2013-06-12, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Dwt finns ju skog 10mil bort också..

Precis, hur många kvadratkilometer skog som finns här är oväsentligt, inget hittades i de första 55 kvadratkilometrarna, tur att fyndet gjordes, annars finns det oändligt med skog runt om i kommunen. Tyvärr så är det nog så att polisen kan lösa århundradets värsta fall tack vare att slumpen hittade BO, eller halva BO.
Citera
2013-06-12, 22:34
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Vem är nu MN?

Mart@n Någ@t (i,o)
Citera
2013-06-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Såg det skrevs om droger för en stund sen, tänkte på Om nu KJ är GM kan han ha testat nån drog och av brist på erfarenhet och vana fått nån form av psykos? Finns en som jag undrar lite över och kollat och läst lite om. Den heter Ayahuasca och är nån form av psykadelisk drog som b.la gör att man får kontakt med andarna men man varnar också för side effects i form av dåliga trippar och kan leda till att man gör saker som är helt knas och kan ge ödesdigra konsekvenser.

Finns en anledning till varför jag undrar detta. Om det finns tillgängligt i Boden så kanske det inte är omöjligt att han testat eller ja vilken drog som helst såklart. Finns ju tyvärr överallt.
Intressant..läste någonstans på flashback om detta och då dök det namnet upp med Boden, eller kan det varit på en FB sida förknippat med ngn i Boden?

Edit: var säkert på den här tråden...börjar ha gått många varv nu, teorier, information och annat
Senast redigerad av hemlunda2000 2013-06-12 kl. 22:38.
Citera
2013-06-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Visst vet jag, men du la orden i munnen på mig.

Jag spinner vidare på MDPV.

Användare kan visa på tvångsmässiga, sexuella beteenden.

Det vore bra om vi kunde få in lite uppgifter angående KJ bruk av stimulantia tycker jag.

Vanföreställningar, djur som kryper under huden, kliande, öppna sår, bandagerade armar ...

Tvångsmässiga sexuella beteenden, humörväxlingar, irritation, ökad sexuell lust ...

Kan han ha tagit MDPV?

Har han diagnos från sjukhus har han stimulantia, räcker det?
Citera
2013-06-12, 22:37
Medlem
Jeremiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Men...vad tjänar den här diskussionen till, huruvida det är lätt eller svårt att lyfta in en torso i ett hus? Ingen har uppenbarligen gjort det, eller ens försökt.

Om GM är den som de flesta tror, skall man nog inte heller leta så förtvivlat efter rationella motiv för den ena eller andra åtgärden.

Om det är något som verkar genomtänkt och smart, talar det emot att det är han.

Det kan bero på att många funderar på orsaken till varför inte alla kroppsdelar låg på samma ställe.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger

Finns det inget mer så finns det inte, dock vore det intressant att veta hur mycket han brukade dricka och om han brukade narkotika, så länge vi inte vet tycker jag att narkotikabruk är en möjlig förklaring.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Men...vad tjänar den här diskussionen till, huruvida det är lätt eller svårt att lyfta in en torso i ett hus? Ingen har uppenbarligen gjort det, eller ens försökt.

Om GM är den som de flesta tror, skall man nog inte heller leta så förtvivlat efter rationella motiv för den ena eller andra åtgärden.

Om det är något som verkar genomtänkt och smart, talar det emot att det är han.

Nej, och därav som vi försöker beräkna om MTGM hade orkat göra det ifall han försökt, vilket jag tror vi nära på kunnat utesluta.

Alla frågor är bra, bara svaren kan vara dåliga, själv utnämner jag mig till chefsexpert på dumma och ologiska svar.
Citera
2013-06-12, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger

alltså, om han nu har ADHD, så har han typ concerta eller ritalin skulle jag tippa.
för någon som har ADHD, även om det är en stimulant, så funkar det inte så på en ADHDhjärna.
det fungerar lugnande. skulle däremot någon som inte har adhd ta det, så skulle dom ha skitroligt.
vet en som testade ecstasy eller amfetamin eller vad det nu var, alla hens polare klättrade på väggarna av det, hen lutade sig tillbaka i soffan och tog det lugnt.
Citera
2013-06-12, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
alltså, om han nu har ADHD, så har han typ concerta eller ritalin skulle jag tippa.
för någon som har ADHD, även om det är en stimulant, så funkar det inte så på en ADHDhjärna.
det fungerar lugnande. skulle däremot någon som inte har adhd ta det, så skulle dom ha skitroligt.
vet en som testade ecstasy eller amfetamin eller vad det nu var, alla hens polare klättrade på väggarna av det, hen lutade sig tillbaka i soffan och tog det lugnt.
Garanterat amfetamin, ecstasy blir inte en person med adhd lugn av
Citera
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Jovisst, men frågan är om det finns någon substans i dessa PM? - Jag skulle nog vilja se en detaljerad redogörelse för dessa besök i ödehuset för att över huvud börja reflektera över varför gm valt att lagra sitt knivdödade offer (helt eller styckat) i hela fjorton dagar, innan han kom på att transport skulle ske till ödehuset.

VB mördades i samband med soft air gun-spelen 11 maj. Tycker allt mer talar för detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Finns det inget mer så finns det inte, dock vore det intressant att veta hur mycket han brukade dricka och om han brukade narkotika, så länge vi inte vet tycker jag att narkotikabruk är en möjlig förklaring.

Från skolan ryktas det utav 2 källor jag har att han medicinerats pga diagnos, däremot misstänker dessa källor att han genom att ha fått eget boende och tyckt allt fungerat bra varit skäl till att sluta medicineringen eftersom det gick så bra, vilket dessa också skulle kunna tänka sig om just MT person.
Citera
2013-06-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
VB mördades i samband med soft air gun-spelen 11 maj. Tycker allt mer talar för detta.
Var skulle hon hållits gömd innan detta?
Om def finns fler GM så borde det vara lättare att läcka information
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in