Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-06-14, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
För att sverigedemokraten jag citerade drar upp asiater hela tiden som om de vore bra invandrare. Jag ville då spela på hans villkor och föreslår att SD sparkar ut destruktiva MENA-invandrare och välkomnar arbetskraft från Asien istället. Men detta gör man ju inte så därför finns det inget mening att rösta på SD ens om man gillar asiater. SD vill helt enkelt behålla alla MENA-invandrare istället. Jag ville helt enkelt se hur han resonerade.

OK, jag är med.
Citera
2013-06-14, 20:33
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Det säger att SvP har väldigt högt i tak, och jag tror inte de klagar så länge man lockar röster till partiet. Min poäng var att jag fortfarande väljer SvP framför SD även om jag inte är lika extrem eller sympatiserar med SvP fullt ut, och jag kan tro att det är många med mig. SvP får flest rätt helt enkelt och då får jag kompromissa med det jag tycker mindre om med deras politik.

Jag har själv åsikter som kan överensstämma med allt från kommunister till fascister beroende på fråga men jag håller inte med något parti i allt.
Jag hoppas att SD ökar ordentligt i valet 2014. Det är verkligen på tiden att ett invandringskritiskt parti har kommit in i riksdagen. Fast deras uteslutningshysteri, förnekandet av etniska svenskars existens och rätt till Sverige och att "alla kan bli svenskar" och en del andra saker på deras väg mot de "etablerade" partierna och "rumsrenhet" gör att jag inte kommer att rösta på dem igen nästa val.
Citera
2013-06-14, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Jag funderar på vad det säger om SvP att de inte bara försvaras av uniformsfetischister som ger sociopatvibbar, utan även av manga-avatarer som har ganska bra comeback på de flesta argument. Jag antar att det är vad som kan hända när nätet knyter samman hårdkokta aktivister och nätnördar till en och samma rörelse.

Det beror som sagt på att SvP har högt i tak och utesluter inte medlemmar för att det läser fel böcker.
SvP välkomnar alla svenska nationalister, sen har vi ibland olika intressen och kunskaper men vi ställer oss alla bakom den simpla devisen att Sverige är och skall förbli svenskarnas land.
Citera
2013-06-14, 20:44
Bannlyst
Vad är tanken att man ska göra med förrädarna, dvs. de som hämtat hit alla främlingar, den dagen vi får nationellt styre?
Citera
2013-06-14, 20:56
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikAntonsson
Låter mig gissa, du var även en av dem som kläckte ur dig precis samma experuttalande inför valet 2008 om SD?

Vilket val 2008 menar du?
Citera
2013-06-14, 20:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosh
Vad är tanken att man ska göra med förrädarna, dvs. de som hämtat hit alla främlingar, den dagen vi får nationellt styre?
Följa med thai-horan till Thailand eller bryta upp med rasfrämlingen. Enkelt.
Citera
2013-06-14, 21:02
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Följa med thai-horan till Thailand eller bryta upp med rasfrämlingen. Enkelt.
Tror han syftade på folkförrädarna som hämtat hit dem på politisk väg, men jag kan ha misstolkat.
Citera
2013-06-14, 21:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Tror han syftade på folkförrädarna som hämtat hit dem på politisk väg, men jag kan ha misstolkat.
Ja så är det nog, judarna, de måste ut såklart.
Kanske han menade Göran Persson, Reinfeldt mf.l, det är en intressant fråga också.... egentligen borde dom ut också fastän de är svenskar. Förräderi ska ses väldigt allvarligt på.
Citera
2013-06-14, 21:13
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Kanske han menade Göran Persson, Reinfeldt mf.l, det är en intressant fråga också.... egentligen borde dom ut också fastän de är svenskar. Förräderi ska ses väldigt allvarligt på.
Judar är ju egentligen inga förrädare då de inte tillhör vårt folk, så nog syftade han på svenska politiker. Men frågan är intressant. På det ena eller andra sättet så bör de betala tillbaka till samhället för alla brott de begått mot folket.
Citera
2013-06-14, 21:14
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Ut , ut ska de, alla rasfrämlingar, judar och oliktänkande

Vi borde hitta en plats vi kan skicka dem alla till... Madagaskar! ?
Nej jävulen, det går ju inte, det blir för dyrt.

Hur ska vi då bli av med dem? Någon som har ett förslag? Någon som har en Final Lösning?
Citera
2013-06-14, 21:17
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ut , ut ska de, alla rasfrämlingar, judar och oliktänkande

Vi borde hitta en plats vi kan skicka dem alla till... Madagaskar! ?
Nej jävulen, det går ju inte, det blir för dyrt.

Hur ska vi då bli av med dem? Någon som har ett förslag? Någon som har en Final Lösning?
Jag har faktiskt tänkt i de banorna själv. Man borde ju kunna hitta någon eller några större landytor dit alla länder kan skicka alla oönskade främlingar, så kan de och alla andra som vill ha multikulti bygga upp sitt nya paradis där..
Citera
2013-06-14, 21:21
Medlem
Citat:

De ska inte "ut", de skall naturligtvis avrättas för sitt svek mot Sverige, svenskarna och det svenska arvet.

Nu kommer det inte att gå till på ett fredligt vis överhuvudtaget, tror jag, jag är övertygad om att stora delar av Europa kommer bryta samman i inbördeskrig så småningom. Jag är också orolig för hur Israel kommer att agera ifall Europa bryter sig loss från deras tentakler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in