2013-06-14, 00:25
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Jag pratar om dessa som 2 sidor av samma mynt, där den ena är "självsäker" och kallas badboy och den andra är en likadant svin med ett annat tillvägagångssätt.

Sedan finns det myriader av olika sorters killar/män, de flesta har något bra att dela med sig antingen som partners eller vänner. Det stör mig att det "snälla" killarna här är exakt som badboys fast fega och sedan tror de att det verkligen är genuint snälla.

Jo det är väldigt störande helt klart, och vrickat hur de ena stunden betraktar sig som "snälla" (genuint snällt beteende förväntar sig ingenting i "utbyte" för den) samtidigt som de i nästa ilsket häver ur sig hur de anser att alla kvinnor är sliddjur, horor och ondskefulla bara för att de inte belönar deras "snällhet" med sex.

Att utnyttja dem som du hävdar att du gör är kanske lite oetiskt, men stolpskotten ifråga förtjänar definitivt all skit de får.

Det jag ville kolla var bara att du inte bara ser på män som antingen "bad boys" eller "snälla killar", för jag fick det intrycket till en början.
Senast redigerad av Coffe_K4n0n 2013-06-14 kl. 00:27.
Citera
2013-06-14, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Jo det är väldigt störande helt klart, och vrickat hur de ena stunden betraktar sig som "snälla" (genuint snällt beteende förväntar sig ingenting i "utbyte" för den) samtidigt som de i nästa ilsket häver ur sig hur de anser att alla kvinnor är sliddjur, horor och ondskefulla bara för att de inte belönar deras "snällhet" med sex.

Att utnyttja dem som du hävdar att du gör är kanske lite oetiskt, men stolpskotten ifråga förtjänar definitivt all skit de får.

Det jag ville kolla var bara att du inte bara ser på män som antingen "bad boys" eller "snälla killar", för jag fick det intrycket till en början.

Absolut inte, finns många fantastiska män. Det är bara dessa manipulativa killar som stör mig, nu kanske det är oetiskt att utnyttja dessa herrar dock hade de bara gått vidare till en annan tjej och låtsas vara deras vän för att sedan helt plötsligt vilja ligga en sen fredagnatt. Skulle gissa att det flesta våldtäkter sker av den här sortens killar, men nu kanske jag är ute på djupt vatten.

Även om våldtäkt handlar om att ta makt där man inte har den, och de "snälla" killarna verkar ju dagligen uppleva en sådan frustration.
Citera
2013-06-14, 00:41
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Absolut inte, finns många fantastiska män. Det är bara dessa manipulativa killar som stör mig, nu kanske det är oetiskt att utnyttja dessa herrar dock hade de bara gått vidare till en annan tjej och låtsas vara deras vän för att sedan helt plötsligt vilja ligga en sen fredagnatt. Skulle gissa att det flesta våldtäkter sker av den här sortens killar, men nu kanske jag är ute på djupt vatten.

Även om våldtäkt handlar om att ta makt där man inte har den, och de "snälla" killarna verkar ju dagligen uppleva en sådan frustration.

Bara för att du stör dig på en viss typ av killar betyder det inte att det finns ett diskussionsunderlag. Det är lika synd om dig som blir utsatt av dessa killar, som det är om killarna som beter sig så idiotiskt, men vad mer finns det att säga?
Citera
2013-06-14, 00:41
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Alla hatar män/ killar som smörar för att få ligga (speciellt om de heter Iglesias) och jag tycker TS gör rätt som använder töntar som sugar daddies. Jag hoppas bara att hon ibland låter dem få lukta på hennes använda trosor, vilka de kan få inslagna i ett litet paket, eller tillåter dem att smeka hennes ben när de skjutsar henne hem från stadens centrum. Om de får trycka sig mot hennes rumpa när de står vid bardisken inne på krogen så lär hon kunna kräma ut ännu mer från dem.
Citera
2013-06-14, 00:42
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:

Jo nu är du ute och simmar på djupt vatten. Dags att ta sig tillbaka till den grundare änden.

Men ja, de gör det ju i manipulativa syften (dock inte så framgångsrika, men uppsåtet är uppenbart). S.k "bad boys" är ju också manipulativa men på andra sätt och som med vissa kvinnor verkar vara mer framgångsrikt.

Det som kanske kan väcka lite sympati för det snälla killarna är väl att de gör som de gör av ren desperation.

Alltså, för mig känns det jävligt "främmande" och lite äckligt att gå runt och göra "snälla saker" för en tjej i hopp om att hon ska knulla med mig i utbyte. Ska jag knulla med en tjej så ska det ju vara för att jag av någon anledning gör hennes fitta våt, och inte som en del av någon jävla handelstransaktion (en grundorsak till varför jag aldrig skulle kunna tänka mig köpa sexuella tjänster av en prostituerad te.x).

