sig hit med bananbåten.
Saken är den att vårt folk bygger på vår ras. Den Germanska rasen. En Polack kan aldrig bli Svensk, således att Polacken är av Slavisk ras.
Sedan så är givetvis en Polack närmare släkt med oss än en Somalier. Därav är vi mer lika, med allt vad det beträffar.
Citera
2013-06-15, 22:51
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Saken är den att vårt folk bygger på vår ras. Den Germanska rasen. En Polack kan aldrig bli Svensk, således att Polacken är av Slavisk ras.
Sedan så är givetvis en Polack närmare släkt med oss än en Somalier. Därav är vi mer lika, med allt vad det beträffar.
Rent konkret och praktiskt hur hade erat maktövertagande sett ut?

Gentest på alla som befinner sig i landet och repatriering av de som inte har minst 95% av vad som kan räknas som svenska gener? Någon sorts genetisk standard för vad som är svenska gener måste då införas. Låter jävligt omständigt, svårt och onödigt.
Senast redigerad av NoEasyWayOut 2013-06-15 kl. 22:54.
Citera
2013-06-15, 22:53
Medlem
Citat:
Det är lite känsligt att dra t.ex. alla Greker eller Spanjorer över en kam som inte-så-vita då det är ganska blandat. Grekland ligger nära Turkiet och har en viss uppblandning med dessa. Italien och Spanien har nära till Afrika och har således en del av sin befolkning uppblandad med dessa. Inget att hymla med.
Jo visst. Sen ska vi heller inte blanda oss i vilka Grekland eller Spanien klassar som greker eller spanjorer.

För att lösa det här problemet (i ett framtida scenario) tycker jag att alla individer i Europa bör tvingas uppge sitt personnummer, fotograferas och lämna in sitt DNA till en eventuell rasbiologisk myndighet. De personer som sen är för blattiga till utseende och gener, oavsett om deras släkt bott i Europa i flera hundra år, bör staten hålla ett extra öga på. Männen bör steriliseras, och kvinnorna insemineras med nordiska gener. Jag tänker självklart på mer problematiska grupper som varit här längre. Alla andra icke-vita som invandrat hit på senare tid är det bara att skicka hem. Efter några generationer med denna behandling så är Europa rasrent igen.

Men nu är vi lite off topic!
Citera
2013-06-15, 22:54
Medlem
Citat:

Slaver är väl mest en språkgrupp? Jag tänker bland annat på den östnordiska rastypen: http://www.theapricity.com/snpa/rg-eastnordic.htm

Detta handlar väl mest iofs om nordvästryssar men ändå, polacker lär ju rasligt ha en del gemensamt med östtyskar?
Citera
2013-06-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjosus
Slaver är väl mest en språkgrupp? Jag tänker bland annat på den östnordiska rastypen: http://www.theapricity.com/snpa/rg-eastnordic.htm

Detta handlar väl mest iofs om nordvästryssar men ändå, polacker lär ju rasligt ha en del gemensamt med östtyskar?
Slaver kan väl klassas som en "meta-etnicitet" eller en etnolingvistisk grupp, men knappast ras. Jag tror att patriot8 behöver läsa på lite mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in