Citat:
Ursprungligen postat av
WillyB0B
Hon som jag hade som psykolog frågade om om något som ledde mig att svara om något som jag (kanske) ångrat men ändå utvecklats inom. Jag kommer inte ihåg själva frågan men jag sade att jag hade blivit mindre arrogant med tiden, vilket jag själv uppfattade som ett ärligt och bra svar...
Hon kanske tolkade det som tvärtom när jag sa att jag blivit bättre att ta in vad andra säger, jag fick en femma och jag tycker att själva psykolog skiten är idiotisk... Kanske krysset på "Ja" på, är du rädd för någonting?" på verkade, ja jag är rädd för någonting, sitter fan på LiveLeak på kvällarna, klart man är för någonting då, missöden. Inte kommer det att påverka mig dock!

När jag gjorde kryssade jag i att jag inte är rädd för något (har ingen fobi, och känner ingen fruktan mot något). Blir ju självklart rädd ibland, men om man ser till hur ofta jag är rädd jämfört med hur ofta jag är rädd så är jag rädd högst 0.01% av tiden. Därför kryssade jag i att jag aldrig var rädd.
Psykologen brann av på mig med sin polska brytning och sa att jag ljög osv, men jag förklarade hur jag tänkte osv och försökte hålla mig lugn. I efterhand måste jag ha låtit ganska arrogant, men jag har inte varit med om något som varit extremt jobbigt/har ingen extrem rädsla/är inte ofta nervös så jag fick en 5a.
Håller med om att ett godkänd/inte godkänd på psykologen hade varit bättre än poäng, med tanke på att även dom påverkas av första intryck osv.