2013-06-14, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jamenduja
För att formulera mig så att du förstår mig och slipper svara på någon fråga som jag inte har ställt (halmgubbe?), varför lägger du tid och energi på personer du inte gillar? När du kan lägga den tiden och energin på personer som du gillar?

Därför att dom vill gör mig illa eller utnyttja mig, och jag ger igen?
Citera
2013-06-14, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Poors
Jag tror inte det är snälla killar du pratar om nu. Du måste ha blandat ihop de med alla players som vill utnyttja dig. Du kastar skit åt fel håll!

Jag pratar om "SNÄLLA" killar, de som profilerar sig här som vill vara players men vågar inte och undrar varför alla tjejer gillar badboys när det inte kunde vara längre ifrån sanningen.

Förstå att det finns snälla killar, dessa kan vara rättframma och populära. Det är inget krav att vara blyg bara för att man är snäll, jag pratar om de här och irl som säger sig vara "snälla" men egentligen är manipulerande osäkra badboys.
Citera
2013-06-14, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Night-Train
Vad är det för konstiga människor du umgås med? Gillar du verkligen att umgås med människor du ogillar för att de köper din tid? Och prata med dom om märkliga saker? Mår du verkligen bra av det på riktigt? Låter som om ni har en fin symbios tillsammans.

För övrigt är de såklart inte "snälla". De är osäkra wannabe-players.

HERRE
JÄVLA
GUD

Det finns cirka 11 pers i tråden som har förstått att jag menar vad du kallar wannabe-players redan, tänk om du kanske tar och läser en tråd och inser att det är vad jag har menat hela jävla tiden.

HELVETE

Är det så jävla svårt att fatta varför jag skriver "Snälla" killar och snälla killar?

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towarti

På vilket sätt vill de göra dig illa? Genom att ha sex med dig?
Citera
Medlem
jamendujas avatar
Citat:
Men du märker väl ganska snabbt vilka som gör dig illa? Varför inte bara bryta all kontakt med dem istället? Jag tror inte ditt beteende är hälsosamt för dig.
Citera
2013-06-14, 20:39
Bannlyst
Citat:
Men du märker väl ganska snabbt vilka som gör dig illa? Varför inte bara bryta all kontakt med dem istället? Jag tror inte ditt beteende är hälsosamt för dig.

Därför att det ger mig ett nöje att göra falska människor illa, titta aldrig igen på en superhjätefilm om du inte förstå konceptet att agera själv.
Citera
2013-06-14, 20:40
Medlem
jamendujas avatar
Citat:
Därför att det ger mig ett nöje att göra falska människor illa, titta aldrig igen på en superhjätefilm om du inte förstå konceptet att agera själv.
Så du är en hjälte?
Citera
2013-06-14, 20:40
Bannlyst
Citat:
Så du är en hjälte?

Nej, jag ger igen på de som försöker skada mig. Jag ser inte det som ett problem, detta är inte direkt vänskaper för ett helt liv eller ens ett år. Dock återkommer alltid dessa jävla killar, nya ansikten samma agendor.
Citera
2013-06-14, 20:46
Medlem
Night-Trains avatar
Citat:
HERRE
JÄVLA
GUD

Det finns cirka 11 pers i tråden som har förstått att jag menar vad du kallar wannabe-players redan, tänk om du kanske tar och läser en tråd och inser att det är vad jag har menat hela jävla tiden.

HELVETE

Är det så jävla svårt att fatta varför jag skriver "Snälla" killar och snälla killar?

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vadå? Jag ser ingen som har skrivit "wannabe-players".
Citera
2013-06-14, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Night-Train
Vadå? Jag ser ingen som har skrivit "wannabe-players".

Visste du att olika namn kan betyda samma sak eller ha samma innerbörd?

Human och Människa är samma sak, bara som ett exempel. Bara för att du inte förstår att "snälla" killar betyder exakt samma sak som "wannabe-players" så är det inte så att det inte gör det.

Du får helt enkelt läsa tydligare.
Citera
2013-06-14, 20:53
Medlem
Night-Trains avatar
Citat:
Visste du att olika namn kan betyda samma sak eller ha samma innerbörd?

Human och Människa är samma sak, bara som ett exempel. Bara för att du inte förstår att "snälla" killar betyder exakt samma sak som "wannabe-players" så är det inte så att det inte gör det.

Du får helt enkelt läsa tydligare.

Skulle testa om du kunde flippa ur mer. Självklart fattar jag det.

Poängterade att de inte är snälla killar för att belysa att du gör fel. Jag vet att andra har gjort det redan, men det tål tydligen att upprepas.

Istället för att bli en hysterisk kärring kan du svara på mina andra frågor som verkligen var det som utgjorde mitt inlägg.
Citera
2013-06-14, 20:53
Medlem
jamendujas avatar
Citat:
Nej, jag ger igen på de som försöker skada mig. Jag ser inte det som ett problem, detta är inte direkt vänskaper för ett helt liv eller ens ett år. Dock återkommer alltid dessa jävla killar, nya ansikten samma agendor.
Ja, du mår säkert jättebra av det. Fortsätt så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in