2013-06-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
svårt att tro det men vet inte..
allt jag vet är att denna kompis sa:
"För att jag vägrar tro att han är så bra på att agera.

Han var för obekväm med andra människor, för att de så ofta beter sig öbekvämt mot honom.
Som han var på UNf mötena han var med på kändes som om han var annorlunda jäntemot hur han var om man mötte honom på stan. Och han vart som glad över att vara där."

Ja, alla reagerar olika över olika situationer, slakt och mord kanske är naturligt för KJ och därav inget märkvärdigt i förhör heller.
Citera
2013-06-11, 22:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det spekulerar jag inte i, är det ens tillåtet? Vi får ta det för vad det är, Bodengrabb är inte aktiv i tråden, och det är en nackdel tycker jag.

Uppgifter om att VB brukar skjutsas i raggarbil, vad kan vi få fram om det, intressant tycker jag.

Ja det kan ju faktiskt finnas nån relevans i det, kanske vi letat efter helt fel fordon hela tiden?
Citera
2013-06-11, 22:39
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzz99999
Har du bättre källa på att det är så, som du säger i citatet ?
http://www.99mac.se/artikel/3718-hitta-min-iphone-i-praktiken
Men inte om batteriet är tomt, eller?
Citera
2013-06-11, 22:40
Medlem
africancoffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minutvisaren
Farfar.

Och oavsett omvårdnadsboendet fanns ingen tom lägenhet. Där bor Farmor.

Då var det utklarat. En teori mindre att tänka på.
Citera
2013-06-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Ja, alla reagerar olika över olika situationer, slakt och mord kanske är naturligt för KJ och därav inget märkvärdigt i förhör heller.

annan qoute från samma person som sa det förra:

"Underlig som han må vara, hans intresse för vapen och det militära är rent utav ett intresse, han visade aldrig intresse i att gå ut i strid med dessa vapen eller att använda dem mot andra om han inte visste att de var harmlösa. Han tog med ett par softairgun pistoler till ett UNF möte en gång och vart genast väldigt försiktig och ville ha tillbaka när det visade sig att en av dem fortfarande hade skott i.
Han hade inte ett enda riktigt vapen hemma vad jag vet. Knivar iof, men det var fortfarande intresse. Han brukade prata om hur de var balanserade och hur man såg skillnad på kastkniv bland andra."
Citera
2013-06-11, 22:41
Medlem
Citat:
kan nog hända.
Verkar inte så med "Kohai" lr vad hans användare var skrev ju att dom var på en släkt intern middag.
AB`s CG restaurang alibi ger jag inte mycket för.
Citera
2013-06-11, 22:42
Medlem
Citat:
någon hade också fått för sig att det var en nattklubb.

enligt källan som följt tråden sen början har han det.
Nej inte i tråden.
Citera
2013-06-11, 22:43
Medlem
succubusans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Kompisen ska tydligen heta T**my P**sson

Snabb fråga bara.

När Bodengrabb var aktiv i tråden i början, runt 10 maj så berättar han att han träffat VBs ex och kompis på skallgång.. vi vet nu att det var KJ men...

Hur kommer det sig att Bodengrabb flera gånger säger att VBs kompis (som vi nu vet är KJ) heter T**my P**sson?

Det finns också inlägg av denna T**my P**sson på missing Ps sida där han säger att han kan hjälpa till för han kan detta område mycket bra.

Kan någon bara förklara fort. Ber om ursäkt om jag är trög
Citera
2013-06-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Verkar inte så med "Kohai" lr vad hans användare var skrev ju att dom var på en släkt intern middag.
AB`s CG restaurang alibi ger jag inte mycket för.

Ja! PÅ CGs
MB och allihop var väl där, och sist jag hörde var AB hans son!
Citera
2013-06-11, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av succubusan
Snabb fråga bara.

När Bodengrabb var aktiv i tråden i början, runt 10 maj så berättar han att han träffat VBs ex och kompis på skallgång.. vi vet nu att det var KJ men...

Hur kommer det sig att Bodengrabb flera gånger säger att VBs kompis (som vi nu vet är KJ) heter T**my P**sson?

Det finns också inlägg av denna T**my P**sson på missing Ps sida där han säger att han kan hjälpa till för han kan detta område mycket bra.

Kan någon bara förklara fort. Ber om ursäkt om jag är trög

tror dne där TP var exet innan KJ
Citera
2013-06-11, 22:47
Medlem
africancoffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulleiii
Om KJ är GM är min tro också att en väska är dumpad i älven.
Finns uppgifter att han själv sagt han dumpat hunden i älven vid en hängbro (vilken är den bron)? Så han kanske gillar dumpa saker i älven?

Kan det vara så att BP är andra sidan älven mot FP? Kanske i närheten där han var gruppledare för ett sök?

Är inte bekant med området mer än via kartan. Vet inte var denna hängbro är.
Men är det så lämpligt ställe att dumpa t ex ett mordvapen, kvarlevor, mobil? Färdas det mycket folk i det området? Tänker på risken med ögonvittnen. Kanske är ett utomordentligt ställe!

Dessa platser kanske vore bra att dyka på!
Citera
2013-06-11, 22:47
Medlem
succubusans avatar
Trist att Bodengrabb inte vill kommentera längre.. ser att han var aktiv senast 8 juni.

Aja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in