Citat:
Ursprungligen postat av
towarti
Absolut inte, finns många fantastiska män. Det är bara dessa manipulativa killar som stör mig, nu kanske det är oetiskt att utnyttja dessa herrar dock hade de bara gått vidare till en annan tjej och låtsas vara deras vän för att sedan helt plötsligt vilja ligga en sen fredagnatt. Skulle gissa att det flesta våldtäkter sker av den här sortens killar, men nu kanske jag är ute på djupt vatten.
Även om våldtäkt handlar om att ta makt där man inte har den, och de "snälla" killarna verkar ju dagligen uppleva en sådan frustration.
Jo nu är du ute och simmar på djupt vatten. Dags att ta sig tillbaka till den grundare änden.
Men ja, de gör det ju i manipulativa syften (dock inte så framgångsrika, men uppsåtet är uppenbart). S.k "bad boys" är ju också manipulativa men på andra sätt och som med vissa kvinnor verkar vara mer framgångsrikt.
Det som kanske kan väcka lite sympati för det snälla killarna är väl att de gör som de gör av ren desperation.
Alltså, för mig känns det jävligt "främmande" och lite äckligt att gå runt och göra "snälla saker" för en tjej i hopp om att hon ska knulla med mig i utbyte. Ska jag knulla med en tjej så ska det ju vara för att jag av någon anledning gör hennes fitta våt, och inte som en del av någon jävla handelstransaktion (en grundorsak till varför jag aldrig skulle kunna tänka mig köpa sexuella tjänster av en prostituerad te.x).
Snäll mot folk kan jag vara ändå, men i de fall jag är det så har jag inga jävla baktankar om att få något i utbyte.
Men dessa "snälla killar" har så kass självbild, självförtroende och är så ratade att de till och med överväger att få sex genom såna patetiska metoder.
De borde rycka upp sig själva och sluta centrera sitt liv kring fitta på sättet de gör, men människor är ju rätt svaga överlag så det är inte förvånande att beteendet finns.