Citat:
En stor del av svenskarna resonerar visst i ras, även om de inte alltid säger just ras. De allra flesta svenskar kan, intuitivt, förstå vad en svensk är, och vad det svenska folket är. Det handlar om blod, kultur och språk. Att inte alla kan redogöra för det i någon doktorsavhandling betyder inte att de inte förstår vad det handlar om.
Har de slutat bli kallade för rasister? Varför är det önskvärt att de som uppenbarligen hatar svenskar ska tycka om de partier som förespråkar vår rätt att existera?
Att de kan vara välkomna i vårt land är en helt annan sak än att säga att de är svenskar och tillhör vårt folk. Det du skriver har inget med verkligheten att göra. Blir jag kines om jag uppfyller de krav du ställer upp i Kina?
Nej. Vilken anti-intellektuellt dravel. Det är naturligtvis inte så att kineser, japaner och koreaner som "sköter sig" blir svenskar mer än om de inte "sköter sig". Förnekar du DNA och evolutionen? Förnekar du att man kan skilja mellan svenskar och kineser biologisk? Om det kom hit 1000 000 000 kineser som "sköter sig", blir de svenskar då?
Hur många tror du tror på "öppen svenskhet" och förnekar DNA och evolutionen? Det är bara rasblandare och negerimportörer som gör det.
Har de slutat bli kallade för rasister? Varför är det önskvärt att de som uppenbarligen hatar svenskar ska tycka om de partier som förespråkar vår rätt att existera?
Att de kan vara välkomna i vårt land är en helt annan sak än att säga att de är svenskar och tillhör vårt folk. Det du skriver har inget med verkligheten att göra. Blir jag kines om jag uppfyller de krav du ställer upp i Kina?
Nej. Vilken anti-intellektuellt dravel. Det är naturligtvis inte så att kineser, japaner och koreaner som "sköter sig" blir svenskar mer än om de inte "sköter sig". Förnekar du DNA och evolutionen? Förnekar du att man kan skilja mellan svenskar och kineser biologisk? Om det kom hit 1000 000 000 kineser som "sköter sig", blir de svenskar då?
Hur många tror du tror på "öppen svenskhet" och förnekar DNA och evolutionen? Det är bara rasblandare och negerimportörer som gör det.
Halmgubbe-argumentation
Att argumentera mot åsikter som jag aldrig gjort uttryck för....Nej, du blir inte kines om du flyttar till Kina. Nej, en arab blir inte svensk om han flyttar till Sverige. Ingen har påstått det. Nej, jag förnekar inte DNA och evolutionen. Suck.
Det komiska är att Åkesson (som ni ju hatar som en "folkförrädare och som en som aktivt arbetar för att utplåna svenskheten") har tagit upp det exemplet just i riksdagens talarstol:
"Blir jag en japan om jag åker tunnelbana i Tokyo". - det sa han till de verkliga folkförädarna.
Starkt och bra uttalande, i en talarstol som ni SvP'are bara kan drömma om att få se på TV.