2013-06-02, 23:01
Medlem
Robinthebeasts avatar
turkiska ligan kommer nog http://www.fifagamenews.com/turkish-league-included-in-fifa-14/

hoppas ukrainska ligan också kommer.
Citera
2013-06-03, 00:03
Medlem
tomatpojkens avatar
Hade vart trevligt med Workrate kort
Citera
2013-06-03, 00:11
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Till nästa FUT vill jag att antal vunna troféer ska synas runt emblemet. Har man exempelvis vunnit guldcupen 5 gånger så ska man få en stjärna runt sitt märke. Det samma gäller andra cuper och ligatitlar. Detta kan motivera en när man redan vunnit allt, eftersom man vill flasha sitt troféeskåp och inge respekt hos motståndaren.

Sen vill jag lägga till ta-av-sig tröjan-målgesten (som givetvis resulterar i gult kort).
Citera
2013-06-03, 00:35
Medlem
Osborns avatar
Kopierar ett gammalt inlägg men detta vill jag ha till ut14

-Se till så att domaren inte blockerar var nionde passning
-Se över fördelsreglen, alldeles för ofta kan du gå på avslut/slå en avgörande passning för o sedan få frispark.
-Varning/utvisning på målvakten.
-Skador ska kunna förekomma i UT online, dock inte till överdrift.
-Våga ge ut fler 5* till spelare, känns lite snålt i denna upplagan.
-Snabbmatcher i ut.

Finns säkert mycket mer men i dagsläget är det allt jag har.
Citera
2013-06-03, 18:27
Medlem
Med tanke på hur EA brukar göra spel så är jag inte förvånad att de inte har fixat detta, men snälla...
Fixa satt superbra lag inte möter en när man just börjat spela skiten... orättvist som fan!
Citera
2013-06-03, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floyd.Lemonpould
Till nästa FUT vill jag att antal vunna troféer ska synas runt emblemet. Har man exempelvis vunnit guldcupen 5 gånger så ska man få en stjärna runt sitt märke. Det samma gäller andra cuper och ligatitlar. Detta kan motivera en när man redan vunnit allt, eftersom man vill flasha sitt troféeskåp och inge respekt hos motståndaren.

Sen vill jag lägga till ta-av-sig tröjan-målgesten (som givetvis resulterar i gult kort).
Riktigt bra idé! Gillar den skarpt
Citera
2013-06-05, 16:00
Medlem
Jakob052s avatar
Hur blir det om man kör på xbox360 i början sen köper det till xbox one måste man börja om då?
Citera
2013-06-05, 18:10
Medlem
När släpps detta? November?
Citera
2013-06-05, 19:44
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontelover
När släpps detta? November?
Fifa har väl alltid släppts runt September eller? Kanske bara jag som har fel
Citera
2013-06-05, 19:55
Medlem
SalvatoreTurtles avatar
Jag har sedan FIFA 11 velat att man ska kunna få välja nummer till sina spelare själv, för det är ju inte så roligt när typ ronaldinho får ett sånt oflashigt nummer som 2 Skulle också vilja se att det blev lite bättre sökningsgrejer vid AH. Jag kommer inte ihåg exakt vilka grejer vid AH men vet iallafall att saker skulle kunna förbättras där
Citera
2013-06-10, 22:45
Bannlyst
Till er som inte kollade på E3 så kan jag berätta att ni missade inte särsilt mycket.En kort sammanfattning av mig då.

Man fick först se messi,xavi,pique och Fabregas prata om hur dom gillade att hålla bollen i barcelona. Sen fick man höra att publiken inte kommer se helt fördjävliga ut iår iallafall, vilket är ett plus. Sen pratade dom om hur dom har gjort spelarna smartare och kan göra mera presisa beslut osv. Sen berättade dom om hur ens rörlighet kommer bli bättre och skotten likaså. Det var i prinsip allt då
Citera
2013-06-10, 22:52
Medlem
Ni kan ju lägga ner allt med vad förbättringar heter, alla som känner EA vet att det blir en viss layoutskillnad, någon trött uppdatering med socials eller så (facebook,twitter osv). Alltså noll nytt inom spelkänslan statistiken eller upplägget. från 11 till 13 har knappt något alls hänt spelmässigt eller informationsmässigt inom FUT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in