[quote=kunskap1|43865845]
Citat:
Att inte frågesätta betyder att man följer blint det man tror på, så enkelt är det.
Och som den okunskapens efterföljare du är, så förstår du inte ens när var eller hur man med strikt disciplin helt enkelt har att lyda din riktigt befriade hönshjärna. money talks, hade du inte mutat dig fram skulle du behöva sätta dig och gå igenom grundskolan, sedan gymnasiet innan du fått öppna din jävla käft, du verkar ha absolut noll koll på vilken diskussion du ger dig in i, evolution och dna-forskning har föga med varandra att göra, det är mil efter mil mellan de två "tillämpningarna" : vetenskapsteori och reell forskning och i sin tur det tredje, tillämpning har miiiil av mil av steg emellan sig din fullständigt förvirrade apa.
Går du in och diskuterar evolutionsteorin, så lägger du ner insinuationer utefter din feta nos och visar att du ens förstått skillnaden mellan psykisk inbillning och absoluta kriterier vad gäller t.ex biologi, din jävla apa.
Gud är beviset på den obalans och inbillnig männskor måste ta till då gud är en jävla missbrukad snyftvarieabel som ger att de som går ner på knäna och ber, kan tänkas bli överdimensionerat felbehandlade, din satans ko, variabel finns på gudsspråket i sjuttioelf túsen variationer, din jävla fuskare, det är ju faktiskt du som är fuskaren här, INTE EN TEORI HAR DU LYCKATS LÄGGA UPP, VILKEN KAN SÄGAS BÄRA DEN S.K GUDSHYPIOTESEN, GUD--- ANVÄNDER MAN NÄR MAN TROR, INTE I VETENSKAP, DIN SATANS TOMHJÄRNA.
Citat:
Vad hade hänt om man valt bäcköring som mall istället för människans? Rent sannolikhetsmässigt skulle man få några match. Inte så konstigt när man flera miljarder långa baspar. Hur vill du tolka resultatet: att bäcköring har neandertalare DNA i sig?
Du ska nog hålla dig i att drilla sfi-barn.
Citat:
Ser att du blir upprörd. Det kan jag förstå när man håller sig fast vid en tro som man inte vill släppa och inte tillåter någon kritisera den. Det tycker jag är arrogans. Du får gärna kritisera min tro hur mycket du vill utan att jag skulle bli upprörd. Det kallar jag för ödmjukhet.
Du ser ingenting för du kan inte ens tolka vanligt språk.
Citat:
Påstår INTE att allt forskning är fusk, visst finns det forskning som stämmer. Menar bara att man inte ska exkludera evolutionsforskning från fusk.
Tvärtom, du har i sikte att höja trons värde och vill ha in det för att bromsa livsnödvändiga processer. Sedan tycker du att du "greppat evolutionsteorin" utifrån att ägna dig åt att sitta och surfa på smalspårade marginaler, dutti du var då, ja nu vet du ju nästan allt om livet va och vet preciiiis att "dom" har fel och du har elelr vill ha rätt... genom att ha greppat hela teorin, med guds hjälp