Citat:
Ursprungligen postat av
Virtualreality
Håller med om att det är lönlöst att sitta och tolka statusuppdateringar... Tror inte nån skulle skriva om mordplaner eller utförda mord, inte ens i kryptiska ordalag.
Håller däremot inte med om att alltmer talar mot enbart KJ som gärningsman, trots att jag hela tiden trott så fram tills nu. Tycker att den senaste informationen antyder en stark misstanke om att någon mer är inblandad, i min värld mest sannolikt en som hjälpt till att försöka undanröja bevis. I min värld är det sannolikt att det isåfall är någon som står kJ mycket nära....
Vem var det som skrev att det var lillebror som hade fest? Vet man att det var så eller är det en gissning?
Vet ej vem som påstått det, men finns det ytterliggare gärningsmän så ökar risken för att någon av dessa 2 pratar med en bra bit över 90 % Är det två som är lika avtrubbade så grips väl den andra idioten vid nästa styckmord som sker i den här stan med liknande förlopp.
Tror bara på 1, och att det skett antingen via picknick på berget, eller på väg till partystugan för att spela tv spel och hon kanske gick hemåt så att vittnet sett henne.