• 1
  • 2
2013-06-12, 00:42
Medlem
Det hände idag! Första dagen på min semester dessutom.

Jag följde med en nära vän till mig som är en van nakenbadare. För mig var det dock första gången jag var på en nudiststrand.

När vi kom fram till stranden så tog vi av oss kläderna och la oss på var sin handduk. Det var lite blåsigt och kallt för min nakna kropp. Men jag blev snart van vid "kylan" och min nakenhet. Kändes lite skumt i början att visa hela paketet för alla förbipasserande.

När vi solat ett tag så gick vi ner till vattnet för ett litet dopp. Men på vägen dit mötte vi en gammal arbetskollega till mig. Kändes plötsligt ganska pinsamt att hälsa på henne med kuken hängandes fritt. Men å andra sidan så stod ju hon och blottade hela hennes nakna kropp för mig så.

Hon gav mig en snabb kram och efter lite småprat så tog hon tag i min snopp och drog två gånger i den innan hon tackade för sig.

När hon hade passerat stod jag med öppen mun och undrade vad som hade hänt. Är detta vanligt på nudiststränder?

Hon ser bra ut och är strax över 30. Så det var ingen skada skedd så sett men man undrar ju lite vad som fick henne att dra i min snopp.

För snuskhummern!
Citera
2013-06-12, 00:45
Bannlyst
Jupp nudister säger hej då så. Du skulle tryckt upp 2 fingrar i henne för så säger män hej då men nu vet du det till nästa besök.
Citera
2013-06-12, 00:48
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Det hände idag! Första dagen på min semester dessutom.

Jag följde med en nära vän till mig som är en van nakenbadare. För mig var det dock första gången jag var på en nudiststrand.

När vi kom fram till stranden så tog vi av oss kläderna och la oss på var sin handduk. Det var lite blåsigt och kallt för min nakna kropp. Men jag blev snart van vid "kylan" och min nakenhet. Kändes lite skumt i början att visa hela paketet för alla förbipasserande.

När vi solat ett tag så gick vi ner till vattnet för ett litet dopp. Men på vägen dit mötte vi en gammal arbetskollega till mig. Kändes plötsligt ganska pinsamt att hälsa på henne med kuken hängandes fritt. Men å andra sidan så stod ju hon och blottade hela hennes nakna kropp för mig så.

Hon gav mig en snabb kram och efter lite småprat så tog hon tag i min snopp och drog två gånger i den innan hon tackade för sig.

När hon hade passerat stod jag med öppen mun och undrade vad som hade hänt. Är detta vanligt på nudiststränder?

Hon ser bra ut och är strax över 30. Så det var ingen skada skedd så sett men man undrar ju lite vad som fick henne att dra i min snopp.

För snuskhummern!

kanske ville vara säker på om den satt fast?
Citera
2013-06-12, 00:52
Medlem
har aldrig fattat tjusningen med nudist stränder, är det inte mest äldre tanter och gubbar där?
Citera
2013-06-12, 01:06
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
kanske ville vara säker på om den satt fast?

Yes, en s.k snabb-besiktning.
För artighetens skull bör du kontrollera så hennes bröst sitter fast nästa gång ni ses.

Citera
2013-06-12, 01:25
Medlem
Det kallas förspel och du hade tur!
Citera
2013-06-12, 02:04
Medlem
Ah detta är Flashback!

Det är bra att du inte misstog hennes ryckande för intresse! Många män inbillar sig nämligen att tjejen är intresserad bara för att hon är trevlig och sällskaplig! Många kvinnor är naturligt glada och sociala.
Senast redigerad av nippot 2013-06-12 kl. 02:10.
Citera
2013-06-12, 02:46
Medlem
gupp1234s avatar
Hon har HIV.
Citera
2013-06-12, 09:58
Medlem
2 ggr för ja, 1 gång för nej kanske?

Gratulerar. Du har nu en fantastisk öppning på henne (tolkningar undanbedes). På ett enkelt och ganska intimt sätt har hon i ett slag avdramatiserat vad som skulle kunna varit en lite prekär situation, samtidigt som hon visade uppskattning för dig.
Du lär vara en målsumpare utan dess like om du inte får dig ett äventyr med henne i sommar.
Citera
2013-06-12, 10:02
Medlem
Våldtäktsförsök på strand!!!!!
Förslag till Aftonbladets rubrik.
Citera
2013-06-12, 15:10
Medlem
Geomeisters avatar
Var inte detta ungefär det mesta episka som någonsin hänt dig?

Jag skulle se det som ett underbart kul minne!
Citera
2013-06-12, 15:12
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spamalot7712
har aldrig fattat tjusningen med nudist stränder, är det inte mest äldre tanter och gubbar där?
Absolut inte!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in