Citat:
Ursprungligen postat av
towarti
Du missförstår, jag menar de som inte vågar bjuda ut en utan låtsas vara din vän och sedan börjar betala och göra saker för dig för att de förväntar sig sex. Det är väl inte så svårt att relatera till sådana, du har säkerligen träffat flera sådana som helt plötsligt vill ha sex med dig bland dina vänner.
Jaha, jag missförstod dig lite där!
Jag trodde du menade de som är genuint intresserade, inte sådana som hänger med dig i din vänskapskrets och intalar dig att ni är vänner för att sedan lägga in en stöt.
Sådana finns det också jag vet.
Dom håller jag med om att man kan utnyttja, sådant spel märker man rättså snart.
Men dom killar som är snälla och visar intresse genom att, ja du vet, de är lite sådär överdrivet försiktiga men försöker ändå bjuda ut dig på roliga saker- dessa menar jag att de borde kanske bli lite mer starka i sin personlighet - utan att gå in och försöka bli "vän" som i det fallet ovan.
Dehär killarna kanske bjuder ut dig en gång, tar du det så kan det visa sig vara en bra kille. Tar du det inte så ger de upp rätt så fort eller accepterar att bli din kompis men de kommer aldrig våga gå över kompis gränsen som de falska killarna som du pratar om haha.