Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Inte alls för jag kan tänka längre än min näsa.
Tack för ett uttömmande svar. Du har gett upp att försöka övertyga någon nu, märker jag. Tjafsar mest för att du tror dig rädda ansiktet om du bara svarar på allt, och inte ger dig.
Jaja, du tycks i vart fall vara den sista som fortfarande klamrar dig fast vid att OECD:s rapport skulle skriva att invandring genererar vinst.
Ett typexempel på vad professor Klettberg skrivit. Att mäniskor klamrar sig fast vid det de hörde först. Har de väl tagit det till sig som sanning, så krävs det väldigt mycket mer i motsatt riktning för att de ska släppa sin första övertygelse.
Men bara en småkorkad.egocentrisk blatte är såååå jävla trögskalliga att han fortfarande hänger kvar vid att OECD skulle visat lönsam invandring. Det var gårdagen.
PK-vänstern har återgått till att invandring är human och att vi ska vara generösa. Vi andra diskuterar hur mycket större nettoförlusten skulle bli ifall OECD räknade alla kostnader. Och utgick från dagens somalier, inte finländare på 60-talet. Några diskuterar hur DN kunde med att ljuga så fräckt, och hur förnedrade de blev när saken avslöjades.
Men BARA du argumenterar fortfarande som om DN:s artikel vore sann. Inte ens den självhatande PK-eliten har gjort det sedan igår. Det är för att du är lite efter. Sinnesslö, helt enkelt.
Kryp nu ner mellan mamma och pappa (som också är morbror och faster). Spela lite banjo, och försök somna så du orkar upp och kan följa med pappa och skjuta råttor på soptippen imorgon.