2013-06-11, 23:07
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirforceSpecOp
Det går inte med helt avstängd telefon. Punkt.

Men förklara då hur den hittade den !!
Citera
2013-06-11, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Citat:

Ursprungligen postat av ophiaghushannah

Du kan väl inte tycka det är märkligt att folk har ifrågasatt din trovärdighet?
Hur var det med tompy>TP? Varför uppgav du först detta namn för att sedan ändra till KJ?
Det gör inget om du svarar!

Hej
Att jag felaktigt blandade in TP har att göra med att han erbjudit sina kunskaper till MPS och dessa kunskaper erbjöd även KJ något namn på KJ hade jag ej erhållit drog en för snabb slutsats av erbjudandet om att hjälpa till med sina kunskaper
Vid nästkommande skallgång passade jag på att fråga om nån av dom som sökte kom ihåg namnet på killen som hon varit hos och då fick jag de namnet KJ kollade på facebook och det var den killen som deltagit
Dessutom är det lite oklarheter med KJ deltagande i skallgång han hade tydligen inte skrivit in sig i MPS listor som deltagare i skallgång och detta kan man ju undra över vad är orsaken

Bodengrabb förklara sig

Har jag inte fel så ljög han om att ha skrivit in sig i andra listor och så, men efter några sök skall han ha tvingats skriva in sig, kommit typ mitt i skogen och avbrutit mitt i skogen.
Citera
2013-06-11, 23:11
Moderator
OYs avatar
Sitter någon på uppgifter som indikerar att VB brukade åka raggarbil?
Citera
2013-06-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna.Q
Kanske inte du, men många har insinuerat på att tiden för Bodengrabbs försvinnande från tråden var intressant. Men det beror nog på "andra" orsaker.

Men visst finns det spår av Mgm även i den här tråden, men det är otillbörligt att tala om. Vi är på Flashback nu

Jag ställde en fråga för någon sida sedan om hur bodengrabbs verksamhet sett ut efter 20:e, med tanke på exempelvis munkavle från MPS om han var del av kärngrupp, och efter 23:e om det skulle vara han som var KJ, det visar sig att han varit aktiv 8:E och därav kan väl åtminstone det ena avfärdas-
Citera
2013-06-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ja, jag blev intresserad av det som skrevs om att VB brukade skjutsas i raggarbil. Vem vet, var det någon cruising eller raggarfest på G den där kvällen? Kanske körde KJ, eller någon annan, färden gick mot Luleå, via Sävast?

Det var cruising i Piteå den kvällen, Race i norr hade sin vårträff.
Citera
2013-06-11, 23:14
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Jag ställde en fråga för någon sida sedan om hur bodengrabbs verksamhet sett ut efter 20:e, med tanke på exempelvis munkavle från MPS om han var del av kärngrupp, och efter 23:e om det skulle vara han som var KJ, det visar sig att han varit aktiv 8:E och därav kan väl åtminstone det ena avfärdas-

Han är aktiv, men skriver inget. Bara följer verkar det som.
Citera
2013-06-11, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Bodengrabb skrev även efter KJs häktning, men de inläggen är nu borta.
Citera
2013-06-11, 23:16
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
och vart har hon då hållts undangömd så länge?
källa på detta?

Källa ? Hur tänker du nu ?
Citera
2013-06-11, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Källa ? Hur tänker du nu ?

överallt där jag hört har det varit att hon dog natten 4-5
vart finns det att hon mest troligt dog senare?
Citera
2013-06-11, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Han är aktiv, men skriver inget. Bara följer verkar det som.

Ja, men kanske känner att han inte har mer att tillföra nu, har väl tillfört tillräckligt?
Återkommer då säkerligen ifall att det framkommer nya uppgifter, framkommit om han antar han eftersom han heter grabb, varit med i kärngrupp eller inte?
Citera
2013-06-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna.Q
Bodengrabb skrev även efter KJs häktning, men de inläggen är nu borta.

Har fått klarhet på det, men det kan ju vara munkavle från MPS också eller?
Citera
2013-06-11, 23:18
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Enligt någon i tråden ska T*mmy P*rsson vara homosexuell, B*dengrabb är "starkt kritiskt" till denna kategori av människor (se inlägg för ett år sedan). Kanske hängde han ut honom med flit, "råkade" skriva fel.

Snälla se inläggen. Verkar det vara en person som går med MPS för att göra en insats? För att han hyser empati för sina medmänniskor? Knappast. Av andra anledningar gick han skulle jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in