2013-06-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salamon
Till er som inte kollade på E3 så kan jag berätta att ni missade inte särsilt mycket.En kort sammanfattning av mig då.

Man fick först se messi,xavi,pique och Fabregas prata om hur dom gillade att hålla bollen i barcelona. Sen fick man höra att publiken inte kommer se helt fördjävliga ut iår iallafall, vilket är ett plus. Sen pratade dom om hur dom har gjort spelarna smartare och kan göra mera presisa beslut osv. Sen berättade dom om hur ens rörlighet kommer bli bättre och skotten likaså. Det var i prinsip allt då
Får väl hoppas de har justerat så inte backlinjen beter sig som ett gäng pannlobsdementa polska målare under en kontring.
Citera
2013-06-11, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakob052
Hur blir det om man kör på xbox360 i början sen köper det till xbox one måste man börja om då?

Undrar exakt samma sak! Förutom att de ska va från ps3 till ps4. Någon som vet nåt om detta?
Citera
2013-06-12, 00:15
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipskalle
Ni kan ju lägga ner allt med vad förbättringar heter, alla som känner EA vet att det blir en viss layoutskillnad, någon trött uppdatering med socials eller så (facebook,twitter osv). Alltså noll nytt inom spelkänslan statistiken eller upplägget. från 11 till 13 har knappt något alls hänt spelmässigt eller informationsmässigt inom FUT

Fan vad det ska klagas då! Va fan spela inte då rå ..
Citera
2013-06-12, 04:00
Medlem
Cules avatar
Till nästa FUT, när motståndarna kastar långbollar bakom backlinjen...backarna ska följa med motståndares snabba anfallare istället för att stå kvar som en kuk och kolla på bollen. Alla idioter har lärt sig att skicka högbollar bakom backlinjen för dom vet att backarna står och sover och när du försöker springa ikapp Rooney med Piqué eller Ramos...omöjligt.

Jag har kastat kontrollen så många gånger pga detta "bugg".

En annan: domarna är helt jävla dumma huvud ibland, står i mellan när man ska passa, varnar aldrig målvakter och sist men inte mist får man aldrig fördel vid frisparkar....eller jo du får om du passar korta pass men om du skickar bollen från backlinjen mot dina anfallare det dröjer några sekunder extra då blåser idiot till domare för frispark.

Sista önskan: när domaren blåser av matchen som du har vunnit med 15-0 ska du få vinsten när du stänger av boxen. Häromdagen vann jag en match (sista matchen för säsongen med 3-1) idioten jag spelade mot ville inte trycka på A dvs avsluta matchen utan alla spelarna gick runt och skaka hand o shit, domaren har lämnat planen då tänkte jag...aja stänger av boxen för jag hade viktigt ärende. Klart som fan att jag torskade den matchen med 3-0!!
Hur i helvete kan man torska en match eller räkna en match som walk over när domaren har redan blåst av matchen!!
Citera
2013-06-13, 20:03
Medlem
viggelitos avatar
Jag vill att t.ex: Totti med 9 kemi ska vara mycket bättre än Ronaldo med 3 eller 5 kemi !
Sjukt tråkigt när Etoo med 5 kemi latchar
Citera
2013-06-13, 22:23
Medlem
Heureuxs avatar
Vilka tror ni kommer få 5* resp tappa sina 5* till FUT14?
Citera
2013-06-13, 22:53
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heureux
Cuadrado får, Lamela tappar till 4, Ibra är lite svår, kan tappa till 4, Lucas imo förtjänar 5, iaf de 5-6 matcherna jag såg han i PSG, Menez kan få 5, han utmanar fan alltid men gör inte jätteavancerade finter. Det är väl det jag kommer på nu, kollar ej brasilianska ligan och där finns ju typ 80 av alla mer 5*
Citera
2013-06-13, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ärligt talat så förtjänar Isco 5* skills tycker jag, han gör skills hela tiden IRL och det är inga fjollskills heller. Han gör fan elastikos och skit.

Matías Fernández gör fan fake rabonas och grejjer IRL

Dimitris Siovas (mittback) hade varit kul att ha 4* skills, han gör fan rainbowflick IRL och skit

Hazard förtjänar också 5*

Calos Eduardo tror jag kommer bli 4*skills, tror han är det på H2h nu iallafall
Citera
2013-06-14, 01:26
Medlem
tomatpojkens avatar
Citat:
Sturridge borde vara 4 och Coutinho 5 , känns som Ibra kan tappa till 4 :/
Citera
2013-06-14, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Cuadrado får, Lamela tappar till 4, Ibra är lite svår, kan tappa till 4, Lucas imo förtjänar 5, iaf de 5-6 matcherna jag såg han i PSG, Menez kan få 5, han utmanar fan alltid men gör inte jätteavancerade finter. Det är väl det jag kommer på nu, kollar ej brasilianska ligan och där finns ju typ 80 av alla mer 5*

Citat:
Ursprungligen postat av tomatpojken
Sturridge borde vara 4 och Coutinho 5 , känns som Ibra kan tappa till 4 :/

Om Ibra tappar ska CR7 också tappa tycker jag, längesen jag såg honom göra en 5*skillmove IRL. Tycker båda borde få behålla sina skills dock.

Håller med om Coutinho & Lucas, båda borde få 5skillz

Det kommer nog ändras mycket till FUT14
Citera
2013-06-15, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Om Ibra tappar ska CR7 också tappa tycker jag, längesen jag såg honom göra en 5*skillmove IRL. Tycker båda borde få behålla sina skills dock.

Håller med om Coutinho & Lucas, båda borde få 5skillz

Det kommer nog ändras mycket till FUT14
Tycker inte att CRon ska ha 5*. Nu är han mer en snabb, stark och målglad ytter och ingen finlirare kyssa gräset alá Neymar
Citera
2013-06-15, 16:07
Medlem
Tjena grabbar, någon som har koll på detta: Om man köper FIFA 14 till PS3 och börjar lira Ultimate Team på PS3:an men sen köper PS4 och köper FIFA 14 till det. Kommer man då kunna använda det lag man använt på PS3? Hade varit sjukt störigt om det inte är så eftersom FIFA 14 kommer innan PS4:an släpps ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in