2013-06-12, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Nja, om 70 % av barnen är helsvenska, och kanske ytterligare 5 % av barnen är halvskandinaver, så kommer utlänningar knappast bilda majoritet inom en jättenära framtid. Även om det i sinom tid kommer att ske.

Jag sitter knappast på det exakta receptet på hur man skall gå till väga. Vi kan åtminstone börja med att se till så att svenska män knullar fler svenska kvinnor (och detta oftare), så att dessa klämmer ut fler ungar än vad de gör för tillfället.
I Malmö Sveriges tredje största stad är invandrarna redan i majoritet, somalierna och araberna förökar sig som råttor och svenskarna kommer definitivt inte att komma i närheten vad gäller födslar. På bara några år har det ökat betydligt och 20% skillnad till 50% är inte mycket att hinna ikapp på kort tid. Dom tänker ta över med antal det är deras simpla men mycket effektiva strategi som ger resultat. Muslimerna i Sverige är mycket engagerade för sin politik och mer organiserade än i Danmark och Norge, dessutom är många svenskar inbitna pk.
Senast redigerad av YingYang- 2013-06-12 kl. 00:22.
Citera
2013-06-12, 00:16
Medlem
SFC1977s avatar
Såg ett program på TV att spermieproduktionen har halverats sista 20-30 åren.
Visst man skylla en del på allt skit vi släpper ut och stoppar i oss men jag tror det kan finnas en större komplott bakom. Jag har en hel del bekanta som vill skaffa barn/fler barn utan någon större framgång.
Frågan är om det är regeringarna som ligger bakom detta då dom vill inte att folk ska ha fler än 2 barn?
Visst en del sitter och skrattar nu och tycker att jag är nojig. Men titta på den senaste händelsen dör USA kontrollerar internet. Man här väl misstänkt att dom har en viss övervakning men att den skulle vara så omfattande kom som en chock för mig. Om det nu är som jag misstänker så är det förmodligen vattnet man har spetsat för alla måste dricka vatten.
Citera
2013-06-12, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Såg ett program på TV att spermieproduktionen har halverats sista 20-30 åren.
Visst man skylla en del på allt skit vi släpper ut och stoppar i oss men jag tror det kan finnas en större komplott bakom. Jag har en hel del bekanta som vill skaffa barn/fler barn utan någon större framgång.
Frågan är om det är regeringarna som ligger bakom detta då dom vill inte att folk ska ha fler än 2 barn?
Visst en del sitter och skrattar nu och tycker att jag är nojig. Men titta på den senaste händelsen dör USA kontrollerar internet. Man här väl misstänkt att dom har en viss övervakning men att den skulle vara så omfattande kom som en chock för mig. Om det nu är som jag misstänker så är det förmodligen vattnet man har spetsat för alla måste dricka vatten.
Det finns svenskar som är helt väck vad gäller beundran för sionistiska USA och dom är bara till skada för Sverige. Givetvis även invandrare som beundrar USA är lika illa. Sverige skall vara neutralt, men media och nätet dräller av amerikansk-sionistisk skräpkultur.
Senast redigerad av YingYang- 2013-06-12 kl. 00:23.
Citera
2013-06-12, 00:24
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YingYang-
Det finns svenskar som är helt väck vad gäller beundran för sionistiska USA och dom är bara till skada för Sverige. Givetvis även invandrare som beundrar USA är lika illa. Sverige skall vara neutralt, men media och näter dräller av amerikansk-sionistisk skräpkultur.
Ja Sverige apar väl USA rätt mycket, snart bor man väl granne med en seriemördare!
Citera
2013-06-12, 00:27
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YingYang-
Det finns svenskar som är helt väck vad gäller beundran för sionistiska USA och dom är bara till skada för Sverige. Givetvis även invandrare som beundrar USA är lika illa. Sverige skall vara neutralt, men media och näter dräller av amerikansk-sionistisk skräpkultur.

