Till nästa FUT, när motståndarna kastar långbollar bakom backlinjen...backarna ska följa med motståndares snabba anfallare istället för att stå kvar som en kuk och kolla på bollen. Alla idioter har lärt sig att skicka högbollar bakom backlinjen för dom vet att backarna står och sover och när du försöker springa ikapp Rooney med Piqué eller Ramos...omöjligt.
Jag har kastat kontrollen så många gånger pga detta "bugg".
En annan: domarna är helt jävla dumma huvud ibland, står i mellan när man ska passa, varnar aldrig målvakter och sist men inte mist får man aldrig fördel vid frisparkar....eller jo du får om du passar korta pass men om du skickar bollen från backlinjen mot dina anfallare det dröjer några sekunder extra då blåser idiot till domare för frispark.
Sista önskan: när domaren blåser av matchen som du har vunnit med 15-0 ska du få vinsten när du stänger av boxen. Häromdagen vann jag en match (sista matchen för säsongen med 3-1) idioten jag spelade mot ville inte trycka på A dvs avsluta matchen utan alla spelarna gick runt och skaka hand o shit, domaren har lämnat planen då tänkte jag...aja stänger av boxen för jag hade viktigt ärende. Klart som fan att jag torskade den matchen med 3-0!!
Hur i helvete kan man torska en match eller räkna en match som walk over när domaren har redan blåst av matchen!!