Snäll mot folk kan jag vara ändå, men i de fall jag är det så har jag inga jävla baktankar om att få något i utbyte.

Men dessa "snälla killar" har så kass självbild, självförtroende och är så ratade att de till och med överväger att få sex genom såna patetiska metoder.

De borde rycka upp sig själva och sluta centrera sitt liv kring fitta på sättet de gör, men människor är ju rätt svaga överlag så det är inte förvånande att beteendet finns.
Citera
2013-06-14, 00:43
Bannlyst
Något jag inte förstått
Man får inte vara en badboy, och inte en "snäll falsk kille"
Vad får man då vara? Vad är den "riktiga mannen" för dig då?

Om man vill bjuda ut en tjej man tycker om så är man falsk och bara vill knulla, hur vet du det?
Hur påstår du dig ha kunskapen att kunna se igenom alla män.
Citera
2013-06-14, 00:49
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damanHJK
Något jag inte förstått

Om man vill bjuda ut en tjej man tycker om så är man falsk och bara vill knulla, hur vet du det?

Hon överdriver bara och förstorar upp det till patetiska proportioner. Normala killar är inte så insiktslösa som hon beskriver det.
Citera
2013-06-14, 00:50
Bannlyst
Citat:
Något jag inte förstått

Det finns mer än dessa två arketyper, det har jag skrivit otaliga gånger.
Citera
2013-06-14, 00:51
Medlem
Är du så fattig att du inte har råd att betala för dig själv alltså?
Citera
2013-06-14, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Är du så fattig att du inte har råd att betala för dig själv alltså?

Vad pratar du om egentligen, jag ser det som ett nöje att ta deras tid och pengar utan att någonsin ge något tillbaka. Det betyder inte att jag har ont om pengar, som jag har skrivit tidigare finns det riktiga killpolare jag utan tvekan kan bjuda på krogen.
Citera
2013-06-14, 00:53
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Något jag inte förstått

Tja, vad sägs om att vara en man som är sig själv? En som inte kompromissar med sin personlighet, beteende eller åsikter i syfte att uppnå sex hela tiden?

TS problem med dessa notoriska "nice guys" är ju för att hon uppenbarligen ser deras egentliga intentioner (de är bara "snälla" när de tror att det kan leda till att de får ligga = konstlat beteende).

Om jag tar mig själv som exempel så skulle jag inte ändra på mig själv det minsta för att få ligga mer. Jag är beredd att vara utan sex resten av livet om så krävs, huvudsaken är att jag är mig själv i allt jag gör.

OCH IRONISKT NOG så är det just detta som kvinnor verkar uppskatta. Ju mindre jag oroar mig för "utfallet" av mitt umgänge med kvinnor (dvs. oroar mig för om jag kommer kunna ha sex med dem eller ej) desto mer intresserade brukar de bli av mig, och även ge gensvar på om jag själv visar sexuellt intresse för dem.

En av många fördelar med att faktiskt hålla hårt på sin egen personlighet och inte kompromissa med den i syfte att desperat få som man vill i alla lägen.

TS (och andra skribenter av honkön) får väl rätta mig om de tycker att något verkar galet med det hela.
Citera
2013-06-14, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Tja, vad sägs om att vara en man som är sig själv? En som inte kompromissar med sin personlighet, beteende eller åsikter i syfte att uppnå sex hela tiden?

TS problem med dessa notoriska "nice guys" är ju för att hon uppenbarligen ser deras egentliga intentioner (de är bara "snälla" när de tror att det kan leda till att de får ligga = konstlat beteende).

Om jag tar mig själv som exempel så skulle jag inte ändra på mig själv det minsta för att få ligga mer. Jag är beredd att vara utan sex resten av livet om så krävs, huvudsaken är att jag är mig själv i allt jag gör.

OCH IRONISKT NOG så är det just detta som kvinnor verkar uppskatta. Ju mindre jag oroar mig för "utfallet" av mitt umgänge med kvinnor (dvs. oroar mig för om jag kommer kunna ha sex med dem eller ej) desto mer intresserade brukar de bli av mig, och även ge gensvar på om jag själv visar sexuellt intresse för dem.

En av många fördelar med att faktiskt hålla hårt på sin egen personlighet och inte kompromissa med den i syfte att desperat få som man vill i alla lägen.

TS (och andra skribenter av honkön) får väl rätta mig om de tycker att något verkar galet med det hela.

Ser ut som det skall, sedan skall man ju inte glömma att det är inte synonymt med att vara sig själv och vara ett svin. Tyvärr är ju många av de "snälla" killarna det i grunden och kan aldrig förstå skillnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in