This is not a love Song! Rammstein-Amerika

Men visst, här håller jag faktiskt SFC1977 i vad han/hon framför. Onaturligt framställd mat, en massa plaster och skit som omgärdar oss och som vi stoppar i kroppen kan visst ha konsekvenser. Det finns ju även problem med att folk skaffar barn alldeles för sent också, helt skall det ju vara runt 20-års åldern som kvinnan är som fertilast och inte i 30-års åldern.

Något jag fick fundera över var att morfar berättade för mig att allergier och liknande inte alls var lika vanligt som nu, det känns som man trycks in i ett onaturligt samhälle som man inte är menad för att leva i och det får givetvis konsekvenser. Så mycket är fel och inte blir det bättre om vi låter det vara så.
Citera
2013-06-12, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
This is not a love Song! Rammstein-Amerika

Men visst, här håller jag faktiskt SFC1977 i vad han/hon framför. Onaturligt framställd mat, en massa plaster och skit som omgärdar oss och som vi stoppar i kroppen kan visst ha konsekvenser. Det finns ju även problem med att folk skaffar barn alldeles för sent också, helt skall det ju vara runt 20-års åldern som kvinnan är som fertilast och inte i 30-års åldern.

Något jag fick fundera över var att morfar berättade för mig att allergier och liknande inte alls var lika vanligt som nu, det känns som man trycks in i ett onaturligt samhälle som man inte är menad för att leva i och det får givetvis konsekvenser. Så mycket är fel och inte blir det bättre om vi låter det vara så.

Just det sista du nämner beror nog till stor del på att vi lever så rent idag jämfört med för två generationer sedan. Våra kroppar och immunförsvar utsätts inte för samma påfrästningar som då och vi blir på så vis mer känsliga idag.

Egentligen tycker jag inte att det är en dålig grej med att skaffa få barn. Jag tycker att vi i framtiden bör hålla oss kring två barn per familj(eller ja, 2.1 barn) för att inte tära på vår jord så mycket, men i dagsläget måste svenskar föda fler barn för att inte bli allt för underlägsna blattarna demografiskt sett. Det är visserligen också viktigt att det är rätt svenskar som skaffar många barn. Vi vill ha smarta(och snygga ) människor, inte en massa halvkorkade svenskar som degenererar vårt folk. Smarta och produktiva svenskar föder för få barn och när de väl skaffar barn så gör de det för sent. Jag ser väldigt allvarligt på den demografiska situationen både etniskt sett om man tittar på vilka etniska grupper som kommer dominera gatubilden i framtidens Sverige, men också vår egen svenska befolkningssammansättning. Välfärden och den relativt höga levnadsstandarden har gjort det möjligt för vem som helst att skaffa många barn och barnbidrag och ytterligare ekonomiska incitament som lockar till högre barnafödande hade bara lockat de element i samhället som har det allra sämst, de som är fattigast, vilket oftast är de som är minst intelligenta.
Citera
2013-06-12, 01:04
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Just det sista du nämner beror nog till stor del på att vi lever så rent idag jämfört med för två generationer sedan. Våra kroppar och immunförsvar utsätts inte för samma påfrästningar som då och vi blir på så vis mer känsliga idag.
Intressant, mer smuts åt folket. Offentliga bad en gång i månaden, jag kan frivilligt ställa upp och övervaka så att kvinnorna blir ordentligt rena.

Citat:
Egentligen tycker jag inte att det är en dålig grej med att skaffa få barn. Jag tycker att vi i framtiden bör hålla oss kring två barn per familj(eller ja, 2.1 barn) för att inte tära på vår jord så mycket, men i dagsläget måste svenskar föda fler barn för att inte bli allt för underlägsna blattarna demografiskt sett. Det är visserligen också viktigt att det är rätt svenskar som skaffar många barn. Vi vill ha smarta(och snygga ) människor, inte en massa halvkorkade svenskar som degenererar vårt folk. Smarta och produktiva svenskar föder för få barn och när de väl skaffar barn så gör de det för sent. Jag ser väldigt allvarligt på den demografiska situationen både etniskt sett om man tittar på vilka etniska grupper som kommer dominera gatubilden i framtidens Sverige, men också vår egen svenska befolkningssammansättning. Välfärden och den relativt höga levnadsstandarden har gjort det möjligt för vem som helst att skaffa många barn och barnbidrag och ytterligare ekonomiska incitament som lockar till högre barnafödande hade bara lockat de element i samhället som har det allra sämst, de som är fattigast, vilket oftast är de som är minst intelligenta.

