2013-06-13, 17:17
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Därför att killar försöker köpa mig med att låtsas vara snälla, och jag synar dom och utnyttjar det faktumet?

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Precis! "Dont hate the player, hate the game" är ett passande citat i detta sammanhang. Du gör helt rätt som gör så. Lite fjantigt bara att du inte kunde göra det med ditt orginalkonto bara.

Ni framstår bara som rädda och fega och projicerar er egen hänsynslöshet.

De snälla killarna är ju inte falska - för då skulle de ju inte ge allt det där när det inte blir någon utdelning.

Man måste inte delta i ett Game, man kan vara på riktigt också, men det är du för trasig för lilla svampen. Synd bara att du inte står för din rädsla att släppa någon nära

Edit någon ovanför har redan genomskådat det hela.

Men häxan kommer inte ha geväret mot tinningen, utan hon kommer ta ut allt sitt hat och sin bitterhet mot andra människor
Senast redigerad av Gertrud1 2013-06-13 kl. 17:20.
Citera
2013-06-13, 17:18
Bannlyst
Varför tror alltid tjejer att vi killar bara har sex i åtanke? T.ex. om jag håller upp dörren på biblioteket åt en tjej så tror ni att jag gör det för att komma innanför trosorna? Eller när man snackar med någon brud på krogen så förutsätter ni att man vill ha sex.
Citera
2013-06-13, 17:19
Medlem
Bara i Sverige måste tjejer ha dåligt samvete för att dra fram lite feminina sidor.

Läs det här tusen gånger...

KILLAR ÄLSKAR ATT UPPVAKTA TJEJER! DET ÄR ROLIGT! NI ÄR VÄRDA ATT BLI UPPVAKTADE! (.. naja ... om ni sköter er )
Citera
2013-06-13, 17:26
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Varför tror alltid tjejer att vi killar bara har sex i åtanke? T.ex. om jag håller upp dörren på biblioteket åt en tjej så tror ni att jag gör det för att komma innanför trosorna? Eller när man snackar med någon brud på krogen så förutsätter ni att man vill ha sex.

Haha, du har helt klart en poäng. Har själv märkt av det där ibland. När det går upp för dom att man inte är ute efter det, så brukar man mötas av att dom blir rätt förvånade och ibland blir dom rentav arga eller åtminstone förnärmade.

Man kan faktiskt hålla upp en dörr, vara trevlig, föra ett samtal, ge en komplimang och bjuda på något gott att dricka, utan att för den sakens skull vara ute efter att ligga.
Senast redigerad av thefisk 2013-06-13 kl. 17:47.
Citera
2013-06-13, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Riktigt bra killar beter sig inte som parasiter för min närvaro, dom hör inte av sig 3-4 ggr om dagen och gör sitt bästa för att ställa in sig hela hela tiden.

Det där tror jag inte en sekund på. Snälla killar eller mesar som ni kallar dem skulle knappast våga ringa 3-4 gånger om dagen.
Citera
2013-06-13, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Haha, du har helt klart en poäng. Har själv märkt av det där ibland. När det går upp för dom att man inte är ute efter det, så brukar man mötas av att dom blir rätt förvånande och ibland blir dom rentav arga eller åtminstone förnärmade.

Man kan faktiskt hålla upp en dörr, vara trevlig, föra ett samtal, ge en komplimang och bjuda på något gott att dricka, utan att för den sakens skull vara ute efter att ligga.

Precis. De blir arga och anklagar en för att vara ett ytligt as som har för höga krav. Hur man än gör så är det fel

Tjejer påstår att vi killar bara tänker på fitta och knulla hela tiden, men hur kommer det sig då att tjejer hela tiden förutsätter att vi bara är ute efter deras kroppar? Det om något är ju att bara ha sex i skallen.

Allt är feminismens fel.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smashing665
Det där tror jag inte en sekund på. Snälla killar eller mesar som ni kallar dem skulle knappast våga ringa 3-4 gånger om dagen.

Vart skrev jag att dom ringer, det är hela tiden via Facebookchatten eller iaf merparten. Kanske via SMS eller KIK eller liknande, dessa fega grabbar skulle aldrig våga ringa.
Citera
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Haha, du har helt klart en poäng. Har själv märkt av det där ibland. När det går upp för dom att man inte är ute efter det, så brukar man mötas av att dom blir rätt förvånande och ibland blir dom rentav arga eller åtminstone förnärmade.

