Svara
  • 1
  • 2
2013-05-01, 23:44
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifeissuffer
Alltså jag har aldrig smakat nåt vidrigare än GBL, det är fan det värsta jag vart med om. Är nära att spy när jag tar det. Inte så lätt att klunka en stor överdos då Löste problemet genom att köpa gelatinkapslar från nån kosttillskottsbutik eller om det var gymgrossisten eller vad det var. Dom rymmer typ 0.8 ml. Tar en stund att hälla upp om man ska ta en riktigt stor överdos. Men himla smidigt, ett bra tips till den som gillar att ta GBL!

Förra veckan satt jag o spela diablo 3 till sent på natten. Hade sketsvårt att somna då så då passade gbl väldigt bra för att söva ner mig. Drömmer så skönt på gbl. Vad vil du mer veta om GBL ruset? Jag har i princip bara varit vaken under ett sånt rus en gång, tyckte inte det var något särskilt. Sen dess har jag använt de för att sova. Samt att det är skönt att veta att man kan ta till det om man ska dö.

Som sagt, jag provar lamotrigin nu, plus att jag fortfarande hoppas på att depressionen ska ge med sig. Den förra var 2 år lång. Sen blev jag euforisk i 6 månader. Och sen gick allt åt skogen igen.

En annan tanke jag fick var att man om man ska ta livet av sig kan ta typ en stor överdos gbl, typ 10 ml. Blir ju 10 kapslar typ då. Sen när man är påväg att somna så kan man ju bara tejpa fast en plastpåse på huvudet och vänta på att man somnar in, lugnt och skönt. För egentligen sover man väll inte på GBL, utan det är nån lätt mini-koma va? Då borde man väll inte vakna när man dör?

Ja, det är koma du hamnar i. Annars kan du ju cocktaila skiten ur det; alkohol eller opioider. Eller söka hjälp för din depression.
Citera
2013-06-13, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Ja, det är koma du hamnar i. Annars kan du ju cocktaila skiten ur det; alkohol eller opioider. Eller söka hjälp för din depression.

Okej. Jag har typ inte använt de mer än 1 gång senaste månaden. Söker redan hjälp. Går till psykolog och läkare. Har mediciner som bara hjälper mot ångesten. Vad jag förstår det som är det nåt system i hjärnan som är helt jävla uppfuckat. Troligtvis beror det på all stress jag utsatt mig för innan jag blev sjukskriven. Medicinen ser till att blockera dessa receptorer som fuckat upp. Så har jag förstått det.

Pratade med en kille på praktiken, en äldre man, och han gick in i väggen på 90-talet. För honom tog de ca 10 år att återhämta sig någorlunda från utbrändheten. Är inte säker på att jag är utbränd men kanske...

Så egentligen tror och hoppas jag väll på att det löser sig. Bör jag hälla ut gbl:et? Nu har jag ställt ut skiten i garaget bland alla bil-tillbehör och bilschampo. Tog bort etiketten också. Alltså missförstå mig inte. Jag tror att det blir bra igen, det måste jag tro. Men om det nu är så att det är helt kört och att jag om 10 år fortfarande inte är nåt bättre, så vill jag ju ändå ha möjligheten att avsluta livet.
Citera
2013-06-14, 15:34
Medlem
Ja, häll ut skiten. Ingenting blir bättre av att ha kvar det och du kommer inte att må bättre om du använder det i russyfte
Citera
2013-06-14, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebook
Ja, häll ut skiten. Ingenting blir bättre av att ha kvar det och du kommer inte att må bättre om du använder det i russyfte

Kan meddela att jag aldrig tagit de i russyfte. Jag har använt de för att sova nån enstaka gång. Enda orsaken till att jag har kvar det är för att ta livet av mig om jag inte mår bättre inom några år. Hoppas och tror att jag slipper använda det. Oavsett diagnosen som vi inte vet så borde ju nåt hända inom 5 år iaf. Och så länge är jag beredd att vänta. Inte ens kronisk depression är väll så långa?

Men jag nojar lite över att polisen helt utan anledning skulle göra husrannsakan. Har nästan 1 liter. Beställde inte så stor utan dom skicka fel. Vad är straffet egentligen? Men är det inte bra att spara de ifall jag aldrig blir bättre.

Känns bra att ha makten över livet genom att spara det.
Citera
2013-06-14, 15:49
Medlem
Dessutom så fattar jag inte att folk tar det i russyfte eftersom jag inte känner nåt knappt. Och jag tog ändå 3 ml när jag inte kunde sova. Ingen risk för beroende alltså.

Har hört att andra mår bra av ruset men jag har inte kännt nåt. Eller hur brukar ruset arta sig?
Citera
2013-06-14, 17:23
Medlem
Kan det va min medicin olanzapin som gör att jag är resistent mot gbl, efedrin osv,

för den gör ju nåt med dopamin vad jag förstått
Citera
2013-07-04, 21:46
Medlem
Kan göra en rapportering.

Skulle köra en sån där inpackning på mitt färgade hår. Råkade färga av sig i handfatet. Provade allt. Vatten, aceton, bensin,. nagelborttagning.

Fick då tanken att: "fan just det, jag ställde ju flaskan med gbl bland rengöringsmedel i garaget". Sa till mamma att jag provar ett nytt rengöringsmedel mot klotter som vi har i garaget. Hade tagit av etiketten på flaskan så det står inget om att det heter gbl på. Hällde i lite gbl i en sån där grön-gul grej man har i köket. Började skrubba och skiten försvann på 2 sekunder. Fantastiskt medel alltså. Kommer aldrig slänga det, eller nåt ^^. Vem vet när man får nytta av det liksom

Fick vara väldigt noga med att torka upp allt och torka med vatten. För när jag försökte ta bort en fläck på en tröja en gång så missade jag det och vår svarta stol fick en centimeterstor rund träfärgad fläck nån timme senare. Så starkt är de iaf.
Citera
2013-07-04, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifeissuffer
Kan göra en rapportering.

Skulle köra en sån där inpackning på mitt färgade hår. Råkade färga av sig i handfatet. Provade allt. Vatten, aceton, bensin,. nagelborttagning.

Fick då tanken att: "fan just det, jag ställde ju flaskan med gbl bland rengöringsmedel i garaget". Sa till mamma att jag provar ett nytt rengöringsmedel mot klotter som vi har i garaget. Hade tagit av etiketten på flaskan så det står inget om att det heter gbl på. Hällde i lite gbl i en sån där grön-gul grej man har i köket. Började skrubba och skiten försvann på 2 sekunder. Fantastiskt medel alltså. Kommer aldrig slänga det, eller nåt ^^. Vem vet när man får nytta av det liksom

Fick vara väldigt noga med att torka upp allt och torka med vatten. För när jag försökte ta bort en fläck på en tröja en gång så missade jag det och vår svarta stol fick en centimeterstor rund träfärgad fläck nån timme senare. Så starkt är de iaf.

Du beskriver dessa fenomen väldigt sakligt och bra, vill gärna veta mera!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in