Fast nu är svenskarna ett rätt gott folk och du skulle kunna korsa en uteliggare med en hora och ändå med rätt stöd få ett väldigt dugligt och kanske vackert barn. Det handlar ju om rätt kombinationer också vad jag har förstått.

Utöver det tycker jag ingen skall egentligen lägga sig i hur många barn man skall ha, det går liksom en gräns för vad som känns naturligt utan några politiska eller sociala påtryckningar. Utöver det är det en utav alla fantastiska saker här i livet, att skapa liv, en avbild och korsning mellan sig själv och en annan individ och de känns svårt att begränsa detta för att delta i något världsmedvetande. Tror snarare att snart kommer ekosystemen i områden med väldigt mycket folk (Indien, Afrika) att kollapsa och vi får se massvält och sjukdomar eftersom det är så naturen behåller balansen.

Sedan finns det ju problem som utarmning utav åkrar, överfiskning m.m. och det är vad jag kan se enbart symptom på exakt samma problem som vi har och för att råda bot på det behövs en mental revolution, en revolution i själva tankesättet hos våra ledare att vi lever i naturen och vi kan inte leva utan den utan måste behandla den rätt (ej genom att kasta pengar på problemen som den kontrollerade oppositionen gör nu).
Citera
2013-06-12, 01:21
Medlem
problemet är inte bara i Sverige utan också i hela Europa

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

vita föder färre barn än andra raser. i Europa har man valt invandring som lösning på problemet snarare än bättre välfärd och mer ledighet så att fler kan skaffa barn.dvs vi har valt helt fel väg.många jobb kommer att skötas via robotar i framtiden. så att jag förstår inte varför befolkningen ska behöva öka. jorden är redan överbefolkad.
Citera
2013-06-12, 04:16
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111
problemet är inte bara i Sverige utan också i hela Europa

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

vita föder färre barn än andra raser. i Europa har man valt invandring som lösning på problemet snarare än bättre välfärd och mer ledighet så att fler kan skaffa barn.dvs vi har valt helt fel väg.många jobb kommer att skötas via robotar i framtiden. så att jag förstår inte varför befolkningen ska behöva öka. jorden är redan överbefolkad.
Problemet är att våra låga födelsetal inte är något problem. Politikerna har fått hjärnsläpp.
Citera
2013-06-12, 07:35
Medlem
Jag tror du underskattar.

Min egen slakt fick tillskott av en Belgare ar 1687 sa hela min norrbottniska slakt ar av utlandsk bakgrund sedan dess. En grov gissning fran min sida ar att runt 98% av sveriges befolkning ar av "utlandsk bakgrund". Troligen aven du (om du inte sitter I en lappkata med din laptop I vantan pa att kastrera ungrenarna).

Vad jag vill fa sagt ar att "utlandsk bakgrund" knappast ar ett hot for vare sig dig eller mig. Satsa pa att paverka dina politiker sa dom inser att alla (invandrare sa val som svenskar) skulle tjana pa att skiten halls ute och det som slapps in behandlas lika.
Citera
2013-06-12, 08:24
Medlem
Sockergullans avatar
Tjoho! Lite mer färg är ju bara bra.
Citera
2013-06-12, 08:58
Medlem
HeltSatansGalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockergullan
Tjoho! Lite mer färg är ju bara bra.

Färg? Om alla blandas så blir det bara mörkhyade svarthåriga brunögda människor kvar. Färg var det ja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in