Ja, visst är det så. Tyvärr verkar majoriteten av kvinnorna lida av storhetsvansinne, som om man alltid vore ute på skattjakt efter deras mus. Tro det eller ej, artiga människor existerar. Det behöver inte alltid finnas en baktanke bakom allt man gör.
Citera
Medlem
Jodkulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splatterboy
Du är inte ett spår bättre än de är om du utnyttjar situationen. Jävla tjockis!
Onödigt att kalla honom "tjockis". Han har ju dåligt självförtroende som det är...
Citera
2013-06-13, 17:52
Medlem
som jag ser det finns det två möjligheter. denna tråden är falsk, lika så du TS.

eller så är du en person som ständigt behöver bekräftelse, och söker dig till snälla killar för att sedan se hur långt dom är villiga att jaga efter dig. sen ursäktar du dig med att dom på något vis skulle ha förtjänat det.

får man fråga TS hur hon/han själv ser på killar och människor i allmänhet?
Citera
2013-06-13, 17:53
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Jag förstår att du kan känna bitterhet, dock uppvisar du ju just den falskheten som jag pratar om. Här på internet är du en cool kille som vågar, du har inget snällt i dig. Du är feg och jag tycker du skall ändra dig om du vill ha en meningsfull relation.

Citat:
Ursprungligen postat av VlnteJoBaRokaHasch
Du låter precis som en person som bör dela ut råd om meningsfulla relationer.
Här kommer gubben i lådan!! som definitivt inte vet, vad innebär det att hava en meningsfull relation?.
Vad finner folk för motiv till att ha en nära relation?.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2013-06-13 kl. 17:58.
Citera
2013-06-13, 17:59
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Jag är 23 år gammal och ser väl ganska bra ut, vad jag vill ha sagt med detta är att "snälla" killar flockas runt mig. Jag får ideligen förslag om att gå ut och äta eller varför inte gå på bio, dessa killar har hela tiden massor med förslag bara för att få vara i min närhet. Efter en kortare tid som aktiv inom singelmarknaden var mönstret tydligt, "snälla" killar och såkallade badboys är samma sorts människa där den enda skillnaden är utseendet eller självsäkerheten.

Det finns förstås andra sorters killar, som alltid är att föredra men jag ansåg att dessa kryp till "snälla" killar som inte vågade stå för att de bara ville använda mig sexuellt precis som alla töntiga badboys behövde få betala lite för sin falskhet. Jag började låta dem göra mina hemtentor, betala för min mat på krogen eller varför inte hämta upp mig efter en vända på stan då jag inte ville betala för en taxi.

Varje gång sitter dessa små människor som tror att dem är snälla, för att de gör mig tjänster i hopp om utbyte av sex eller förhållande och gnäller om att de blir behandlade som luft. De tror att om dom bara ser bättre ut så kommer tjejerna flockas till dom trots deras usla och falska personlighet.

Från min synvinkel som tjej så är ni till för att användas, ni är "snälla" med falska intentioner och jag vet att de alla vill inget hellre än att knulla med mig så varför skulle jag respektera dessa fega kräk?

Jag har ett nytt konto för att jag vill inte att de killar på Flashback som jag använder såhär skall se vem jag är, jag tycker dock att det är viktigt att de få som har självinsikt förstår hur det är ifrån en tjejs sida. Ni är inte snälla, ni är falska.
Vad har du att erbjuda? Det enda du har är en fitta och två pattar. Det kommer bara vara såhär att du kan leva på och få uppmärksamhet för att du har en fitta och två pattar när du är så gammal som du, är om 5-10 år är det annorlunda.

Knulla och sex är det minsta problemet. Problemet är istället att man riskerar få en barn och kärring på halsen som vill att man ska gå till IKEA och köpa heminredning och plocka upp smutsiga strumpor från golvet, inte dricka mjölk direkt ur mjölkkartongen, komma överens med hennes svärföräldrar och kompisar m.m. m.m. Det är ett jävla problem. Knulla och sex är inget problem.
Senast redigerad av gavlip 2013-06-13 kl. 18:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in