Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Radio Framåt har inte "brutit" med SvP, samtliga i trion är fortfarande medlemmar och en av dem sitter fortfarande i styrelsen.
Ok, då missade jag helt omformuleringen. Vilket känns bra, Svp är definitivt bra på radio och tidning.
men varför namnbytet på radion? Och blir det en ny redaktion?