Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Du har trott från början att KJ är oskyldig ? Hur kunde du från början vara så säker på det ? Hur förklarar du då att "Kibba" omedelbart blev huvudmisstänkt ? Polisen drog hans namn ur en hatt ? Har KJ skjutit någon i ansiktet i ett leksaksvapenkrig, eller är det något du hittar på ? Du menar att fel man sitter och att KJ inte har någonting att göra med det som hände VB ? Om det inte var KJ som utdelade det dödande sticket kan han väl haft andra uppgifter i detta ? Medverkat vid styckningen ? Vid transporten av kroppsdelar? Kanske var det KJ som kastade VB till vargarna, dvs tog henne till målområdet för Fallen Angel-spelen eller något annat "spel" på liknande tema ? Som jag skrev; det finns inte en chans på miljonen att KJ är herr "Snövit" i detta.
Nej varför skulle jag hitta på något dyligt? Finns bilder på facebook om det såatte AHH!
Men låt mig tro vad jag vill så låter jag dig tro vad du vill angående vem som skyldig & inte.
Seriöst alltså, alla har rätt till sina åsikter och jag har en stark känsla av att KJ inte är VB´s mördare..
Däremot tror jag någon hade något emot både KJ & VB och nu står dem båda som offer i detta elände.
Allt återstå att se, men serru låt folket tro vad dem vill.