Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Underbar tråd, måste vara den skönaste, galnaste på hela Flashback! Här är det alltså en handfull människor som tillhör Sveriges mest fanatiska nazister, och som på fullt allvar (

) tror att ett parti som lockar 600-700 röster i hela landet ska vara någon sorts "hot" mot SD.
Och dessutom drömmer om att komma in i riksdagen
Ni är medvetna om att storleken på hela SvP är ungefär 1/1000 av SD? Storleken på hela SvP är kanske 100 gånger mindre än SD's normala variation mellan två mätningar.
Eller: sedan i höstas har SD ökat med ca 1-2 SvP per dag.
Välkommen in i värmen, kan du inte bara erkänna att du trivs här?
Men det är väl ingen direkt som har menat att SD skulle vara hotat av SvP? Snarare så erkänner ju folk deras framgång även om man ofta tycker att partiet är förkastligt. Vi ska också komma ihåg att SD haft 25 år på sig att växa, SvP har haft 5 år..
Vi ser ju hur snabbt det har gått för SD när de väl kom in i riskdagen. Jag är övertygad om att det kommer gå mycket bättre för SvP när man börjar synas i opinionsundersökningar. Andra liknande partier ute i Europa har gjort kanonval på mycket kort tid så det finns inget som säger att SvP inte kan göra detsamma. SDs nya inriktning gynnar också SvP då medlemmar hoppar över, och ska vi tro att tiderna i landet kommer bli värre både demografiskt och ekonomiskt så lär det gynna partiet ännu mer.
Det är ju kul att du kan roa dig åt partiet men tro det eller ej så har man faktiskt alla möjligheter att växa

Måste kännas skönt att sitta på höga hästar nu när SD är inne i riksdagen och kasta skit ner på andra partier? Kan tänka mig att ni är väldigt frustrerade efter att alltid bli kallade för extrema rasister så ni nu tar chansen att ge igen på mindre partier istället.
Undra om du tycker det är lika roligt sen när SD rasar samman inifrån. Att man har folkligt stöd är ju en fördel men trenden kan lägga sig när som helst. Några stjärnpolitiker har ni heller inte att skryta med och vissa mandatstolar står tomma.. Skulle inte förvåna mig om era massuteslutningar slutar med att det bara är toppjudarna och svenskförnekarna kvar i slutändan. Era kupper och inre stridigheter bådar väl heller inte så gott för framtiden.
EDIT: Fast detta löser man väl försåts med judisk finansiering och marknadsföring.