Citat:
Ursprungligen postat av
IngenEinstein
Jag förstår vad du menar ,men är så långsökt att planera allt detta under en natt ex
Nycklar m.m.
Hur sjutton skulle han veta att hann skulle få arbeta i fred, natt och dag.
Och..Utan att bli sedd
Tänk om VB,s Föräldrar gick man ur huse, då hade hela boden gått skallgång på en gång
Då skulle allt bli så mycket svårare för KJ Undanröja städa etc..
När började man leta på allvar ? Efter henne.Det vad väll runt den 7 vad ? Kan ha fel
Som i så mycket. Men lite rätt med vem vet
Inte lätt att städa bort sånt här.lite proffsigt att få bort alla spår såfall tycker jag.
Ja jag håller med i det mesta.
Men OM detta är planerat och infaller sedan en länge planerad plan/visst datum,det är då man får gå utanför ramarna och titta på alternativen.
##############################
Jag tycker också att det är fruktansvärt att dra in föräldrar,släktingar och inte minst kompisar till MTGM - flera oskyldiga människor drabbas givetvis.Har man sympatierna på den sidan så är nog denna tråd ingen kul läsning.
Viktigt att tänka på,VB/hennes familj kommer i första hand och detta avskyvärda brott skall utredas till punkt och pricka.Det VB:s familj genom lider är någonting helt annat det är jag övertygad om.
Alla kan flytta,VB:s mor kan inte flytta nånstans - det går inte att fly från detta för henne.